|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Peru speelde goed maar niet effectief in de afronding, anders was Denemarken er minder goed vanaf gekomen. Maar andersom geld dat ook voor Denemarken met een belabberd spelende Jorgensen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 18 juni 2018 door VVout -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Daarom. Echte kenners zien dat wel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Was ook dol op Nelom. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lachwekkend. Zodra het uitkomt wordt van Hanegem erbij gehaald. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik zeg niet dat ik hem goed vond spelen, ik geef aan wat van Hanegem zegt. Ik heb die wedstrijd niet eens gezien. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
moet verkocht worden en Ruud Vormer terug halen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 juni 2018 door de bluffer -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Klinkt eigenlijk helemaal niet verkeerd als je dat uitspreekt. Ik zou zowat naar de dierenwinkel rijden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, handig een international van 22 inruilen (met CL en WK ervaring) voor een bejaarde die al een keer mislukt is bij Feijenoord en geen cent meer gaat opleveren. Dan liever Clasie.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 juni 2018 - 10:37 schreef VVout het volgende:[..] Klinkt eigenlijk helemaal niet verkeerd als je dat uitspreekt. Ik zou zowat naar de dierenwinkel rijden. Eet ze. Doe mij maar een gegrilde rattenslang. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Waarom verkopen? El weg, Vilhena weg. Jongen is 22 jaar. Laat hem komend seizoen lekker op het middenveld spelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Katalysator voor wanhopige transfers , een roep om Clasie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hij kan nog op de plek van Vilhena, daar is hij eigenlijk voor gehaald. Al zie ik het niet meer gebeuren. Als Vilhena vertrekt wordt daar iemand anders voor ingepast denk ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juli 2018 door ar -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juli 2018 - 19:27 schreef ar het volgende:[..] Hij kan nog op de plek van Vilhena, daar is hij eigenlijk voor gehaald. Al zie ik het niet meer gebeuren. Als Vilhena vertrekt wordt daar iemand anders voor ingepast denk ik. Ja..jammer. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Tapia een domper NEE die missen we niet |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
Zo`n beetje de enige overbodige speler waar we nog wat aan hadden kunnen verdienen om daarna nog een extra versterking aan te kunnen trekken. Doodzonde. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Tapia is de versterking.... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Die jongen is pas 22! Hij is nog onvolwassen in zijn spel, maakt af en toe een lichtzinnige beslissing. Maar door wedstrijden te spelen krijg je ervaring en word je volwassen. Stel je verkoopt hem voor 4M, wat koop je er dan voor terug? Ik schat hem qua mogelijkheden een stuk hoger in dan Ayoub. Voor het middenveld lijkt het mij niet verkeerd. Met Clasie en Ayoub heb je veel te weinig fysiek en snelheid op het middenveld. Ik ben er zeker van dat als je die jongen vertrouwen geeft en enige begeleiding hij over 2 jaar meer dan 10M gaat opbrengen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dan is hij transfervrij bedoel je |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: contract open breken.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja misschien voor het materiaal dragen niet als speler denk ik |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2018 - 10:20 schreef CobusIII het volgende:Die jongen is pas 22! Hij is nog onvolwassen in zijn spel, maakt af en toe een lichtzinnige beslissing. Maar door wedstrijden te spelen krijg je ervaring en word je volwassen. Stel je verkoopt hem voor 4M, wat koop je er dan voor terug? Ik schat hem qua mogelijkheden een stuk hoger in dan Ayoub. Voor het middenveld lijkt het mij niet verkeerd. Met Clasie en Ayoub heb je veel te weinig fysiek en snelheid op het middenveld. Ik ben er zeker van dat als je die jongen vertrouwen geeft en enige begeleiding hij over 2 jaar meer dan 10M gaat opbrengen. ha ha zeker 10 meter bier |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahahahaha mooi
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 juli 2018 door MMM -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nogmaals, de jongen is 22 en is al 33-voudig international, van een land dat in de top 15 staat. Speelde zijn interlands in zuid-Amerika, toch geen kinderachtige competitie. Maar volgens de meeste op het forum kan hij er geen Kudt van...Nee, dan Ayoub en consorten...Ik hoor alleen maar dat Tapia voor 4M verkocht moet worden om iets anders te kopen. Maar wie kunnen wij dan kopen voor het middenveld? Graag namen... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2018 - 14:46 schreef CobusIII het volgende:Nogmaals, de jongen is 22 en is al 33-voudig international, van een land dat in de top 15 staat. Speelde zijn interlands in zuid-Amerika, toch geen kinderachtige competitie. Maar volgens de meeste op het forum kan hij er geen Kudt van...Nee, dan Ayoub en consorten...Ik hoor alleen maar dat Tapia voor 4M verkocht moet worden om iets anders te kopen. Maar wie kunnen wij dan kopen voor het middenveld? Graag namen... o.a. Fer, en heeft Martin wel op de WK goed gekeken met zijn scouts |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Er is een scouting toch.
