|
|
piet de paler
|
|
|
Zit net in het ad te lezen dat hij een prima wedstrijd heeft gespeeld. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Heb de wedstrijd gezien...Tapia speelde redelijk tot goed tegen een Argentinië die het eerste uur veel beter was. Zuid-Amerikaanse wedstrijden hebben een andere dynamiek dan in europa.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Revelatie van het seizoen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vrees tot dat je een ons weegt. Amrabat Juste en Sam Sam geef ik meer kans. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ach, Jan-Scharie leerde ook in dienst van het team te spelen. Geen zinnig oordeel over te geven. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach hij is beter dan de gemidelde Nl 11 tal spelers hij houd zich staande tegenover wereldtoppers , dus ga nu niet zeggen dat ej geen vertrouwen hebt in hem. Hij komt dadelijk uit op het hoogste niveau |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik heb juist wel vertrouwen |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Pech voor hem dat hij nu blessure heeft. Had eindelijk de kans bij ons. Denk dat vele reizen voor nationale ploeg niet heeft geholpen. Ook een reden dat ik liever Nederlandse spelers (of uit omringende landen) heb. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op zondag 15 oktober 2017 - 12:06 schreef netsurfer het volgende:Pech voor hem dat hij nu blessure heeft. Had eindelijk de kans bij ons. Denk dat vele reizen voor nationale ploeg niet heeft geholpen. Ook een reden dat ik liever Nederlandse spelers (of uit omringende landen) heb. Ik denk dat het er meer mee te maken heeft, dat hij eerst heel lang op de bank heeft gezeten en daarna opeens heel veel wedstrijden moest spelen, zonder dat hij echt wedstrijd ritme had. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op zondag 15 oktober 2017 - 12:25 schreef windoweyes het volgende:[..] Ik denk dat het er meer mee te maken heeft, dat hij eerst heel lang op de bank heeft gezeten en daarna opeens heel veel wedstrijden moest spelen, zonder dat hij echt wedstrijd ritme had. Dat ook. Wat dat betreft wordt het spannend hoe het met Van Beek zal gaan. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Zeker, het leek er op alsof hij met pijn speelde en er komen nu in een korte tijd 4 wedstrijden aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gelukkig. M'n ondergewaardeerde maatje |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De crisis komt dichterbij. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die is er al. Vanaf nu weer beter. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
"Rock bottom" is een goede fundering |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De rock moet ook nog van Gio komen. Op correctheid kun je niet strijd leveren. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Je maakt het wel moeilijk Henk |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij bedoelt geen strijd. En heeft een obsessie voor Gio. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, Gio is geile's neukertje. Gio doet aantal dingen fundamenteel fout. Dat ligt niet uitsluitend aan spelers.
Niet strijd is taalkundig juist.
Zin in. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik geloof er niet in. Is gewoon pech met blessures , kwaliteitsgebrek en gebrek aan leiderschap in de selectie. Hij zal best af en toe niet de beste keus maken, maar daarmee verlies je echt geen 11 punten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Als sommige spelers het wel best vinden, kan het heel hard gaan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En is niet te managen van bovenaf , dat moet uit de groep komen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vaak wel. Maarja media hé.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 - 21:18 schreef van geil het volgende:Ik geloof er niet in. Is gewoon pech met blessures , kwaliteitsgebrek en gebrek aan leiderschap in de selectie. Hij zal best af en toe niet de beste keus maken, maar daarmee verlies je echt geen 11 punten. Gaat ook niet om de punten. Het spel is rommelig, Bevat geen zekerheden. Gio is onaangenaam verrast door het spel van een aantal spelers. Maar kom op hee, je ziet toch wel wat je spelers laten zien. Al een aantal weken lang?
En was het niet Gio die zei dat we een sterkere selectie hebben? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ooit een trainer horen zeggen , wat een RUK selectie. Doe eens serieus man. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En iedereen is onaangenaam verrast door het spel van vertrouwde spelers. De complete as haalt bij lange na niet het niveau wat je mag verwachten. En vervangers zijn er gewoon niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 oktober 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, Gio zegt nooit iets. Nooit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Er is iets in de groep veranderd. Een goede trainer ziet dat, anticipeert erop. En zet de tanden er in. Dat zie ik niet bij Gio.
Ik hoop oprecht dat ie eens oorlog gaat maken. Wakker schudden, Vilhena eens er naast zet, Boëtius ook. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Dan moet dat wel mogelijk zijn. Amrabat was nodig in de verdediging en Larsson is blijkbaar nog niet fit genoeg om iedere keer hele wedstrijden te spelen. Als de spoeling zo dun is, dan zijn dit soort maatregelen wellicht niet verstandig. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Het is gewoon heel simpel. We missen 4 basisspelers en enkele van hun vervangers. Drie verdedigers en een spits. Dat is bijna de helft van je team, als je de keeper even niet mee rekent. Dan heb je gewoon een groot probleem. Als de (meeste) basisspelers gewoon fit zijn, dan heb je gewoon een heel goed elftal dat mee kan doen om het kampioenschap. Zoals ik het zie is het momenteel gewoon dikke pech. Niets meer, niets minder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zo zie ik het niet. Een aantal spelers zakken door een ondergrens. Mede door blessures zijn vastigheden weg. Ke werkt nu twee jaar met je sterkhouders. Dan weet je ook wat ze nodig hebben en welke plan B er noodzakelijk is. Je stelt dus bij. Nu klungelen twee basisspelers al wedstrijden maar wat aan. En dat mag. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 - 21:31 schreef van geil het volgende:En iedereen is onaangenaam verrast door het spel van vertrouwde spelers. De complete as haalt bij lange na niet het niveau wat je mag verwachten. En vervangers zijn er gewoon niet. Het is niet alleen de as...ook de buitenspelers en de rechtsback...per saldo ongeveer het hele selectie speelt ondermaats..Er zijn gewoon geen automatismen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is naar Peru ? met n blessure ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een toegift op Halloween . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Verkleed als Klaas Vaak |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Is in ieder geval rustiger dam Diks. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deed alles zonder bal verkeerd. Aan de bal vond ik hem redelijk goed. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kan ook onder druk uit voetballen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij was verdediger. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vond hem best wel goed, je ziet ook dat hij gaat praten om mensen scherp te houden. Ben redelijk positief over hem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T was een ramp. Elk doelpunt kwam zo’n beetje door t centrale duo |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat mij betreft meer door Amrabat, El en Jones....Die laatste had er wel twee tegen mogen houden... |
|
|
|