|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Op het middenveld zetten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 december 2017 - 23:36 schreef CobusIII het volgende:[..] Heeft niet veel fout gedaan...dus er was niet veel af te straffen. Het is gewoon een goede voetballer die op een voor hem onnatuurlijke plek staat. Hij is ook niet bang om de verantwoordelijkheid op zich te nemen voor de opbouw. Iets wat van Beek dan weer niet doet/kan. Maar je kunt wel stellen dat er een stijgende lijn in zit. Misschien kan hij hetzelfde pad af lopen als Arie...Maar ik zie hem liever eens 5 wedstrijden op een rij op de plek van Vilena spelen...Dat zal niet gebeuren. vind hem ook echt met de week beter spelen , ben benieuwd waar zijn grens licht , ik vind juist wel dat hij achterin moet blijven staan , als hij zich zo blijft ontwikkelen en hij speeld een goed WK dan kan v Geel zich opmaken voor weer een top transfere |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op zondag 03 december 2017 - 09:57 schreef sportdwaas het volgende:De Peruviaanse Epi Drost was na Jorgensen, op zeer grote afstand, en Berghuis de allerbeste man van het veld. Dat Inca-goud is ons! :)
Zo is het. Wie binnen benne, benne binnen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Als hij zo doorgaat spelen ze hem er niet meer uit. Speelt als een geroutineerde vedette. Mooi. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voor mij was hij 1 van de beste.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nu nog leren verdedigen . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zie hem liever op de plek van Karim. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vooral in de positie |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Heeft Van Geel toch wel goed gezien hahaha. Gisteren van hem genoten, al legt hij soms wel te veel risico in zijn acties. Maar mag van mij voorlopig iig blijven staan en hopelijk met nog meer vertrouwen gaan spelen! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben. Heeft zo te zien wel bijna 2 jaar geduurd.... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Op het middenveld wil ik hem zien |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zeker. Tapia heeft overzicht en speelt mannetjes uit. Proberen waard. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja daar heeft hij al 10x gespeelt zonder overtuiging... Laat hem maar lekker staan waar hij staat totdat Jan Arie terug is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 07 december 2017 - 19:56 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja daar heeft hij al 10x gespeelt zonder overtuiging... Laat hem maar lekker staan waar hij staat totdat Jan Arie terug is. Dat klopt maar toen speelde Toney Money beter en scoorde Toornstra. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nu kun je zien wat het met een speler kan doen als je hem vertrouwen geeft en een echte kans geeft door hem een aantal wedstrijden te laten staan min of meer nood gedwongen dat wel natuurlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 07 december 2017 - 19:56 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja daar heeft hij al 10x gespeelt zonder overtuiging... Laat hem maar lekker staan waar hij staat totdat Jan Arie terug is. 3 keer volgens mij, was toen niet goed nee, maar speelt nu met meer overtuiging. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het is wel zo dat hij op dit moment zeker niet minder kan zijn dan Toornstra El Ahmadi of Vilhena .Misschien heb je een punt |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 07 december 2017 - 20:40 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het is wel zo dat hij op dit moment zeker niet minder kan zijn dan Toornstra El Ahmadi of Vilhena .Misschien heb je een punt Maar ook niet minder dan Arie.....in zijn geheel gezien. Arie is positioneel beter (wel geleerd), maar trager...ook in de opbouw. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Tapia kan prima El Ahmadi, Vilhena en of Amrabat vervangen op het middenveld. Kan ook in de spits op kunstgras als Nico rust wil.
Mijn Tapia Mij Peru ole |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ben voor Peru komende WK... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hondsdolheid slaat weer toe. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Jij bent niet welkom op dit topic...laat ons lekker gaan in onze bubbel... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Woef woef, waf....Grrrrrrr...Waf Waf Waf! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
PAK..... PAK meneer van Geil!
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is nne mooie lieve hond jonge |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
High tea en wietcake, ben er bij hoor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Bah bah Dat er serieus mensen zijn die dit met plezier naar binnen werken. Ongelooflijk |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een welkomstdrankje voor Labyad? |
|
|
|