|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik ook, het is weg gegooid geld, van Geel had het beter aan mij kunnen geven dan had ik het met iets meer besteed aan een scorende spits |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Joooooo jij legt er gewoon ff zelf wat bij, jij bent toch een klasbak he.. |
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
renato Tapia Bos :) gaat helemaal goedkomen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wordt een succes. Simpel omdat iedereen bij voorbaat denkt dat t niet zo is. Het nieuwe realisme. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zit even wat beelden te bekijken, deze speler is volledig tweebenig. Dat is al iets wat we nu niet eens hebben :) |
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
zondag tegen psv bakte hij er niet veel van......onrustig en chaotisch verdedigen. Zou best wat kunnen worden, maar is niet de speler die Feyenoord een stapje hoger gaat brengen op de korte termijn...... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tapia is natuurlijk niks omdat het geen spits is.... Het wordt weer een zonnige dag. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 - 08:26 schreef Peckerwood het volgende:zondag tegen psv bakte hij er niet veel van......onrustig en chaotisch verdedigen. Zou best wat kunnen worden, maar is niet de speler die Feyenoord een stapje hoger gaat brengen op de korte termijn...... en ook niet op een lange termijn gewoon een miskoop
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 januari 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Plus t is een van Geel aankoop, dus bij voorbaat niets. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En in oktober nog euforie...Toen werd van Geel amper genoemd hier. Zelfde selectie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2,5 miljoen. Belachelijk.
Weer lekker toegegeven.
Ik vrees opnieuw middelmaat. Zoals we gewend zijn van ome Martin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook zoiets. Twente vroeg 3,5? Is een miljoen minder. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2.4 miljoen. Druk bezet middenveld nu. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 - 08:48 schreef MMM het volgende:2,5 miljoen. Belachelijk. Weer lekker toegegeven. Ik vrees opnieuw middelmaat. Zoals we gewend zijn van ome Martin. Tja. We verzamelen blijkbaar middenvelders. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nu. Volgend seizoen: Immers weg? Toornstra weg? El Ahmadi loopt af? Vilhena weg?
In het kader daarvan snap ik dat je nu al schakelt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Media is niet altijd te geloven. Maar ik dacht dat Feyenoord zijn poot stijf zou houden met 1.7 miljoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oke, maar we geloven de 2,5 dus wel. Dus we geloven de media selectief, als t uitkomt :) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ben heel blij dat er veel met me eens zijn over Tapia |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: en anders geven we er zelf een draai aan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Selectief? Nee hoor, op gevoel. Vaak kun je zelf wel bepalen of iets waar is of niet.
2.5 miljoen zou best kunnen kloppen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 - 09:01 schreef MMM het volgende:[..] Media is niet altijd te geloven. Maar ik dacht dat Feyenoord zijn poot stijf zou houden met 1.7 miljoen. Even de echte achtergrond afwachten. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Hij kan mooi de plaats op de tribune van Immers innemen naast van Geel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 januari 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
weer een speler voor in het rijdje toornstra bilal vejnovic kramer , heb er weinig vertrouwen in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 - 09:03 schreef MMM het volgende:[..] Selectief? Nee hoor, op gevoel. Vaak kun je zelf wel bepalen of iets waar is of niet. 2.5 miljoen zou best kunnen kloppen. selectief dus. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zitten nog wat bonussen aan vast ,maar we winnen toch nooit iets dus 2,5 miljoen idd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Welkom Renato! Mooie naam overigens haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Helemaal top. Ik zie deze speler wel zitten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Op de Tribune voor hem |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 - 09:01 schreef MMM het volgende:[..] Media is niet altijd te geloven. Maar ik dacht dat Feyenoord zijn poot stijf zou houden met 1.7 miljoen. Was Brands niet overkomen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 - 08:10 schreef Stylzz het volgende:[..] Wordt een succes. Simpel omdat iedereen bij voorbaat denkt dat t niet zo is. Het nieuwe realisme. Haha ja jij denkt altijd andersom he..😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Het word mij allemaal teveel verwarrend nu, had al vaak het gevoel dat ik geroepen werd als men het over RB had, maar dan had men het over rechtsback. Nu word het nog ingewikkelder.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gaan we nu verdomme ook al roepen dat het bij andere clubs veel beter en zonniger gaat? Zet een eierdop op je kop. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 - 13:51 schreef RenatoBos het volgende:[..] Het word mij allemaal teveel verwarrend nu, had al vaak het gevoel dat ik geroepen werd als men het over RB had, maar dan had men het over rechtsback. Nu word het nog ingewikkelder.. Kan me je verwarring goed voorstellen, zal er niet makkelijker op worden voor je met deze nieuwe middenvelder en/of verdediger, die om het nog lastiger te maken volgens diverse sites ook nog eens rechtsbenig (RB) is, erbij.
Wees blij dat je vroeger niet actief was op een van de spin-offs van de FMB, namelijk het RBMB forum. :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En RB ben ik ook nog eens |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan me straks wel aan de selectie spiegelen en naast me schoenen gaan lopen als ik al doe shirtjes met MIJN naam erop ziet..😁 |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 - 08:26 schreef Peckerwood het volgende:zondag tegen psv bakte hij er niet veel van......onrustig en chaotisch verdedigen. Zou best wat kunnen worden, maar is niet de speler die Feyenoord een stapje hoger gaat brengen op de korte termijn...... Hij moet dan ook op het middenveld, dag Vejinovic! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 - 13:51 schreef RenatoBos het volgende:[..] Het word mij allemaal teveel verwarrend nu, had al vaak het gevoel dat ik geroepen werd als men het over RB had, maar dan had men het over rechtsback. Nu word het nog ingewikkelder.. En LB als je weer eens lomp ben...ik geloof je ,valt niet mee 😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hmmmmm krijg spontaan zin om te gaan bowlen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Als je maar weer niet gaat dwerg zoenen 😭 |
|
|
|
|
V town madness
|
|
|
Tapia is een goeie deal. 2.5 miljoen voor een 20 jarige international die bulkt van t talent. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Help mij even. Is hij nu vastgelegd of niet? |
|
|
|