|
|
VVout
|
|
|
Verdoofde bek krijg je er van, heb liever een wiet thee denk ik. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
ook erg overrated die wietthee |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mijn favoriet blijft gewoon de appel-kaneel cake met een paar druppels olie, maar dan moet je de volgende dag wel vrij hebben. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Goeie spacecake van hashies Niet te vreten, maar lekkere kickin |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Soms heeft ie idiote fouten, maar daar aan werken en je hebt een interessante middenvelder. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Eens met van geil, hij maakt wel erg veel fouten voor een cv. Maar met zijn speelstijl, het risico dat ie zijn spel legt en het gegeven dat ie ook veel goed doet in de zin van onderscheppingen en dergelijke komt ie denk ik veel beter tot zijn recht als ie wat verder naar voren speelt. Misschien dat ie ons in positieve zin kan verbazen als nummer 6. Al is het maar omdat degene die daar nu speelt, Karim, eigenlijk totaal geen 6 is, daarvoor gewoon de opbouwende kwaliteiten mist. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Laat ze maar lullen Renato. Het wordt steeds beter. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Totaal niet mee eens...Natuurlijk, als je naar voren speelt, heb je vanzelfsprekend meer risico om een bal te verspelen. Maar in nederland willen we liever een tikkie terug of een tikkie breed. Als ik kijk naar buitenlandse ploegen, dan worden middenvelders gewoon in de dekking aangespeeld. Daarna volgt er een kaats of ze draaien open. Als Tapia een bal naar voren speelt op een ploeggenoot schrikken ze zich rot omdat ze niet weten wat ze moeten doen.... Natuurlijk speelt Tapia ook wel eens een blinde bal, maar wie doet dat niet? Ik zie hem liever op het middenveld, hijzelf ook. Maar ik ben wel benieuwd wie het over het geheel genomen beter doet dan Tapia op dit moment. Alleen van Beek in mijn optiek... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Frenkie de Jong wordt de hemel in geprezen, omdat hij lekker snel naar voren speelt en leuke dribbels heeft. Wat mij betreft prima, maar ik zie hem ook 4x per wedstrijd zomaar de bal inleveren. het is maar waar je de nadruk op wilt leggen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voor een keer niet met willem eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 18 december 2017 - 18:22 schreef CobusIII het volgende:[..] Totaal niet mee eens...Natuurlijk, als je naar voren speelt, heb je vanzelfsprekend meer risico om een bal te verspelen. Maar in nederland willen we liever een tikkie terug of een tikkie breed. Als ik kijk naar buitenlandse ploegen, dan worden middenvelders gewoon in de dekking aangespeeld. Daarna volgt er een kaats of ze draaien open. Als Tapia een bal naar voren speelt op een ploeggenoot schrikken ze zich rot omdat ze niet weten wat ze moeten doen.... Natuurlijk speelt Tapia ook wel eens een blinde bal, maar wie doet dat niet? Ik zie hem liever op het middenveld, hijzelf ook. Maar ik ben wel benieuwd wie het over het geheel genomen beter doet dan Tapia op dit moment. Alleen van Beek in mijn optiek... Het zijn juist niet de ballen naar voren, maar simpele passes die hij zo inlevert , of knullig corner maakt, en zijn positiespel is heel slecht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Positiespel moet beter en is eigenlijk het belangerijkste. Het naar voren spelen doet hij beter als welke andere CV dan ook. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Jan Arie was de belangrijkste schakel, die passte zo ineens Toornstra of Kuyt een op een voor de keeper. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 18 december 2017 - 19:50 schreef van geil het volgende:Jan Arie was de belangrijkste schakel, die passte zo ineens Toornstra of Kuyt een op een voor de keeper. Ja maar die word geen postbode genoemd. Dat snap ik dan weer niet want die loopt ook eerst 20 meter met de bal en dan is het wel goed. Moet zeggen hij is ook goed |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kraay vindt het ook niets, zojuist in VI . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Sinds wanneer is Kraay de norm? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat klopt, dat is van Geil , en de Kromme kort daarachter. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 18 december 2017 - 20:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja maar die word geen postbode genoemd. Dat snap ik dan weer niet want die loopt ook eerst 20 meter met de bal en dan is het wel goed. Moet zeggen hij is ook goed Maar heeft ook ruim een seizoen moeten wennen op de plek. Daarnaast verspeelde hij ook wel eens balletje wat tot een tegendoelpunt leidde. Toch is het een aardige verdediger geworden.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
100% met Willem eens. Tapia hoort een linie voor de verdediging |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja hij is middenvelder maar beoordeel hem ook als middenvelder op een voor hem onbekende positie.Nou dan doet hij het niet verkeerd.. Liep Willem vroeger ook weleens noodgedwongen als CV? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Willem gaat nou eenmaal graag tegen de algemene meningen in. Dit keer niet eens met hem. Tapia doet het prima en dat mag best gezegd worden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Voldoet prima. Tis gewoon geen CV. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar dan is Jones dus gewoon geen keeper
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 december 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 18 december 2017 - 23:10 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja hij is middenvelder maar beoordeel hem ook als middenvelder op een voor hem onbekende positie.Nou dan doet hij het niet verkeerd.. Liep Willem vroeger ook weleens noodgedwongen als CV? Bij de Tukkers heeft hij ook CV gestaan en bij Peru ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 december 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, en opt middenveld en zelfs in de spits |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Multi kut gaat Geile nu zeggen Ar |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dus dan zou je toch mogen verwachten dat hij verder ontwikkeld zou zijn op die positie, en gelden geen verzachtende omstandigheden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Manusje van alles geile. Zooo veelzijdig.. echt een revelatie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En die zijn zelden ergens echt goed in |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij eet wel eens marmot in de rust dus raus mit diesen spieler raus mit im |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Als Tapia in de rust een broodje cavia eet, moet hij er uit...das duidelijk |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Had wel weer paar slordigheidjes, die ook afgestraft hadden kunnen worden, dat moet eruit. Verder toch erg belangrijk, zijn rustige uitstraling werkt positief bij de anderen. Ik denk dat hij hier door veel mensen wordt onderschat, zie ik ook in de wekelijkse cijfers. Mist waarschijnlijk bij sommigen de gunfactor. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ach, iedereen maakt foutjes..vroeger had je de uitdrukking: 'een de Boertje". Frank de Boer speelde dan een foutieve terugspeelbal waaruit werd gescoord. Datgebeurde nog wel eens. toch heeft hij een leuke carriere gehad. Arie hetzelfde, die doet af en toe ook gekke dingen, van Beek was een tijdje de meest scorende verdediger, maar dan in zijn eigen doel..tsja.Van Botteghin komt hooguit 20% van zijn passes naar voren aan, vandaar dat hij altijd breed speelt. Maar ben met je eens dat de foutjes er uit moeten.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Scheelt je weer tijd geile ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dank je, die clown gaf wederom bijna weer de wedstrijd weg. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nope Deze gaat geld opleveren na t wk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 december 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bovendien ligt er bij hem mogelijk meer potentie op het middenveld v.a. januari. |
|
|
|