BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - De Graafschap (zondag 20 december 2015, 16:45); 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 20 december 2015 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 18:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Eens maar FdB gaat niemand van dit middenveld slachtofferen en we met Milik een spits hebben die zelf weinig creëert en dus zeer afhankelijk is van de aanvoer ben ik bang dat we nog meer van zulke wedstrijden krijgen en dat dat mede de oorzaak is dat we er Europees uit liggen.
Ik ben wel fan van Gudelj, maar achteraf gezien had je hem misschien wel helemaal niet hoeven halen..

Met Bazoer Klaassen en vd Beek had je drie prima spelers gehad voor de linkshalf en rechts half posities.. En dan zou je met Sinkgraven en Nouri twee toppers hebben voor op 10..

Millik heeft zo iemand gewoon nodig, kijk eens naar dat balletje van Cerny op Klaassen, niemand anders op het veld heeft zon steekballetje in de benen.. Maar dat soort ballen horen bij Ajax met regelmaat uit het middenveld te komen, en dat gebeurt eigenlijk gewoon niet..
remco k
 remco k - zondag 20 december 2015 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:03 schreef pth het volgende:
In de winterstop Ziyech ophalen. Joop Muntjesman is weg en Twente heeft nu echt wel een paar muntjes nodig. Daarnaast Haller oppikken bij Utrecht, dat geklojo van Milik heb ik nu wel gezien (best een goede afmaker, maar voetballend veel te beperkt) en die aanfluiting die ze van Arsenal hebben gehuurd ga ik ook mijn hoop niet op zetten. Die Wenger zit zich nog steeds helemaal scheel te lachen ...
Ik denk niet dat Haller beter gaat renderen dan Millik nu doet.. Haller is ook een 4-4-2 spits..
remco k
 remco k - zondag 20 december 2015 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als je niks zinnigs te melden hebt ga dan sesamstraat kijken. We hebben Bazoer, Klaassen, Gudelj, Sinkgraven en vd Beek . Serero en Schöne als back up en Nouri komt eraan. In de A1 zitten ook weer een paar groeibriljanten en jij begint weer over Ziyech.
Ja het is een prima speler maar ze hadden hem moeten halen voor hij naar Twente ging. Wij hebben Sinkgraven gehaald.
Je kan niet elke speler halen. We hebben een meer dan prima middenveld.
Helemaal mee eens.. Het middenveld zit prima in elkaar..

Alleen op 9 en linksback zou je nog wat beter kunnen worden..
remco k
 remco k - zondag 20 december 2015 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:38 schreef pth het volgende:

[..]

Ik ontken ook niet dat genoemde spelers goed zijn (Klasbakken? Mhoa, dan denk ik dat er nog wel iets moet gebeuren), echter ik vindt Ziyech echt een heel goede en verrassende en vaak beslissende voetballer. Dus wat mij betreft, geen probleem als de concurrentie nog een beetje toe neemt. Maar zoals al eerder gemeld, een behoorlijke spits is mij vele malen liever.
Er wordt twintig miljoen op Klaassen geboden, de halve wereld zit en zat achter Bazoer aan en vd beek kon voordat hij een contract tekende naar alle andere topclubs in de wereld. Datzelfde geld overigens voor Nouri.

Bazoer en Klaassen zijn voor Ajax klasbakken ja, vd Beek en Nouri moeten dat nog gaan laten zien..

Ik las je opmerking over de fysiek van Cerny, dat vind ik echt onzin, spelers als Robben, Messi en Neymar zijn ook fysiek helemaal niet sterk en dat hebben ze ook helemaal niet nodig..

Ik heb in de minuten van Cerny ook nog geen moment gezien dat ie zijn fysiek nodig zou hebben gehad..
remco k
 remco k - zondag 20 december 2015 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:41 schreef enough het volgende:

[..]

daar hou ik van een pino met een eige mening
Iedereen hier heeft een eigen mening..
enough
 enough - zondag 20 december 2015 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 21:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Iedereen hier heeft een eigen mening..
dat is jou mening,maar dat is weer mij mening ;-)
of is dit nu een verschil van mening
ach beter dan helemaal geen mening
dat is ook een mening

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 december 2015 door enough --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 21 december 2015 - 15:40   quote  deeplink  
Yellelleleee
3sterren
 3sterren - maandag 21 december 2015 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 19:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Voor mij wel....ik heb genoeg ellende met dat volk meegemaakt
Dus dan is ziyech ook gelijk zo?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 21 december 2015 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 18:10 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Dus dan is ziyech ook gelijk zo?
Ja duuuhhh, wat is deze? Waar moet je dan?

Domme vraag!

Kut volk!
enough
 enough - maandag 21 december 2015 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 21:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Domme vraag!

Kut volk!
+ 1
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 21 december 2015 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 21:22 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Domme vraag!

Kut volk!
Dat dus !!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 22 december 2015 - 18:55   quote  deeplink  
Yelleleleeee
ZerauS
 ZerauS - dinsdag 22 december 2015 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 december 2015 - 21:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Er wordt twintig miljoen op Klaassen geboden, de halve wereld zit en zat achter Bazoer aan en vd beek kon voordat hij een contract tekende naar alle andere topclubs in de wereld. Datzelfde geld overigens voor Nouri.

Bazoer en Klaassen zijn voor Ajax klasbakken ja, vd Beek en Nouri moeten dat nog gaan laten zien..

Ik las je opmerking over de fysiek van Cerny, dat vind ik echt onzin, spelers als Robben, Messi en Neymar zijn ook fysiek helemaal niet sterk en dat hebben ze ook helemaal niet nodig..

Ik heb in de minuten van Cerny ook nog geen moment gezien dat ie zijn fysiek nodig zou hebben gehad..
Beste voetballer die Nederland ooit gehad heeft is Johan Cruijff en die was fysiek niet sterk :) sommige spelers hebben dat idd niet nodig.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - De Graafschap (zondag 20 december 2015, 16:45); 2 - 1

0.0071420