BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - De Graafschap (zondag 20 december 2015, 16:45); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 20 december 2015 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach kerel. LUL niet zo dom.
Eikel. Lul jij even zelf niet zo,, als je geen verstand van hebt. Dat is dan weer goed te merken aan je.
remco k
 remco k - zondag 20 december 2015 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:35 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Eikel. Lul jij even zelf niet zo,, als je geen verstand van hebt. Dat is dan weer goed te merken aan je.
Jazeker, wat jij post staat bol van het verstand..
Brandje
 Brandje - zondag 20 december 2015 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:30 schreef 3sterren het volgende:
Vind dat onze aanvoerder een stuk minder speelt dit seizoen vooral aan de bal slechte aannames, oogt wat houterig soms hoop dat hij weer zn normale niveau haalt
Vond hem tot Molde uit weer echt goed spelen. Misschien is de combinatie Bazoer/Klaassen niet lekker voor hem.
Vind trouwens dit middenveld teveel van hetzelfde. Allemaal prima spelers maar zou er graag speler zien type Eriksen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2015 door Brandje --
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 20 december 2015 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Jazeker, wat jij post staat bol van het verstand..
Gelukkig wel.
Eide
 Eide - zondag 20 december 2015 - 18:37   quote  deeplink  
Weet je wat het is, Ajax leek juist weer goed te gaan draaien... tot die dramatische pot tegen Molde en sindsdien is het weer vreselijk slecht.
Eide
 Eide - zondag 20 december 2015 - 18:38   quote  deeplink  
Nou. 3 punten. Vraag niet hoe maar 3 punten.
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 december 2015 - 18:39   quote  deeplink  
Fijne avond allemaal en helaas geen goede wedstrijd gezien. Wel een betere tweede helft gelukkig. 3 punten uitgelopen op feyenoord. En niet te vergeten...winterkampioen voor wat het waard is :)
remco k
 remco k - zondag 20 december 2015 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:37 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Gelukkig wel.
Jazeker, want hoe verklaar je dan dat de tegenstanders van Ajax vaak prima spelen in diezelfde Arena..
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 december 2015 - 18:40   quote  deeplink  
quote:

[..]

Poe, poe. Ik denk dat Remco K meer verstand van voetbal in zijn kleine teentje heeft dan jij in je hele lichaam. Even dimmen dus!
remco k
 remco k - zondag 20 december 2015 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vond hem tot Molde uit weer echt goed spelen. Misschien is de combinatie Bazoer/Klaassen niet lekker voor hem.
Vind trouwens dit middenveld teveel van hetzelfde. Allemaal prima spelers maar zou er graag speler zien type Eriksen.
Nouri en Sinkgraven.. Zijn de echte creatieve talenten..
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 december 2015 - 18:41   quote  deeplink  
Gauw vergeten deze wedstrijd. Een armetierig niveau. Twee lichtpuntjes: we hebben de 3 punten en de fantastische invalbeurt van Cerny. Ik mag hopen dat de Boer hem voorlopig laat staan, maar nu in de basis!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2015 door Pavlov14 --
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 december 2015 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:39 schreef ZerauS het volgende:
Fijne avond allemaal en helaas geen goede wedstrijd gezien. Wel een betere tweede helft gelukkig. 3 punten uitgelopen op feyenoord. En niet te vergeten...winterkampioen voor wat het waard is :)
Fijne avond, ZerauS
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 20 december 2015 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:32 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Ik heb met Ajax gesproken waarom ze steeds een zeer slechte wedstrijd hebben. Dit heeft namelijk te maken met de ontwerp van De Arena, omdat de dak van De Arena op de tribunerand ligt. Daarom ook de ijle lucht en het ontbreken van de wind. Ik wist in 1996 al.
rare post....raar gelul...met wie heb je gesproken dan ??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 20 december 2015 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:40 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Poe, poe. Ik denk dat Remco K meer verstand van voetbal in zijn kleine teentje heeft dan jij in je hele lichaam. Even dimmen dus!
Eens....
enough
 enough - zondag 20 december 2015 - 18:55   quote  deeplink  
quote:

