|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die is contractverlenging aangeboden.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Graag. Brengt ook te weinig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nelom Tapia en Veijnovic en ook Gustafson zijn Feyenoord onwaardig.. Het spijt mij maar Bilal hangt daar net nog boven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 17:24 schreef Leon FR1908 het volgende:Nelom Tapia en Veijnovic en ook Gustafson zijn Feyenoord onwaardig.. Het spijt mij maar Bilal hangt daar net nog boven. Eensert.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 17:24 schreef Leon FR1908 het volgende:Nelom Tapia en Veijnovic en ook Gustafson zijn Feyenoord onwaardig.. Het spijt mij maar Bilal hangt daar net nog boven. Eens |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Sluit ik me bij aan. Die eerste twee zijn gewoon niet goed genoeg. Vejinovic kan voetballen, maar is enorm wisselvallig, zelfs in 1 wedstrijd. En Gustafson lijkt totaal geen spirit te hebben. Bilal vind ik nog bruikbaar. |
|
|
|
|
koekie
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 17:24 schreef Leon FR1908 het volgende:Nelom Tapia en Veijnovic en ook Gustafson zijn Feyenoord onwaardig.. Het spijt mij maar Bilal hangt daar net nog boven. Klopt. Snel afscheid nemen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 17:24 schreef Leon FR1908 het volgende:Nelom Tapia en Veijnovic en ook Gustafson zijn Feyenoord onwaardig.. Het spijt mij maar Bilal hangt daar net nog boven. Bilal net iets beter, maar kost je bij wat extra wedstrijden (15-30) een extra transfersom van ruim 1 miljoen. Dan maar verkopen aan Besiktas. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al 3 jaar loopt Bilal bij Feyenoord rond, he. Ik kan er geen vooruitgang in ontdekken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bilal heeft nut als wissel, Kramer nihil , zou evt een derde spits moeten zijn voor 5 minuten. De overige namen Nelom Tapia Vejinovic en Gustafson hebben alleen ellende toegevoegd, hoe jammer dat dat ook is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 17:43 schreef FR-Henk het volgende:Al 3 jaar loopt Bilal bij Feyenoord rond, he. Ik kan er geen vooruitgang in ontdekken. Ik ook niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ook niet maar lig alleen door inzet twee niveaus hoger dan de andere namen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tsja, Tapia is niet geschikt voor krachtvoetbal. Einde verhaal. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Terwijl hij dat fysiek wel zou moeten kunnen. Maar goed, zijn grote probleem is dat ie totaal niet vooruit komt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 09 april 2017 - 18:27 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Terwijl hij dat fysiek wel zou moeten kunnen. Maar goed, zijn grote probleem is dat ie totaal niet vooruit komt. Hij lijk duidelijk dat spul van Vak P te missen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
XTC zat er wel in denk ik .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 april 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En dan hersenloos als een koekwous het veld rond rennen zeker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ik wel, laat hem maar eens een tijdje in de basis. Die komt er nog wel. Let maar op. Misschien moet hij centraal achterin opgesteld worden? Aan de bal is hij wel goed hoor. En duelkracht heeft hij ook wel. Hij heeft alleen dat lakse, wat Nelom ook over zich heeft en dat valt nou eenmaal niet goed bij ons Feyenoorders. Dan sta je sowieso met 1 - 0 achter... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In dat geval , maar niet doen dan he Arie. Begin liever met 0-0. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Meende ik serieus hoor. Het is dat Jan-Scharie het dit jaar geweldig doet, maar anders zou ik Tapia wel eens naast Botteghin willen zien. Ik ben benieuwd of het een geweldige vondst blijkt te zijn (nou ja vondst, bij de reserve-duitsers speelde hij daar ook al regelmatig) of dat hij het tempo juist uit het spelletje haalt... ik denk het eerste. Goeie spelverdeler |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Tapia hoeft van mij niet weg...ik geloof wel in die jongen. Hij moet wedstrijdhardheid krijgen en dat krijg je niet op de bank.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geen probleem Arie, wie weet heb je gelijk. Ik voor mezelf heb nog nooit n half uur n Tapia gezien waarbij ik dacht, het zit er in . Integendeel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Per invalbeurt lijk je het inderdaad bij het rechte eind te hebben. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hij mag wat mij betreft wel wat meer minuten van el Ahmadi overnemen, naast Vilhena. Ahmadi oogt de laatste maanden vermoeid... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Italiaanse journalist vergelijkt Renato Tapia met Paul Pogba
Renato Tapia wacht nog altijd op zijn doorbraak bij Feyenoord. De Peruviaanse middenvelder maakte in de winter van 2016 de overstap van FC Twente naar de club uit Rotterdam, maar is nog geen basiskracht. Ook dit seizoen is de 21-jarige Tapia bankzitter en zijn zijn competitieoptredens op twee handen te tellen.
In Italië is men wel onder de indruk van de Feyenoord-middenvelder. “Tapia is de nieuwe parel van het Peruviaanse voetbal”, zo schrijft journalist Simone Lorini van TuttoMercatoWeb. “Hij is te vergelijken met Paul Pogba door zijn enorme loopvermogen, goede balveroveringen en knappe verdedigende acties.”
“In vergelijking met de Franse middenvelder moet Tapia wel zijn afronding voor het doel verbeteren”, vervolgt de Italiaanse journalist. “Misschien is dat we de reden dat Tapia, tot nu toe, nog geen stap naar de Europese top heeft kunnen zetten. Die kwaliteiten heeft hij zeker.” De middenvelder scoorde in zeventien wedstrijden voor Feyenoord één keer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, snel verpatsen voor 20 miljoen euries dan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik heb nooit de wedstrijden van Peru gezien... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Af en toe en dan doet ie het best aardig.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Boskamp vond het een tijdje geleden een drama bij Peru. En die zag alles. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb ze ook niet allemaal gezien he.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Moet haast wel want bij Feyenoord kan hij niet vergeleken worden met Pogba |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ze hebben pas juist bijna beter dan ooit gepresenteerd. Wel vreemd dat hij 4x in de basis stond. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Daar zal die pippo niet naar gekeken hebben ja lijkt me.. |
|
|
|