|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2018 - 12:43 schreef Milo het volgende:Het rare is aan die gozert, dat hij een WK speelt. in de kwalificatie speelt hij messi 2x volledig uit de wedstrijd is een vaste in het elftal. Maar bij ons komt hij niet uit de verf. En er heeft nog nooit een club interesse in hem getoond? Vreemd.... Ja in de voorbereidingen had hij t goed gedaan. Tijdens het wk een beetje pech en geblesseerd |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2018 - 12:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik kan mij t niet meer herinneren van de Graafschap. Maar als ST Juste over Berghuis heen is ,dan moet Berghuis zijn positie overnemen. En als onze diva dat weer eens verrekt of als een blinde een achterlijke overtreding maakt die goed is voor donkerrood moet een trainer hem helemaal verrot schelden zodat ie het nooit weer doet! En MvG had gewoon een rechtsback moeten halen op expliciet aandringen van diezelfde trainer! Maar Gio///HELD! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2018 - 12:52 schreef JanM het volgende:[..] En als onze diva dat weer eens verrekt of als een blinde een achterlijke overtreding maakt die goed is voor donkerrood moet een trainer hem helemaal verrot schelden zodat ie het nooit weer doet! En MvG had gewoon een rechtsback moeten halen op expliciet aandringen van diezelfde trainer! Maar Gio///HELD! Ik denk dat Gio daar idd op aangedrongen heeft ,en van Geel daarom interesse had in de onhaalbare Janmaat en Fer.
En daarbij zie ik liever geel voor een actie in t heetst van de strijd, dan een tweede geel voor handje klappen.
Dat de media die actie van Berghuis zo groot heeft uitgemeten is mij een raadsel. Dit weekend heb ik wel ergere dingen gezien die onbestraft zijn gebleven..
1 ding van jou reactie kan ik wel mee leven GIO///HELD!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 augustus 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2018 - 12:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik kan mij t niet meer herinneren van de Graafschap. Maar als ST Juste over Berghuis heen is ,dan moet Berghuis zijn positie overnemen. Nee de middenvelder daartussen . Berghuis moet de middenvelder overnemen als die over hem heen gaat |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2018 - 13:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik denk dat Gio daar idd op aangedrongen heeft ,en van Geel daarom interesse had in de onhaalbare Janmaat en Fer. En daarbij zie ik liever geel voor een actie in t heetst van de strijd, dan een tweede geel voor handje klappen. Dat de media die actie van Berghuis zo groot heeft uitgemeten is mij een raadsel. Dit weekend heb ik wel ergere dingen gezien die onbestraft zijn gebleven.. 1 ding van jou reactie kan ik wel mee leven GIO///HELD!!! Leon. Het was een achterlijke doodschop van Steven. Kan je niet goedpraten Die heeft echt een steek los |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Joh schei uit , de Wolf en Fraser deden veel gekkere dingen en waren helden |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: Zijn het nog steeds, net als heus, kop stootje blinker.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2018 - 13:38 schreef ar het volgende:[..] Leon. Het was een achterlijke doodschop van Steven. Kan je niet goedpraten Die heeft echt een steek los Ik ga het ook niet goedpraten maar ik zie liever geel voor een mislukte onbezonnen actie dan geel voor handje klappen. Net alsof hij de enige is in 17 wedstrijden. En dan vind ik het raar dat alleen hij eruit gepikt word.