[..]

over dat gladde kut veld bedoelde ik die glijpartij van schone,(blessure behandeling)
niet dat ajax slechte wedstrijd speel daardoor..zoals jij zei
Brandje
 Brandje - zondag 20 december 2015 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Nouri en Sinkgraven.. Zijn de echte creatieve talenten..
Eens maar FdB gaat niemand van dit middenveld slachtofferen en we met Milik een spits hebben die zelf weinig creëert en dus zeer afhankelijk is van de aanvoer ben ik bang dat we nog meer van zulke wedstrijden krijgen en dat dat mede de oorzaak is dat we er Europees uit liggen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2015 door Brandje --
pth
 pth - zondag 20 december 2015 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:22 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Als we in 6 jaar tijd 5 keer kampioen worden valt dat falen wel mee hoor vriend :)
Als je gek bent op resultaatvoetbal en iets met de lamme en de blinde wel. Als je hoopt op mooi voetbal zoals Ajax zo vaak kon spelen (in het verleden), dan kom je niet echt aan je trekken. Natuurlijk ben ik blij met een kampioenschap, maar vind ( en dat is ook een mening) dat Ajax al jaren kut voetbal speelt. Daar ik er ook wel van overtuigd ben dat er naast totale mislukkingen er ook heel veel talent in de selectie zit, wijt ik dat aan de spelopvatting van de Boer. Noem me naïef, maar ik hoop nog altijd op mooi voetbal (liever winnen met 7-1. dan een 2-1tje tegen de nummer laatst van de competitie die al één hele keer gewonnen heeft)
Brandje
 Brandje - zondag 20 december 2015 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

rare post....raar gelul...met wie heb je gesproken dan ??
Zijn duim:)

Hummel10
 Hummel10 - zondag 20 december 2015 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:55 schreef enough het volgende:

[..]

over dat gladde kut veld bedoelde ik die glijpartij van schone,(blessure behandeling)
niet dat ajax slechte wedstrijd speel daardoor..zoals jij zei
Dacht dat Schöne eindelijk een duel aanging..
pth
 pth - zondag 20 december 2015 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:37 schreef Eide het volgende:
Weet je wat het is, Ajax leek juist weer goed te gaan draaien... tot die dramatische pot tegen Molde en sindsdien is het weer vreselijk slecht.
Tegen Utrecht was het ook kut in het kwadraat hoor ...
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 december 2015 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:57 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zijn duim:)
Haha.
pth
 pth - zondag 20 december 2015 - 19:03   quote  deeplink  
In de winterstop Ziyech ophalen. Joop Muntjesman is weg en Twente heeft nu echt wel een paar muntjes nodig. Daarnaast Haller oppikken bij Utrecht, dat geklojo van Milik heb ik nu wel gezien (best een goede afmaker, maar voetballend veel te beperkt) en die aanfluiting die ze van Arsenal hebben gehuurd ga ik ook mijn hoop niet op zetten. Die Wenger zit zich nog steeds helemaal scheel te lachen ...
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 december 2015 - 19:06   quote  deeplink  
Overigens, ik denk dat de trainers van de Graafschap hun huiswerk goed hebben gedaan, want ik vond de Graafschap behoorlijk fysiek voetballen en iedere trainer weet dat Ajax daar niet van houdt, sterker, dat Ajax daar grote moeite mee heeft. Dan kun je achteraf alleen maar blij zijn met de volle winst.
Eide
 Eide - zondag 20 december 2015 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:58 schreef pth het volgende:

[..]

