|
|
R()b
|
|
|
quote: Hij oogt wel als een verdediger, heeft hij niet de Rutten omscholing gehad? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tapia: ''Waarom zou ik vertrekken? Ik wil blijven''
Renato Tapia is ondanks zijn reserverol bij Feyenoord niet van plan om te vertrekken uit De Kuip. De middenvelder heeft nog altijd voldoende vertrouwen dat hij snel aan meer speelminuten kan komen in het elftal van hoofdtrainer Giovanni van Bronckhorst.
"Hoewel het klopt dat ik niet veel speel, heb ik in anderhalf jaar bij Feyenoord de beker en de competitie gewonnen", zegt Tapia tegen Libero.pe. "Er is veel concurrentie in het team, we hebben een heel goede groep. En nu gaan we de Champions League in. Waarom zou ik vertrekken? Ik wil blijven. Ik moet vechten voor mijn kans, maar ik moet ook geduld hebben." |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Gisteren weer gescoord voor Peru. Iemand beelden daarvan gezien toevallig? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Thanks, scheelt mij weer zoeken hahaha. Best hard ingekopt die bal trouwens ;-P |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik ben niet lui, maar teleurgesteld! Jij bent hier toch onze grote filmpjesplakkerT? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ja joh geef er je eigen draai aan, teleurgesteld zegt ie gewoon keihard.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tapia: ''Ik kan ook bij de beloften beter worden''
Renato Tapia is international van Peru, maar komt voorlopig niet voor in de plannen van Giovanni van Bronckhorst. Dit seizoen werd zijn speeltijd beperkt tot 178 minuten in de eredivisie. Toch wil de middenvelder bij Feyenoord blijven.
Tegenover El Comercio legt hij uit waarom. "Ik moet me meer aanpassen aan het team" Daarom is er ook geen frustratie vanwege het gebrek aan speeltijd. "Ik kan ook bij de beloften beter worden. Ik neem het stap voor stap. Voor nu denk ik gewoon aan Feyenoord."
De 21-jarige Tapia heeft nog een contract tot medio 2020 en hij werd van FC Twente overgenomen voor 2,4 miljoen euro. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voor als je zou mogen kiezen.
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kies ik niet. Beiden moeten zich nog echt bewijzen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tapia. Omdat ik hem nog een kans gun. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maak jij hem vast wakker voor komend seizoen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hij spreekt nog enigzins van oorlog taal. Kan ik van die lange slungel niet zeggen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 25 juni 2017 - 17:03 schreef ar het volgende:[..] Hij spreekt nog enigzins van oorlog taal. Kan ik van die lange slungel niet zeggen Kramer heeft nooit beloofd zijn best te doen toch? :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je moet ook geen belofte maken als je hem niet na kan komen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Als zelfs Engelse club(s) aan Tapia gaan trekken (ik weet het, het is De Boer maar ;-), (b)lijkt die 3 miljoen marktwaarde ineens veel te laag ingeschat! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Blijft apart dat ie zich bij ons niet in de basis kan spelen. Palace interesse , de grootste club van Mexico ook, jnternational enz enz. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Precies. Hij heeft meer in zijn mars |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Denk het ook maar zie jij het..(?) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik niet maar misschien past hij vooralsnog niet in het systeem? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij speelde uit een goede wedstrijd tegen hullie in amsterdom toen Frank trainer was. Misschien daarom de interesse?.. :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij zoekt nog een rustgevende factor. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Klik met de trainer ontbreekt? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hij is een beetje flegmatiek...maar als ik hem vergelijk met Amrabat, ga ik toch liever voor Tapia...maar wie weet verrast Amrabat mij wel.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 juli 2017 - 09:51 schreef CobusIII het volgende:Hij is een beetje flegmatiek...maar als ik hem vergelijk met Amrabat, ga ik toch liever voor Tapia...maar wie weet verrast Amrabat mij wel.. EEN BEETJE??? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ziet er dan toch weer goed uit.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dit wordt het seizoen van Tapia. Tapia gaat concurreren met Botje en Scharie voor de CV positie. Dat lijkt mij een mooie ontwikkeling. Meer snelheid en meer voetbal achterin. Hoop dat hij het waarmaakt..In ieder geval heeft Gio nu meer opties achterin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Op de cv plek heb je iets meer tijd aan de bal dan op het middenveld... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 23 juli 2017 - 09:30 schreef CobusIII het volgende:Dit wordt het seizoen van Tapia. Tapia gaat concurreren met Botje en Scharie voor de CV positie. Dat lijkt mij een mooie ontwikkeling. Meer snelheid en meer voetbal achterin. Hoop dat hij het waarmaakt..In ieder geval heeft Gio nu meer opties achterin. Met normale namen komen |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik weet niet wat jij onder normale namen verstaat, maar Tapia is een normale naam in Peru.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 23 juli 2017 - 09:51 schreef CobusIII het volgende:Ik weet niet wat jij onder normale namen verstaat, maar Tapia is een normale naam in Peru.... Daarnaast is Renato toch ook een prachtige naam.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 23 juli 2017 - 09:51 schreef CobusIII het volgende:Ik weet niet wat jij onder normale namen verstaat, maar Tapia is een normale naam in Peru.... Gaat ie toch lekker daar slaapwandelen... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Vind het een prima voetballer..moet een kans krijgen. Net zoals Scharie ook heeft gehad na zijn eerste optreden.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hee.. een positieve noot over Tapia. Goed bezig Cobus. |
|
|
|