|
|
CobusIII
|
|
|
En de vleugelspelers hadden er wel twee in mogen prikken... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Niet mee eens ,vond Tapia redelijk en St Juste ook |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond ze beide de slechtste van het veld. Verdedigend positioneel totaal verkeerd staan. Waardoor werkelijk elke bal door het centrum gevaarlijk is. ( alle wedstrijden waarin ze meededen , ook tegen AZ ! die we met 0-4 wonnen ) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zoals JC zei, de meesten letten op die paar seconden dat spelers in balbezit zijn. Dat is nog geen procent van de speeltijd. Het is veel belangrijker wat die spelers de overige 99 procent doen , en hoe en waar ze staan of lopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En met die wetenschap moet je Diks Amrabat Tapia St Juste en zeker ook El eens bekijken. Bedroevend. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, gewoon alles opdoeken. Nieuw elftal kopen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het zijn vrijwel allemaal wissels, en te veel tegelijk. En gebrek aan leiderschap in het veld, El moet dat doen, maar kan dat niet! Eerste werk , andere aanvoerder. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 november 2017 - 12:53 schreef van geil het volgende:Ik vond ze beide de slechtste van het veld. Verdedigend positioneel totaal verkeerd staan. Waardoor werkelijk elke bal door het centrum gevaarlijk is. ( alle wedstrijden waarin ze meededen , ook tegen AZ ! die we met 0-4 wonnen ) Ach, Jan Arie heeft er ook anderhalf seizoen over mogen doen om te wennen op de CV plek....en die was al achter in de twintig. Eerste seizoen was hopeloos, gelukkig heeft hij daarna toch nog een kans gekregen... Maar nogmaals, in combinatie met Bot te traag. Zeker Europees gezien.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Botteghin eerste periode gezien, 2 seizoenen terug? Oók aardig wat minpunten: onzeker, nerveus, liever bal kwijt dan rijk, beroerde passing.
Er zit meer in Tapia, dat laat hij óók zien. Al vind ik hem geschikter vlak voor de verdediging. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 november 2017 - 13:51 schreef FR-Henk het volgende:Botteghin eerste periode gezien, 2 seizoenen terug? Oók aardig wat minpunten: onzeker, nerveus, liever bal kwijt dan rijk, beroerde passing. Er zit meer in Tapia, dat laat hij óók zien. Al vind ik hem geschikter vlak voor de verdediging. Eens.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bij VI vinden ze tapia ook een middenvelder, ik was ook eens dat het middenveld nu veel van hetzelfde is. misschien als v Beek er weer staat proberen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 november 2017 - 16:54 schreef piet de paler het volgende:Bij VI vinden ze tapia ook een middenvelder, ik was ook eens dat het middenveld nu veel van hetzelfde is. misschien als v Beek er weer staat proberen. De Taap op het middenveld is nog meer van hetzelfde. Diepgang en creativiteit is daar nodig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Eens, en hij is nog statischer als de andere 4 opties. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oneens ,zoekt sneller de pass dan de rest en is creativer dan de rest. Alleen is te flegmatiek op t middenveld.te gemakkelijk |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Stond aan de basis van de 1-0 en ook aan de aanval waar Vilhena net buitenspel stond...Viel wel op dat hij in de luchtduels behoorlijk te kort kwam. Hij speelt onwennig op de CV plek, dat vind ik logisch. Wat mij bevalt is dat hij wel naar voren speelt....De vraag is of hij een zelfde ontwikkeling kan doormaken als Scharie...Anders is een keertje ipv Vilhena... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Plaatst de ballen soms achteloos neer. Positief maar ook soms in negatieve zin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zal blij zijn als dit soort spelers weer lekker op de tribune zitten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja maar daar zijn we nu niet mee geholpen om hem te verkopen. Ik zie geen betaalbare toppers in Nederland, misschien een Duitse verdeiger |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Zou zo maar kunnen als hij het leuk doet op het WK.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 05 november 2017 - 17:58 schreef piet de paler het volgende:Ja maar daar zijn we nu niet mee geholpen om hem te verkopen. Ik zie geen betaalbare toppers in Nederland, misschien een Duitse verdelger Nou nou nou |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Die leeft toch niet meer Styl? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vandaag was hij echt slecht indd |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ach, vond onze wereldreiziger zeker niet de slechtste. Maar hij is te weinig killer voor die positie, dat is duidelijk. En voor middenvelder (bij ons) is hij weer te statisch. Jammer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Mooi hoor. Mooi podium en etalage. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
4 Feyenoorders op WK. Meer dan met Oranje. Wel weer lastiger met aanloop nieuwe seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 november 2017 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Als ze maar heel blijven.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Met een beetje mazzel speelt ie een goed WK en kunnen we hem lozen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Verdient een échte kans op het middenveld vind ik. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hansson was 2 keer veel te licht. Amrabat een paar 3en op rij, ik zie er weinig heil in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, eens, maar ik zie echt 0 in de alternatieven. Maar van mij mag het best geprobeerd worden , een compleet andere samenstelling. Al hebben in mijn ogen alle alternatieven laten zien geen verbetering te zijn, helaas. Ik denk alleen dat ook dan weer Gio de gebeten hond is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat denk ik niet. Het geeft dan juist aan dat hij ook wat durft te veranderen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij is alles al geprobeerd. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vervangt El. Ben ik wel benieuwd naar. Nu weet ik alleen niet in wat voor perspectief je dit moet bekijken :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik dacht die ie Van Beek zou vervangen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In beide gevallen , de citroentaart staat koud. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind het ook helemaal niks en heb zijn aankoop NOOIT begrepen, weggegooid geld zei ik destijds al.
Maar waarom doet hij het bij Peru wel altijd zo goed, als je de verhalen leest? Zelfs toen hij hier alleen maar op de bank zat speelde hij daar altijd, ze zijn gek op hem.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|