Tegen Utrecht was het ook kut in het kwadraat hoor ...
Utrecht was na Molde.
Brandje
 Brandje - zondag 20 december 2015 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:03 schreef pth het volgende:
In de winterstop Ziyech ophalen. Joop Muntjesman is weg en Twente heeft nu echt wel een paar muntjes nodig. Daarnaast Haller oppikken bij Utrecht, dat geklojo van Milik heb ik nu wel gezien (best een goede afmaker, maar voetballend veel te beperkt) en die aanfluiting die ze van Arsenal hebben gehuurd ga ik ook mijn hoop niet op zetten. Die Wenger zit zich nog steeds helemaal scheel te lachen ...
Als je niks zinnigs te melden hebt ga dan sesamstraat kijken. We hebben Bazoer, Klaassen, Gudelj, Sinkgraven en vd Beek . Serero en Schöne als back up en Nouri komt eraan. In de A1 zitten ook weer een paar groeibriljanten en jij begint weer over Ziyech.
Ja het is een prima speler maar ze hadden hem moeten halen voor hij naar Twente ging. Wij hebben Sinkgraven gehaald.
Je kan niet elke speler halen. We hebben een meer dan prima middenveld.
Eide
 Eide - zondag 20 december 2015 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als je niks zinnigs te melden hebt ga dan sesamstraat kijken. We hebben Bazoer, Klaassen, Gudelj, Sinkgraven en vd Beek . Serero en Schöne als back up en Nouri komt eraan. In de A1 zitten ook weer een paar groeibriljanten en jij begint weer over Ziyech.
Ja het is een prima speler maar ze hadden hem moeten halen voor hij naar Twente ging. Wij hebben Sinkgraven gehaald.
Eens.
enough
 enough - zondag 20 december 2015 - 19:12   quote  deeplink  
Bobby zou ook wel uit zijn dak gegaan zijn met feesthoedje toeters en bellen
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 20 december 2015 - 19:13   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik ben het volstrekt met je eens. In feite hebben we eigenlijk al te veel middenvelders. Daarnaast denk ik dat Ziyech naar het buitenland zal vetrekken. Mocht hij in Nederland blijven, dan zal het PSV of Feyenoord worden.
Brandje
 Brandje - zondag 20 december 2015 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:13 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ik ben het volstrekt met je eens. In feite hebben we eigenlijk al te veel middenvelders. Daarnaast denk ik dat Ziyech naar het buitenland zal vetrekken. Mocht hij in Nederland blijven, dan zal het PSV of Feyenoord worden.
Feyenoord die gaan hem niet meer halen denk ik. Die gaan ook voor Tapia. Psv zou kunnen maar plegen ze ongelooflijke kapitaalvernietiging met Maher en het middenveld van psv met Hendrix, Guardado en Pröpper staat ook wel.
Dus inderdaad buitenland. Wel jammer. Zulke spelers horen eigenlijk eerst die tussenstap te maken naar de Nederlandse top.

enough
 enough - zondag 20 december 2015 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dacht dat Schöne eindelijk een duel aanging..
hij moet niet gelijk overdrijven hè ;-)..(schone)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2015 door enough --
pth
 pth - zondag 20 december 2015 - 19:27   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ieder zijn mening, we hebben een aardig middenveld maar ook niet meer dan dat. Zit geen enkele verrassing in en ik denk (mening :-)) dat Ziyech hele grote kwaliteiten heeft, die Ajax prima zou kunnen gebruiken (verrassing, loopvermogen, goed schot, goede passeerbeweging). Maar belangrijkste is dat er een behoorlijke spits bijkomt, die een bal aan kan nemen en een pas over een meter of 3 kan geven zonder dat je bijna zeker bent dat je de bal kwijt bent. Ik zie wel wat (mening :-)) in Haller. Milik is overigens een prima afmaker, maar komt er bij de huidige spelopvatting nauwelijks aan te pas.

