|
|
van geil
|
|
|
Man wat slecht. Nog slechter als de grootste kut wedstrijd van Immers. Die werkte tenminste nog. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Man wat slecht. Nog slechter als de grootste kut wedstrijd van Immers. Die werkte tenminste nog. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Oude mannen tempo, geen scherpte, geen bijdrage aan het voetbal van Feyenoord.
Gek want hij speelde afgelopen paar wedstrijden een stuk beter, maar hoe hij zich vandaag presenteerde kan echt niet. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Had zn dag niet, kan gebeuren.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tapia afbranden...Te makkelijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, veren in zijn reet voor zo'n wan vertoning. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Laten we hopen dat dat het is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Speelde deze wedstrijd slecht. Afbranden als dat een reeks wordt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee hoor, gewoon per wedstrijd beoordelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Sinds ik jou weer zie op het forum ,spelen we 3x gelijk Hoogie ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha nu je het zegt en ook nog een verlliespartij.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat is toch verdacht Renato? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heel opvallend te noemen inderdaad, dit ga ik eens goed op de voet volgen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar goed dat hij in Peru is. Als hij VI gezien had dan hadden ze m op kunnen nemen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik vind de quotes die ik her en der lees (uitzending zelf niet gezien) van Gijp niet onterecht. Je kan slecht spelen zoals Vejinovic en een half elftal anderen. Maar wat Tapia liet zien kan echt niet. Ongelofelijk, zelden zoiets gezien. Alsof het een uitbollende veteraan van achterin de 40 is.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zie dat elke wedstrijd bij hem n minuut of 15 , maar nu was t 45 minuten schandalig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2016 - 21:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik vind de quotes die ik her en der lees (uitzending zelf niet gezien) van Gijp niet onterecht. Je kan slecht spelen zoals Vejinovic en een half elftal anderen. Maar wat Tapia liet zien kan echt niet. Ongelofelijk, zelden zoiets gezien. Alsof het een uitbollende veteraan van achterin de 40 is.. Wel apart dat diezelfde van der Gijp zo lyrisch was over Tapia toen hij nog bij Twente voetbalde..Wellicht heeft van der Gijp zelf ook geen niveau |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij ben je in de war met Perez. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2016 - 22:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wel apart dat diezelfde van der Gijp zo lyrisch was over Tapia toen hij nog bij Twente voetbalde..Wellicht heeft van der Gijp zelf ook geen niveau Das een ander verhaal Leon! ;)
Lang niet alles wat ie zegt kan ik me in vinden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ook niet idd...Wat hij en snor zeggen neem.ik vaak met een korreltje zout..De waan van de dag bij die mannen. Hansie Genee en onze Jan zijn een stuk geloofwaardiger. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat lijk mij sterk omdat ik dat programma nog nooit gekeken heb.. Soms misschien 5 minuten tussen neus en lippen door. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2016 - 22:08 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat lijk mij sterk omdat ik dat programma nog nooit gekeken heb.. Soms misschien 5 minuten tussen neus en lippen door. Ok, dat is eigenlijk de enige die ik wel eens positief over hem hoorde, kwam hij overigens rap op terug ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2016 - 22:10 schreef van geil het volgende:[..] Ok, dat is eigenlijk de enige die ik wel eens positief over hem hoorde, kwam hij overigens rap op terug ;) Zal ik dan juist net die 5 minuten gekeken hebben ? haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Toch ook Tapia speelde pas een aardige pot...Tegen wie weet ik alleen niet meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Verdomme nou je t zegt Leon |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 07 november 2016 - 21:52 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik vind de quotes die ik her en der lees (uitzending zelf niet gezien) van Gijp niet onterecht. Je kan slecht spelen zoals Vejinovic en een half elftal anderen. Maar wat Tapia liet zien kan echt niet. Ongelofelijk, zelden zoiets gezien. Alsof het een uitbollende veteraan van achterin de 40 is.. Eens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Speelde nu weer de hele wedstrijd bij Peru. Centraal op het middenveld. 1-4 winst. Kan toch nooit ondanks Tapia zijn? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hee, Stylzz, mag hopen dat dit niet de tendens wordt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T was echt heel ruk! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee foutje ,ben het met jou eens ... Niet per wedstrijd,beetje meer tijd lijkt mij wel logisch. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nog steeds geen speler voor Feyenoord Ik mis Jordy nog steeds
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 november 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Jordy jou ook. Weet ik zeker |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jordy maakt ook geen stappen meer. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
PL is niks voor Jordy. Had beter naar Italie of Spanje kunnen gaan... |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Of Frankrijk. Past hij wel. Denk ook dat ze zijn naam daar fraai uitspreken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe kan je in het nationale elftal van Peru spelen en zo traag zijn bij Feyenoord. Doen wij iets fout?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 november 2016 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Misschien had hij geen zin, en zat al in het vliegtuig in gedachten. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Je kan mij niet vertellen dat hij niet goed genoeg is''
Kenneth Perez heeft opnieuw lovende woorden over voor Feyenoord-middenvelder Renato Tapia. De oud-voetballer blijft vertrouwen houden in de international van Peru. ''Ik vind Tapia een goede speler.''
"Kijk, El Ahmadi is natuurlijk heel belangrijk voor Feyenoord,'' vervolgt Kenneth Perez bij FOX Sports. ''Hij scoort ook weer tegen PEC Zwolle, maar daarin is hij niet per se belangrijk. Zijn kracht is drukzetten, het positiespel."
Renato Tapia lijkt de beoogde vervanger van Karim El Ahmadi wanneer hij afwezig is vanwege de Afrika Cup. "Het is een positie voor Marko Vejinovic, maar dat is het niet helemaal geworden bij Feyenoord", zegt Perez.
"Hij is een goede speler, is international van Peru en speelt gewoon op de Copa America. Je kan mij niet vertellen dat hij niet goed genoeg is voor Feyenoord als El Ahmadi weg is. Ik zet mijn geld op Tapia," sluit de analyticus af. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laat het gelijk van Perez maar zegevieren dan.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik geloof ook nog in Tapia |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We gaan het zien morgen Ar! Geloof je ook nog in Veijnovic? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er zijn ook mensen die in God of Allah geloven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Voetballen kan hij wel, maar zijn handelingssnelheid is te laag. Ik denk niet dat hij het redt. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik vind zijn (Tapia dus) handelingssnelheid niet geweldig voor een middenvelder. Misschien komt hij centraal achterin beter tot zijn recht. Al is hij niet echt groot toch? |
|
|
|