|
|
Rdamnoord
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Donder nou eens op man met al je officiële topics. Je hebt zeker niks beters te doen. En ik heet Bos vanachteren niet Tapia..😡 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Offieel de schijterij voor je zeg maar |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Maak dan maar snel het officiële schijterij topic aan! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Weekendverlof gekregen. Echte wereld gek maken. Fake. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ha Ha hij was weer uitstekend vanavond |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Op te halen in ruil voor een pak bratwursten..jawohl. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: De enige die écht Bos heet is..? :P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zag er slecht uit. Maar dat zegt niet alles als je in een beroerd team speelt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind eigenlijk helemaal niets van deze speler. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit lees ik ergens: Lijkt me een prima bedrag. 20 jaar, basisspeler van zijn land (Peru) veel.potentie. kan zowel op 6 als 8. Jongen met Body en Kracht. vGeel wilde hem al hebben vorig jaar. Maar was toen te duur. Nu er bij Twente chaos is slaat vGeel toe.
Als dat waar is, valt er wat voor te zeggen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis na Ziyech wel hun beste speler. Vind het wel een aardige voetballer. Een atleet en goed aan de bal. Beetje een type Fer eigenlijk, maar iets meer overzicht. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Niet makkelijk om als controlerende middenvelder te moeten spelen in een team dat aan alle kanten overlopen wordt, Ziyech, Tapia, Guttierez en Eghan zijn prima spelers, voor de rest is het degradatie materiaal. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 08:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Tis na Ziyech wel hun beste speler. Vind het wel een aardige voetballer. Een atleet en goed aan de bal. Beetje een type Fer eigenlijk, maar iets meer overzicht. Eens. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 08:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Tis na Ziyech wel hun beste speler. Vind het wel een aardige voetballer. Een atleet en goed aan de bal. Beetje een type Fer eigenlijk, maar iets meer overzicht. En betaalbaar, kun je van Ziyech niet zeggen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op die leeftijd Peruviaans international en basisspeler, dan kan je wel iets. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: FC Twente is op sterven na dood, als Feyenoord nu 5 miljoen bied op Ziyech kunnen ze niet eens weigeren. Andere clubs weten dat ook, alleen als er een aantal grote clubs nu direct concreet zijn en niet zo op de centjes letten kan de prijs nog oplopen. Verwacht echter dat iedere club die Ziyech nu wil halen in hem vooral een koopje ziet en het onderste uit de kan wil. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 09:13 schreef moa het volgende:[..] FC Twente is op sterven na dood, als Feyenoord nu 5 miljoen bied op Ziyech kunnen ze niet eens weigeren. Andere clubs weten dat ook, alleen als er een aantal grote clubs nu direct concreet zijn en niet zo op de centjes letten kan de prijs nog oplopen. Verwacht echter dat iedere club die Ziyech nu wil halen in hem vooral een koopje ziet en het onderste uit de kan wil. Eens, maar alles onder 10 m is goedkoop internationaal gezien... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Duitsland mag blij zijn met 5/6 miljoen voor Ziejek. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Was Tapia ook van Doyen ? Die kun je beter buiten de deur houden volgens mij |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even af van de middelmaat, als je coolsingel wil moet je niet naar dit soort spelers kijken. Maar gewoon oogjes open en goed rondkijken.spits. Of verdediger |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Spits én middenvelder. Ken Tapia niet echt. Vind een sleurende, intelligente en scorende spits nog belangrijker. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Uiteraard, maar niemand betaald graag te veel. Als je weet dat iets voor 5 te koop is ga je geen 10 betalen omdat het kan. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 09:13 schreef moa het volgende:[..] FC Twente is op sterven na dood, als Feyenoord nu 5 miljoen bied op Ziyech kunnen ze niet eens weigeren. Andere clubs weten dat ook, alleen als er een aantal grote clubs nu direct concreet zijn en niet zo op de centjes letten kan de prijs nog oplopen. Verwacht echter dat iedere club die Ziyech nu wil halen in hem vooral een koopje ziet en het onderste uit de kan wil. Die landverrader wil helemaal niet naar Feyenoord. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hebben we dan niet teveel middenvelders? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als t goed is gaat er sowieso 1 weg. En waarschijnlijk volgende zomer nog een paar. Dus dit is voorsorteren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik denk dat het een goede is voor Feyenoord. |
|
|
|
|
Rdamnoord
|
|
|
Deze Peruviaanse panfluiter kan wel eens voor verrasingen gaan zorgen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Daar ben ik het mee eens een lachentje om daar 2 miljoen voor te gaan betalen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 december 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Nee daar is hij niet van |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 08:25 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Tis na Ziyech wel hun beste speler. Vind het wel een aardige voetballer. Een atleet en goed aan de bal. Beetje een type Fer eigenlijk, maar iets meer overzicht. Een type Fer Ha Ha hij kan helemaal niet hard lopen en niet goed koppen en is mentaal zeer zwak, ik vind Gutierrez veel beter |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan ben je t er dus niet mee eens. Ik heb geen mening over deze speler, ik heb m nooit in de gaten gehouden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: FC duitsland..sorry. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 13:07 schreef de bluffer het volgende:[..] Een type Fer Ha Ha hij kan helemaal niet hard lopen en niet goed koppen en is mentaal zeer zwak, ik vind Gutierrez veel beter Hij kan er dus niets van. Vreemd..want Feyenoord wilt hem een 4,5 jarig contract aanbieden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je die Tilapia er nou bij haalt, Marko een linie naar voren schuiven en Gustafson er weer bij. Kan El Ahmadi voor een leuk bedrag de zandbak in |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Precies amigo. Dat opperde ik ook net, lijkt me een prima oplossing |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als die 2 miljoen mag kosten, is dat een goede deal denk ik. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
El moet en kan gewoon blijven. Is wel degelijk een speler die over het gewenste niveau beschikt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar niet t eeuwige leven. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Nog twee jaar, misschien drie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 20 december 2015 - 19:02 schreef Barabas het volgende:El moet en kan gewoon blijven. Is wel degelijk een speler die over het gewenste niveau beschikt. Ooo..absoluut! Tapia is wat dat betreft wat multifunctioneler |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
El moet lekker vertrekken in de winterstop |
|
|
|