|
|
de bluffer
|
|
|
Nog steeds de slechtste en grootste mis koop tot a.s. zondag in Arnhem
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 februari 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ja met 3 wedstrijden en 1 punt en daar blijven |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dus zegt Kieft: oetlul Gio, met St. Juste op die plek en Diks op rechtsback heb je meer waarde dan 0. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 05 februari 2018 - 20:14 schreef FR-Henk het volgende:Dus zegt Kieft: oetlul Gio, met St. Juste op die plek en Diks op rechtsback heb je meer waarde dan 0. Als we de mening van een junk al gaan prediken hier, kunnen we beter ophouden ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Straks bij de WK bij elk bod voor Tapia direct verkopen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En als hij straks bij Feyenoord heel goed speelt, vlieg je hem in de armen. Nep supporter |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Jij bent zeker van 020 |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
middenvelder op de plek van EL Hamadi of Vilhena hoop op goed wk en dan voor een leuke prijs verkopen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Wel triest voor die gozer, gewaardeerd international, dat hij nu weer op maandagmiddag in een lege Kuip tegen Heerenveen 2 moest. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Heeft ie in je bek gespuugd of zo? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Tsja, is de zondebok geworden door een aantal fouten....vroeger had je het gezegde 'een de boertje, of een 'koemannetje'. Het ging dan om een te korte terugspeelbal wat dan tot een doelpunt leidde. Dat deden ze zo vaak dat het een begrip werd. Epi Drost voor de oudere ons deed nog veel gekkere dingen, maar was een absolute held bij zijn supporters. Arie deed ook gekke dingen in het begin bij ons, maar had het geluk om er doorheen te komen door een seizoen te blijven staan in de basis...Hij ging overigens ook niet vrij uit bij het tweede doelpunt van Vitesse. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tapia is international. Op het middenveld. Je ziet al weken dat hij in de verdediging fouten maakt. Maar Gio ziet anderen als slechtere verdedigers: Diks, St. Juste. Als je niets anders durft, wat verwacht je dan nog. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Precies. Zet hem een keer voor de verdediging . Gewoon es doen. Als het dan nog niet bevalt, kun je dat ook wegstrepen en weer doorpakken |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja maar, ja maar, ja maar....Op het middenveld maakt ie dezelfde fouten. Alsof ie daar staat te verdedigen... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Daar kun je je fouten nog herstellen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Pfffffffffffff, met een fietspomp red je het niet, beter gelijk een compressoren aan het net zetten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Enige waar je op kan hopen. En dan snel lozen.
Iedereen die hem graag op het middenveld wilde, weet nu ook beter. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2018 - 10:32 schreef MMM het volgende:[..] Enige waar je op kan hopen. En dan snel lozen. Iedereen die hem graag op het middenveld wilde, weet nu ook beter. Niveau Twente. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik vind nog steeds wat ik op 05 februari 2018 10:49 gemaild hebt op deze Topic over hem. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 04 maart 2018 - 11:33 schreef de bluffer het volgende:Ik vind nog steeds wat ik op 05 februari 2018 10:49 gemaild hebt op deze Topic over hem. En dat is? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Topper als je hem het vertrouwen gunt. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dat doet Gio niet... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De Feyenoordsupporter kan er ook wat van, de winterstop heeft het positieve karakter op ijs gesteld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 maart 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Je kunt hem niet beoordelen als voetballer want hij is eigenlijk panfluiter |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was uitblinker bij interland Peru, afgelopen week. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooi, nu op het WK nog en verkopen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ook hier, typisch dat ie het bij Feyenoord niet laat zien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja indd ,zelfde antwoord als ik bij Amrabat heeft gegeven Henk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zie reactie bij Amrabat, al speelt Tapia al langer als vaste waarde interlands. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Tegen PSV de beker een van de betere, tegen Napoli goed, tegen MC zeer acceptabel. Hij is niet zo constant nog, maar goede voetballer, wel nog te flegmatiek. Als hij dat er uit krijgt, is er niks mis mee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 28 maart 2018 - 17:45 schreef CobusIII het volgende:[..] Tegen PSV de beker een van de betere, tegen Napoli goed, tegen MC zeer acceptabel. Hij is niet zo constant nog, maar goede voetballer, wel nog te flegmatiek. Als hij dat er uit krijgt, is er niks mis mee. Vind ik ook hoor. Die foutjes....En niet in de verdediging. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908