Ik moet overigens beter lezen: had niet gezien dat Schone en Serero ook nog genoemd worden als back-up. Nee, dan heb je niets meer nodig ... absolute wereldtop ... Misschien zelf Sesamstraat toch maar even aanzetten?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2015 door pth --
enough
 enough - zondag 20 december 2015 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:06 schreef Pavlov14 het volgende:
Overigens, ik denk dat de trainers van de Graafschap hun huiswerk goed hebben gedaan, want ik vond de Graafschap behoorlijk fysiek voetballen en iedere trainer weet dat Ajax daar niet van houdt, sterker, dat Ajax daar grote moeite mee heeft. Dan kun je achteraf alleen maar blij zijn met de volle winst.
pffff ja we hebben gezwijnd tegen dat goed voorbereide de graafschap hahahahh
het was ajax zelf weer die het zich zelf moeilijk maakte
gelukkig zag ik weer een speler met gogme (cerny)
Eide
 Eide - zondag 20 december 2015 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:27 schreef pth het volgende:

[..]

Ik moet overigens beter lezen: had niet gezien dat Schone en Serero ook nog genoemd worden als back-up. Nee, dan heb je niets meer nodig ... absolute wereldtop ... Misschien zelf Sesamstraat toch maar even aanzetten?
6 spelers voor 2 posities plus een aanstormend talent. Nee, dan heb je echt he-le-maal niets nodig, zeker niet met klasbakken als Klaassen, Bazoer en Van de Beek in de selectie.
pth
 pth - zondag 20 december 2015 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:29 schreef enough het volgende:

[..]

pffff ja we hebben gezwijnd tegen dat goed voorbereide de graafschap hahahahh
het was ajax zelf weer die het zich zelf moeilijk maakte
gelukkig zag ik weer een speler met gogme (cerny)
Ik denk dat Cerny er wel gaat komen, daar hij veel ingrediënten heeft die hem tot een topper zouden kunnen maken (alleen zijn fysiek? allemaal een beetje fragiel). Maar een speler met gogme had de bal afgespeeld op een volledig vrij staande Milik om de wedstrijd in het slot te gooien. Als je in mag vallen tussen 11 lamstralen die er echt helemaal van niets van bakken, lijk je al snel heel erg goed als je tenminste iets probeert.
pth
 pth - zondag 20 december 2015 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:35 schreef Eide het volgende:

[..]

6 spelers voor 2 posities plus een aanstormend talent. Nee, dan heb je echt he-le-maal niets nodig, zeker niet met klasbakken als Klaassen, Bazoer en Van de Beek in de selectie.
Ik ontken ook niet dat genoemde spelers goed zijn (Klasbakken? Mhoa, dan denk ik dat er nog wel iets moet gebeuren), echter ik vindt Ziyech echt een heel goede en verrassende en vaak beslissende voetballer. Dus wat mij betreft, geen probleem als de concurrentie nog een beetje toe neemt. Maar zoals al eerder gemeld, een behoorlijke spits is mij vele malen liever.
enough
 enough - zondag 20 december 2015 - 19:41   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ieder zijn mening, we hebben een aardig middenveld maar ook niet meer dan dat. Zit geen enkele verrassing in en ik denk (mening :-)) dat Ziyech hele grote kwaliteiten heeft, die Ajax prima zou kunnen gebruiken (verrassing, loopvermogen, goed schot, goede passeerbeweging). Maar belangrijkste is dat er een behoorlijke spits bijkomt, die een bal aan kan nemen en een pas over een meter of 3 kan geven zonder dat je bijna zeker bent dat je de bal kwijt bent. Ik zie wel wat (mening :-)) in Haller. Milik is overigens een prima afmaker, maar komt er bij de huidige spelopvatting nauwelijks aan te pas.

daar hou ik van een pino met een eige mening
pth
 pth - zondag 20 december 2015 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:35 schreef Eide het volgende:

[..]

Klasbakken zijn spelers van uitzonderlijke kwaliteit, waarmee je moeiteloos 2x van de nummer 6 uit de Noorse competitie en die blinde paarden van Celtic park zou hebben gewonnen. Om over de rest van de Europese campagne maar te zwijgen. Naar mijn mening: hele goede voetballers, die nog heel veel moeten bijleren en vooral hun talent beter moeten benutten om ooit als een klasbak geien te worden. Maar dat is mijn mening en geluKkig mag dat ... voor mij is het huidige middenveld zeker niet slecht maar o zo voorspelbaar dat er veel te weinig rendement uitgehaald wordt.
pth
 pth - zondag 20 december 2015 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:43 schreef pth het volgende:

[..]

