|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Das waar broedert.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vooralsnog niet echt n punten pakker. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik denk dat hij kan aanhaken als hij minuten krijgt. Het vervelende is dat Feyenoord zich dat nu niet kan permitteren...en als het wel kan dan doet Gio het niet... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zie veel liever Nieuwkoop , en misschien ook wel Emil .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 maart 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Waarom zit jij op het forum? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ik zit niet op het forum zit nu in een restaurant in Heerenveen op weg naar het stadion |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2017 - 11:18 schreef de bluffer het volgende:[..] ik zit niet op het forum zit nu in een restaurant in Heerenveen op weg naar het stadion Geef effe je vak door, gaan we naar je zwaaien. En dooreten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja gezellig. Wij zitten aan de overkant bluf |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Zakenloge vak 4 volgens mij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Peru 2-2 staan 8 ste en al vrijwel zeker uitgeschakeld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: 2-1 winst nu, en nog n kleine kans. Staan nu op 7 dacht ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
vier punten achter de nummer vijf met nog vier wedstrijden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Daar was gisteren helaas weinig voor nodig. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Tapia moet gewoon 10 wedstrijden achter elkaar spelen...Hij valt vaak in als er meerdere wissels zijn, maar vaak niet in een draaiend elftal. tegen Ajax zag ik dat hij best wel kan voetballen, alleen hij mist wedstrijd scherpte...Misschien eens samen met Vilhena op het middenveld. El ging gisteren finaal door de ondergrens. Als je een brede bank hebt moet dat consequenties hebben en zou hij ook een moeten banken. Op die manier houd je je selectie scherp...en je bank hongerig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind iedere wedstrijd met hem een Stephen King avontuur. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 17:56 schreef CobusIII het volgende:Tapia moet gewoon 10 wedstrijden achter elkaar spelen...Hij valt vaak in als er meerdere wissels zijn, maar vaak niet in een draaiend elftal. tegen Ajax zag ik dat hij best wel kan voetballen, alleen hij mist wedstrijd scherpte...Misschien eens samen met Vilhena op het middenveld. El ging gisteren finaal door de ondergrens. Als je een brede bank hebt moet dat consequenties hebben en zou hij ook een moeten banken. Op die manier houd je je selectie scherp...en je bank hongerig. Eens |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
hij heeft de ruim 3 miljoen nog niet waargemaakt zet hem voor weer een kans a.s. woensdag op het middenveld voor Vilhena en Kuyt in de spits |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 18:09 schreef de bluffer het volgende:hij heeft de ruim 3 miljoen nog niet waargemaakt zet hem voor weer een kans a.s. woensdag op het middenveld voor Vilhena en Kuyt in de spits Sommige hebben meer wedstrijden nodig om aan een team te wennen,zie Nelom |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 17:56 schreef CobusIII het volgende:Tapia moet gewoon 10 wedstrijden achter elkaar spelen...Hij valt vaak in als er meerdere wissels zijn, maar vaak niet in een draaiend elftal. tegen Ajax zag ik dat hij best wel kan voetballen, alleen hij mist wedstrijd scherpte...Misschien eens samen met Vilhena op het middenveld. El ging gisteren finaal door de ondergrens. Als je een brede bank hebt moet dat consequenties hebben en zou hij ook een moeten banken. Op die manier houd je je selectie scherp...en je bank hongerig. Eens, maar 3 wedstrijden vind ik al wat. Nog niet voldoende kans gehad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In mijn ogen is het gewoon kwaliteit. Te lage handelingssnelheid etc bij binnenkomst. Veel te veel trainingen etc nodig om aan te haken. Kijk n's naar de concurrent , zo'n Kluivert speelt vanaf minuut 1 als een basis speler. Ik vind dat als je een speler haalt voor 3 miljoen, die moet er gelijk staan. Anders kun je die tijd beter in n jeugdspeler investeren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 april 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 18:17 schreef van geil het volgende:In mijn ogen is het gewoon kwaliteit. Te lage handelingssnelheid etc bij binnenkomst. Veel te veel trainingen etc nodig om aan te haken. Kijk n's naar de concurrent , zo'n Kluivert speelt vanaf minuut 1 als een basis speler. Niet appels met peren vergelijken want het middenveld bij 020 is op Klaassen na ook gewoon aangekocht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Inderdaad appels met peren,maar het gaat om het voorbeeld, ben je goed genoeg, dan draai je gewoon mee.