|
|
ar
|
|
|
quote: Zeg het es, mien jong. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heb de wedstrijd nog eens bekeken . Tapia in de fout in de 8e minuut ; niet afgestraft. Bij de tegengoal laat hij zijn man lopen en geeft volledig onterecht ook nog eens Malacia op zijn flikker. 58e minuut veroorzaakt hij n zuivere pingel die echter niet gegeven wordt . 85e minuut , weer knullig in de fout, laat vervolgens ook nog zijn man lopen; ternauwernood niet afgestraft . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zo'n relaas kan ik ook over Berghuis schrijven...of wie dan ook...Feit is dat we de minst gepasseerde verdediging zijn, we sneller vooruit spelen, dat het middenveld eerder en sneller wordt ingespeeld, dat we weer eens een lange bal zien die aankomt...Zuid-amerikaanse tackles...een doelpuntje met de kop..en de resultaten van de laatste wedstrijden zijn prima... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sparta / Roda . Elk niveau hoger liggen ze in het netje. De zwakste schakel |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tapia op het middenveld. Punt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Man City en Napoli waren een maatje groter.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hopen dat we snel weer fitte mensen hebben. Terecht signaal van Gio , deze ongebruikelijke wissel. Kost weer 2 punten die panfluiter van Martin. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Was niet best. Paar akelige fouten. Werd ook niet geholpem door bizar onrustig spelende van Beek naast hem. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een trainer die een risicovolle speler CV zet...Manmanman. Tapia is een middenvelder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 24 januari 2018 - 22:06 schreef van geil het volgende:Hopen dat we snel weer fitte mensen hebben. Terecht signaal van Gio , deze ongebruikelijke wissel. Kost weer 2 punten die panfluiter van Martin. Tapia was geblesseerd. Dus andere aanleiding. Niks nada signaal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heb je gezien hoe boos hij was . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Latino's kijken altijd donker geile |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Van Bronckhorst zegt het net zelf voor de microfoon van Rijnmond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Haha , nee hij was zwaar pissed dat hij gewisseld werd. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: dat noemen ze spelers beschermen . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar dat eerste doelpunt kwam meer door het veld dan Tapia |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Hij was boos op zichzelf en dat lijkt mij een prima reactie na zo'n wedstrijd... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Jij noemt dat zo. En als Gio dat zou verbloemen is het ook nog eens een schijtluis. Dan zeg je gewoon dat de speler niet in de wedstrijd zat. Hoe moeilijk is dat? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Best lastig , jezelf wegcijferen, maar het punt is gewoon , jij betrekt alles op Gio , en ik niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, niet alles op Gio. Da's een drogreden. Maar ook hier. Gio, zeg gewoon zoals het is. En dat doet deze trainer niet. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Want cruciale fouten op het middenveld zijn zo erg niet? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 31 december 2017 - 11:59 schreef CobusIII het volgende:Zo'n relaas kan ik ook over Berghuis schrijven...of wie dan ook...Feit is dat we de minst gepasseerde verdediging zijn, we sneller vooruit spelen, dat het middenveld eerder en sneller wordt ingespeeld, dat we weer eens een lange bal zien die aankomt...Zuid-amerikaanse tackles...een doelpuntje met de kop..en de resultaten van de laatste wedstrijden zijn prima... Ja, en we hebben ook de meeste passes. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Het blijft een waardeloze voetballer geschikt voor de Jupiler Leaque |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ha Ha Ha gewoon snelheid te kort |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat gaat er om in dat hoofd van hem? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jammer hij mist net het gen om een topper te worden met de nadruk op topper |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij kan gewoon goed voetballen. Het is alleen geen verdediger. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Maakt ie ze op het middenveld ook dan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fouten ja, cruciaal moet blijken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Noem mij een speler die geen fouten maakt...Van Beek bijvoorbeeld zat er gisteren ook een paar keer naast. Dat werd gelukkig van hem niet afgestraft...Ik zie tapia ook liever op het middenveld... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij bezit een prachtige pass ik zie het voor me hij op het middenveld en splijtende passes naar RvP of Jorgensen. Daar achter als slot op de duer Botteghin en Jan arie, en malacia |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Discussie wordt beetje saai. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja verkopen dan maar of ruilen voor 1000 lamas |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Om je dood te lachen. Tapia kan er dus niets van. Ben je wel een enorme raslul van een trainer als je hem toch opstelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die kost inmiddels al 15 punten . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 25 januari 2018 - 20:52 schreef FR-Henk het volgende:Om je dood te lachen. Tapia kan er dus niets van. Ben je wel een enorme raslul van een trainer als je hem toch opstelt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Geeft altijd wel een fijn gevoel om iemand aan te kunnen wijzen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ook de schuld van Gio. Hij speelt met risico, algemeen bekend. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
edit:
Dacht even dat je bedoelde dat Gio met risico speelt. Jammer dat het niet zo was, vond hem een stuk leuker toen ik hem niet snapte
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 februari 2018 door Fart -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
M. I d d e n v e l d e r.....................geen v e r d e di g e r |
|
|
|