Tapia is klaar. Als je hier al 2,5 jaar zit en nog geen basisplek hebt.. 2e Bilal |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
fer zou ik er wel bij willen hebben, maar die heb je niet binnen voor 4M en zeker niet voor een Feijenoord salaris...daarnaast is hij 28, dus geen investering meer...kortom, niet realistisch....meer namen graag...Jij, met jouw contacten moet toch wel iets beters kunnen verzinnen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2018 - 14:55 schreef MMM het volgende:Er is een scouting toch. Tapia is klaar. Als je hier al 2,5 jaar zit en nog geen basisplek hebt.. 2e Bilal Zegt mij niets..Zijn basisspelers die eigenlijk op de bank zouden moeten zitten... |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2018 - 14:46 schreef CobusIII het volgende:Nogmaals, de jongen is 22 en is al 33-voudig international, van een land dat in de top 15 staat. Speelde zijn interlands in zuid-Amerika, toch geen kinderachtige competitie. Maar volgens de meeste op het forum kan hij er geen Kudt van...Nee, dan Ayoub en consorten...Ik hoor alleen maar dat Tapia voor 4M verkocht moet worden om iets anders te kopen. Maar wie kunnen wij dan kopen voor het middenveld? Graag namen... Niemand, maar voor de nummer 6 hebben we nu Clasie en Amrabat en `centraal` Vilhena en Ayoub. Door Tapia te verkopen hadden we Janmaat aan kunnen trekken, waardoor het team meer in balans was gekomen. Dat van die leeftijd en groeipotentie heb je trouwens gelijk in (alhoewel hij over 3 dagen al weer 23 wordt). Maar dat is een keuze die je dan maakt. Wil je Vilhena aan de kant zetten/ verkopen om Tapia een kans te geven zich te ontwikkelen, of wil je dit seizoen fundamenteel je basisteam versterken? Ik kies dan voor het laatste. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2018 - 15:10 schreef windoweyes het volgende:[..] Niemand, maar voor de nummer 6 hebben we nu Clasie en Amrabat en `centraal` Vilhena en Ayoub. Door Tapia te verkopen hadden we Janmaat aan kunnen trekken, waardoor het team meer in balans was gekomen. Dat van die leeftijd en groeipotentie heb je trouwens gelijk in (alhoewel hij over 3 dagen al weer 23 wordt). Maar dat is een keuze die je dan maakt. Wil je Vilhena aan de kant zetten/ verkopen om Tapia een kans te geven zich te ontwikkelen, of wil je dit seizoen fundamenteel je basisteam versterken? Ik kies dan voor het laatste. Volgens mij was het de bedoeling dat Vilhena een volgende stap in zijn carrière ging maken..en dat hij 8-10M opbrengt, kun je daar Janmaat makkelijk mee naar binnen hengelen. Daarnaast vind ik Amrabat en Ayoub zeker niet beter dan Tapia. Wat mij betreft ligt het grootste probleem centraal achterin en RB. Overigens hoeft Vilhena voor mij niet weg...maar nu brengt hij nog wat op. |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2018 - 16:04 schreef CobusIII het volgende:[..] Volgens mij was het de bedoeling dat Vilhena een volgende stap in zijn carrière ging maken..en dat hij 8-10M opbrengt, kun je daar Janmaat makkelijk mee naar binnen hengelen. Daarnaast vind ik Amrabat en Ayoub zeker niet beter dan Tapia. Wat mij betreft ligt het grootste probleem centraal achterin en RB. Overigens hoeft Vilhena voor mij niet weg...maar nu brengt hij nog wat op. Eens, wat Vilhena betreft. Maar puur voor dit seizoen denk ik dat hij kwalitatief gezien de beste spelers is voor die positie. Het liefst zou ik zien dat hij bijtekende en nog een seizoen zou blijven. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2018 - 15:01 schreef CobusIII het volgende:[..] Zegt mij niets..Zijn basisspelers die eigenlijk op de bank zouden moeten zitten... Tapia heeft zelden overtuigd |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Mij wel. Was de beste man op het veld tegen psv (beker). Uit tegen MC in de EL speelde hij ook een puike partij. Tegen kleine tegenstanders wordt hij soms overmoedig/gemakzuchtig.Dat moet er uit. Daar moet hij volwassener in worden. Wat ik een plus vind van hem dat hij sneller naar voren speelt, dan andere spelers achterin. Dat brengt wat meer risico op balverlies met zich mee.Dat vindt Gio niet fijn. Maar ja, dan krijg je tikkie breed voetbal, waar geen gang in zit. Ik kies liever voor het eerste. Het gaat er mij om wat je er voor in de plaats krijgt..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 25 juli 2018 - 18:00 schreef CobusIII het volgende:Mij wel. Was de beste man op het veld tegen psv (beker). Uit tegen MC in de EL speelde hij ook een puike partij. Tegen kleine tegenstanders wordt hij soms overmoedig/gemakzuchtig.Dat moet er uit. Daar moet hij volwassener in worden. Wat ik een plus vind van hem dat hij sneller naar voren speelt, dan andere spelers achterin. Dat brengt wat meer risico op balverlies met zich mee.Dat vindt Gio niet fijn. Maar ja, dan krijg je tikkie breed voetbal, waar geen gang in zit. Ik kies liever voor het eerste. Het gaat er mij om wat je er voor in de plaats krijgt..... City uit was de tegengoal zijn fout |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Het waarheidsgehalte dmv jezelf te quoten wordt niet groter... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Kijk nog maar eens goed...Toornstra loopt bij zijn mannetje waardoor Tapia in de problemen kwam... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Volgens mij is Clasie binnen , dus 100 procent waar. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Maar je quote niet... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nee , ze hebben zoveel vertrouwen in Tapia , dat ze Clasie maar gehaald hebben , logisch. |
|
|
|