|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Deze held maakt ons kampioen. Whoehaaaaaah. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ze doen maar wat . zit geen enkel idee achter. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als dit voorsorteren is op het vertrek van Vilhena, El Ahmadi en Immers, snap k t. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat is ook de insteek meen ik. Buiten het feit dat het een jongen met potentie is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat moet deze jongen bijdragen? Iemand? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: T is een jonge talentvolle international. Goed seizoen gehad. Nu een mindere. Kost niet veel. Mogelijk zijn er na dit seizoen minimaal drie middenvelders minder. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jezelf quoten maakt t nog niet waar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 20 januari 2016 - 21:11 schreef Stylzz het volgende:[..] T is een jonge talentvolle international. Goed seizoen gehad. Nu een mindere. Kost niet veel. Mogelijk zijn er na dit seizoen minimaal drie middenvelders minder. De drie middenvelders die je noemde ...spelen alle drie op n andere positie. is n linkse CV of n verdedigende middenvelder..Vejinovic z'n plek dus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En Vejinovic n aanvallende middenvelder werd gehaald als verdedigende middenvelder . Ik denk dat echt niemand t meer begrijpt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dynamische middenvelder met diepgang,dit seizoen minder wat Stylzz zegt. Goede voetballer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vejinovic speelde bij Vitrsse blijkbaar ook als controleur. Tapia schijnt allround middenveld te zijn, geen idee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toe maar 3 miljoen al, en natuurlijk n vorstelijk salaris. Laat dat salarisbudget maar aan van Geel over. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
3 miljoen wil Twente toch? Veel te veel. Mag hopen dat Martin dat niet gaat betalen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T salaris is nog zorgelijker denk ik |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben ik ook bang voor. Hoop dat er nog wat geld over is om Kongolo te verlengne. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Salarissen die Feyenoord betaald zijn marktconform, anders komen spelers gewoon niet meer. Dat t belachelijk is, is waar. Kongolo moet je verkopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
marktconform omdat je bij Twente ( n dure betaler) n middelmatige dure Zuid Amerikaan weg wil halen bedoel je. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: 3,25 las ik ergens. Maar velen vinden alles wat boven 2M wordt betaald al teveel is. Dat is geen enkele speler waar. Nou, ten eerste is het slechts de vraagprijs en ten tweede is hij juist een speler welke we nodig hebben. Vilhena gaat weg (mag van mij alsnog een contract krijgen hoor, en Vejinovic is zo te zien niet goed genoeg. Nou, dan moet je wel degelijk wat anders erbij halen. Tel er bij op dat El Ahmadi's contract ook nog maar anderhalf jaar loopt... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk ook niet dat van Geel dat neer gaat leggen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Het zal wel iets van 2,6M worden of zo. Ik hoop dat hij hem haalt, want hij is beter dan Vejinovic en hij heeft meer groeipotentie denk ik. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Zal wel 2 worden met bonussen die kunnen oplopen tot 2,75. Voor halen Europees voetbal, bekerwinst, Annet lekker klaar laten komen, enzovoorts.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 januari 2016 door nr 10 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tapia op de plek van Vejinovic. Vejinovic op de plek van El Ah. Gustafson laten staan. Middenveld volgend jaar. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 21 januari 2016 - 13:46 schreef nr 10 het volgende:Zal wel 2 worden met bonussen die kunnen oplopen tot 2,75. Voor halen Europees voetbal, bekerwinst, Annet lekker klaar laten komen, enzovoorts. Wie is Annet? Vrouw van Martin? |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op donderdag 21 januari 2016 - 13:55 schreef Stylzz het volgende:Tapia op de plek van Vejinovic. Vejinovic op de plek van El Ah. Gustafson laten staan. Middenveld volgend jaar. Ik zou El Ahmadi laten staan, Vejinovic weer van de hand doen, dan wel op de bank zetten. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 21 januari 2016 - 12:10 schreef van geil het volgende:Toe maar 3 miljoen al, en natuurlijk n vorstelijk salaris. Laat dat salarisbudget maar aan van Geel over. Aan van Geel overlaten, ja dan gaat het wel weer mis |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Had liever Hakim Ziyech gezien. Is het al rond dan? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Waarom niet Toornstra die kant op doen plus een vergoeding? Zij zitten te springen om wat meer ervaren voetballers. Ik wil wedden dat ze heel blij met Toornstra zouden zijn. |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Ziyech vertrekt niet naar Anderlecht,het gaat biet door dus Feyenoord koop hem vanavond nog!!! |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
quote: Hoezo? moet je bijbetalen? |
|
|
|
|
impreza
|
|
|
Stuttgart heeft zich gemeld voor Maher van PSV,dus denk ik dat Ziyech wel eens heel snel naar PSV vertrekt!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even een eerlijke mening is die tapia direct bruikbaar? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En dan ? de man van 3,5 miljoen naar de bank? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En? Kijk eena naar de bank van je concurrenten. Zo wordt je kampioen toch? Met een sterke bank dus. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N dure bank is geen sterke bank. Goed voorbeeld, Kazim.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 januari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee, omdat dat teveel geld is voor mijn club.
Maar als jou het geen reet uit maakt, laten we dan maar 6 miljoen betalen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Aparte gevallen heb je wel eens..:) |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ja, want die gaat het niet maken. Wanneer je iemand haalt, hoop je natuurlijk dat hij het ook gaat waarmaken, maar dat zal hier niet het geval zijn. Jammer van die 3,5M |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vejinovic komt er wel. EL Ahmadi is bezig aan zijn laatste jaar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FC Twente-trainer houdt rekening met vertrek Tapia
Een snelle transfer voor Renato Tapia, die zelf al rond is met Feyenoord, lijkt steeds realistischer te worden. Sterker nog, in Enschede houden ze er inmiddels geen rekening meer mee dat de Peruviaan het seizoen bij de Tukkers zal afmaken.
Feyenoord aast al langer op zijn komst, maar daarvoor moesten er wel eerst spelers vertrekkenom, om ruimte te maken in het salarisbudget. Lex Immers is inmiddels verhuurd aan Cardiff City, waardoor er ruimte ontstaat. Toch verwacht Rene Hake hierdoor geen snelle deal.
Dit laat de trainer van FC Twente weten aan TC/Tubantia. "Ik ga er nog steeds van uit dat hij zondag tegen PSV gewoon inzetbaar is." Feyenoord heeft al een eerst bod gedaan, maar hier kon FC Twente niets mee het zou gaan om een bedrag van 1,7 miljoen euro, de Tukkers willen namelijk het dubbele ontvangen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 januari 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Je moet eens weten wat ik allemaal wil. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Feyenoord en FC Twente akkoord over transfer Tapia'
Feyenoord en FC Twente zouden een akkoord hebben bereikt over de transfer van Renato Tapia. Dat meldt De Telegraf dinsdagochtend. De Rotterdammers moeten 2,5 miljoen euro overmaken naar de financieel geplaagde club voor de middenvelder.
Tapia ondergaat woensdag zijn medische keuring bij Feyenoord om vervolgens een contract tot medio 2020 te ondertekenen, schrijft de krant. Een winterse transfer geeft de international de kans om het komende half jaar al te wennen in De Kuip. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pffffffff, had zo gehoopt dat deze transfer niet zou doorgaan.. |
|
|
|