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 april 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 18:22 schreef van geil het volgende:Inderdaad appels met peren,maar het gaat om het voorbeeld, ben je goed genoeg, dan draai je gewoon mee. Schöne zat vorig jaar bij 020 altijd op de bank.. Tapia speelt altijd bij Peru ,speelt gelijk tegen Argentinië en Venezuela,en wint van de nr 2 daar Uruguay |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nieuwkoop kun je in mijn ogen ook aan zien dat hij het aankan. Hij werd inderdaad overlopen tegen 020, maar dat was het plan van 020. Onze gehele linkerkant was verzwakt, en daar werd nog net even meer druk gezet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 18:26 schreef van geil het volgende:Nieuwkoop kun je in mijn ogen ook aan zien dat hij het aankan. Hij werd inderdaad overlopen tegen 020, maar dat was het plan van 020. Onze gehele linkerkant was verzwakt, en daar werd nog net even meer druk gezet. Deed hij het minder dan Karsdorp de eerste helft vond je? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee, ik vond eigenlijk iedereen even slecht. Alleen de betere spelers reken ik dat dan harder aan. Maar buiten deze wedstrijd om zag ik bij Nieuwkoop altijd het juiste gif, scherpte en handelingssnelheid. Die gaat er komen denk ik. Bij Tapia zie ik dat niet, en dat verbaasd me voor dat bedrag. Dan kun je Jan Arie als voorbeeld erbij halen bijvoorbeeld, alleen is er wel een verschil. Die kon vanaf minuut 1 voetballen, was alleen verdedigend niet zeker, dat is inmiddels prima,en hij was transfervrij. Nogmaals ik vind dat n aankoop van 3 miljoen volwaardig moet kunnen invallen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hebben we de goede gekocht of heeft hij nog een broer |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 18:32 schreef van geil het volgende:Nee, ik vond eigenlijk iedereen even slecht. Alleen de betere spelers reken ik dat dan harder aan. Maar buiten deze wedstrijd om zag ik bij Nieuwkoop altijd het juiste gif, scherpte en handelingssnelheid. Die gaat er komen denk ik. Bij Tapia zie ik dat niet, en dat verbaasd me voor dat bedrag. Dan kun je Jan Arie als voorbeeld erbij halen bijvoorbeeld, alleen is er wel een verschil. Die kon vanaf minuut 1 voetballen, was alleen verdedigend niet zeker, dat is inmiddels prima,en hij was transfervrij. Nogmaals ik vind dat n aankoop van 3 miljoen volwaardig moet kunnen invallen. Kan mij in jou hele verhaal vinden ,behalve dat ik toch van mening ben dat sommige spelers meer tijd zouden moeten krijgen om te wennen..Ik kan niet zeggen of dat ook daadwerkelijk zou helpen bij Tapia... Maar als je als basisspeler gelijk speelt tegen Argentinië en wint van Uruguay (de nr 2 en 3 van Z América )dan moet je toch wel iets kunnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 03 april 2017 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Woensdag zien we al iets meer zoals het er naar uitziet. Hopelijk speelt hij goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 03 april 2017 - 18:17 schreef van geil het volgende:In mijn ogen is het gewoon kwaliteit. Te lage handelingssnelheid etc bij binnenkomst. Veel te veel trainingen etc nodig om aan te haken. Idee heb ik ook met Tapia. Handelingssnelheid ligt echt heel erg laag. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Viel hij nou in voor Feyenoord of voor Zwolle ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een ramp is dit, slome sukkel. Lozen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ja dit is 1 van de allerslechtste spelers die we ooit gehad hebben. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel traag heeeeeeeeeeeeeeel dom heeeeeeeeeeeeeel snel weg |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit lijkt een kruising tussen Nelom Kramer en een luie lachende neger. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Uhhhhhhh politiek niet correct pas op voor de vingeheffers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind t wel ver gaan hem aan te wijzen, eigenlijk het moment dat Kramer erin kwam was al het voetbal weg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tapia filet van maken ... Geen bezieling ,weg met deze man. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 16:51 schreef Stylzz het volgende:Vind t wel ver gaan hem aan te wijzen, eigenlijk het moment dat Kramer erin kwam was al het voetbal weg. Eens. Maar is z'n geld tot nog toe echt niet waard. Kramer, Tapia en Nelom op de transferlijst. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 16:56 schreef Els het volgende:[..] Eens. Maar is z'n geld tot nog toe echt niet waard. Kramer, Tapia en Nelom op de transferlijst. Graag..!!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stonden ze eigenlijk afgelopen zomer al vind ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En in de winterstop was alle twijfel weg |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 16:56 schreef Els het volgende:[..] Eens. Maar is z'n geld tot nog toe echt niet waard. Kramer, Tapia en Nelom op de transferlijst. Als je zo invalt in deze fase van de competitie ,mag je geen wedstrijd meer spelen in het Feyenoord shirt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 16:56 schreef Els het volgende:[..] Eens. Maar is z'n geld tot nog toe echt niet waard. Kramer, Tapia en Nelom op de transferlijst. Eens |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tis wel lastig om zo in te vallen. Maar wat hij deed was matig |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 16:56 schreef Els het volgende:[..] Eens. Maar is z'n geld tot nog toe echt niet waard. Kramer, Tapia en Nelom op de transferlijst. Voeg ik Bilal aan toe. |
|
|
|