Klasbakken zijn spelers van uitzonderlijke kwaliteit, waarmee je moeiteloos 2x van de nummer 6 uit de Noorse competitie en die blinde paarden van Celtic park zou hebben gewonnen. Om over de rest van de Europese campagne maar te zwijgen. Naar mijn mening: hele goede voetballers, die nog heel veel moeten bijleren en vooral hun talent beter moeten benutten om ooit als een klasbak gezien te worden. Maar dat is mijn mening en gelukkig mag dat ... voor mij is het huidige middenveld zeker niet slecht maar o zo voorspelbaar dat er veel te weinig rendement uitgehaald wordt.
pth
 pth - zondag 20 december 2015 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:41 schreef enough het volgende:

[..]

daar hou ik van een pino met een eige mening
Is goed hoor ieneminnie
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 20 december 2015 - 19:48   quote  deeplink  
Ziyech ???....opbokken met die kutmarokanen hoe goed ze ook zijn...tyfus volk
pth
 pth - zondag 20 december 2015 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:48 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ziyech ???....opbokken met die kutmarokanen hoe goed ze ook zijn...tyfus volk
Dat is dan wel weer een goede reden om hem niet te halen.
enough
 enough - zondag 20 december 2015 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:46 schreef pth het volgende:

[..]

Is goed hoor ieneminnie
kwak kwak kermit op z'n pompeblad
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 20 december 2015 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:53 schreef pth het volgende:

[..]

Dat is dan wel weer een goede reden om hem niet te halen.
Voor mij wel....ik heb genoeg ellende met dat volk meegemaakt
pth
 pth - zondag 20 december 2015 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:59 schreef enough het volgende:

[..]

kwak kwak kermit op z'n pompeblad
Je kent de personages wel goed ... Een fan?
enough
 enough - zondag 20 december 2015 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 20:01 schreef pth het volgende:

[..]

Je kent de personages wel goed ... Een fan?
jij dus ook
pth
 pth - zondag 20 december 2015 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 20:05 schreef enough het volgende:

[..]

jij dus ook
Niet echt, maar gelukkig kent mijn 5-jarige dochtertje ze allemaal.
enough
 enough - zondag 20 december 2015 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 20:08 schreef pth het volgende:

[..]

Niet echt, maar gelukkig kent mijn 5-jarige dochtertje ze allemaal.
dat is een smoesje om zelf (mee) te kijken....wees nou maar eerlijk
pth
 pth - zondag 20 december 2015 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 20:19 schreef enough het volgende:

[..]

dat is een smoesje om zelf (mee) te kijken....wees nou maar eerlijk
Natuurlijk is dat zo gap, de 5-jarige bepaald toch wat er gekeken wordt ... behalve als Ajax speelt
Brandje
 Brandje - zondag 20 december 2015 - 20:32   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik zeg nergens dat Ziyech geen versterking zou zijn maar we hebben als een overvloed aan middenvelders en met Nouri en vd Beek heb je spelers met meer potentie. Wat ik al zei. Ze hadden hem eerder moeten halen nu pleeg je of kapitaalvernietiging met Sinkgraven of hij zit de jeugd in de weg. Niet doen dus
remco k
 remco k - zondag 20 december 2015 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:41 schreef Pavlov14 het volgende:
Gauw vergeten deze wedstrijd. Een armetierig niveau. Twee lichtpuntjes: we hebben de 3 punten en de fantastische invalbeurt van Cerny. Ik mag hopen dat de Boer hem voorlopig laat staan, maar nu in de basis!
Helemaal met je eens..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - De Graafschap (zondag 20 december 2015, 16:45); 2 - 1

0.0092720