En je weet als het goed is dat ik Berghuis helemaal niet zo tof vind zoals andere dat wel vinden. Ik vind hem geen teamplayer,wat juist nu meer van hem verwacht mag worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 augustus 2018 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2018 - 13:43 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ik ga het ook niet goedpraten maar ik zie liever geel voor een mislukte onbezonnen actie dan geel voor handje klappen. Net alsof hij de enige is in 17 wedstrijden. En dan vind ik het raar dat alleen hij eruit gepikt word. En je weet als het goed is dat ik Berghuis helemaal niet zo tof vind zoals andere dat wel vinden. Ik vind hem geen teamplayer,wat juist nu meer van hem verwacht mag worden. Het is gewoon raar dat er ogenschijnlijk niets mee gedaan wordt. Ik ben ook geen absolute fan, beetje haat/liefde. Maar wel 1 zoniet onze beste speler. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ik hou er gewoon niet van. Ik vind het een brevet van onvermogen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens mij was Gio toch heel duidelijk , gesproken met Berghuis, dit is niet de manier. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik heb veel meer een hekel aan kinderlijk gedrag , bidons omschoppen , klappen voor de scheids, raampje kapot slaan , etc etc. Een keur een flinke beuk in de wedstrijd en of training kan heerlijk verfrissend zijn. Mits het natuurlijk binnen bepaalde grenzen blijft. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja, oehhh Heeft ie wel vaker gezegd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De Wolf sloeg thuis voor de wedstrijd n speler van Porto al neer in de catacomben . Had nog wat tegoed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 20 augustus 2018 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: We weten alle twee de inhoud niet |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 20 augustus 2018 - 13:52 schreef van geil het volgende:[..] Ik heb veel meer een hekel aan kinderlijk gedrag , bidons omschoppen , klappen voor de scheids, raampje kapot slaan , etc etc. Een keur een flinke beuk in de wedstrijd en of training kan heerlijk verfrissend zijn. Mits het natuurlijk binnen bepaalde grenzen blijft. Dat eerste zeker eens. Een flinke beuk hoort erbij. Iemand bijna invalide schoppen is gewoon not done.
Ik laat het er maar bij |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik ga ff handkarren en daarna ff plonzen in het zwembad |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mosou of hoe die vent ook heet, had het wel bij het rechte end als je goed genoeg bent dan speel je dit geld ook voor Sinistera en Ayoub |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote:Op zondag 11 november 2018 - 13:32 schreef piet de paler het volgende:Mosou of hoe die vent ook heet, had het wel bij het rechte end als je goed genoeg bent dan speel je dit geld ook voor Sinistera en Ayoub Tsja dat denk ik ook. Hoop het tenminste. Anders zou het wel erg zonde zijn. Hopelijk kunnen ze hem nog voor redelijk bedrag verkopen in de winterstop, zo is het wel enorme kapitaalsvernietiging en voor die jongen, die echt wel kan voetballen, ook doodzonde. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik hoop dat hij naar az gaat of zoiets, kan daar wel eens een cultspeler worden....potentieel één van onze betere voetballers. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Gewoon in de winterstop verkopen aan wie maakt niks uit als hij maar weg is |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik wens die jongen een transfer toe. Krijgt toch geen kans meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Daar komt hij ook op de bank te zitten |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Als mascotte aan Beter Bed verkopen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ben jij van die 020 club in jou meels? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bastos hebben we ook nooit een kans gegeven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deze panfluit is inmiddels een behoorlijks dwarsfluit geworden. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Gio laat hem invallen...ook niet bijster slim. Tapia zit al 2 jaar op de bank, is al lang uitgepierd en moet met de winter vertrekken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik had wat meer gehoopt vandaag, maar blijft lekker nonchalant. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En Gio wilde hem niet? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 19 december 2015 - 13:08 schreef Stylzz het volgende:[..] Dan ben je t er dus niet mee eens. Ik heb geen mening over deze speler, ik heb m nooit in de gaten gehouden. Inmiddels denk ik er iets anders over |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ik zie die Tapia er ook niet meer in komen mag ik hopen, dan Wouter idd. gemiste kans sowieso dat ie dat afgelopen wedstrijd niet geprobeerd heeft. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik zie sowieso het nut er niet van in een speler zo lang bij de selectie houden zonder dat ie doorbreekt. Had allang elders van waarde kunnen zijn. Wat verwachten ze bij Feyenoord nou na 3 jaar. Dat ie plotseling sterk verbeterd en alles op zijn plek valt? Kijk naar Gustafson, die heeft 1 seizoen de kans gehad, daarna nog eentje om zeker te zijn (en omdat ie af en toe aardige dingen liet zien in het eerste seizoen) en daarna is die gewoon vertrokken naar eerst Roda en is ie nu een gewaardeerde speler bij Utrecht. Prima toch. Hij kan verder, Feyenoord kan verder, Roda/Utrecht kan verder. Iedereen blij. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 17 december 2018 - 11:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik zie sowieso het nut er niet van in een speler zo lang bij de selectie houden zonder dat ie doorbreekt. Had allang elders van waarde kunnen zijn. Wat verwachten ze bij Feyenoord nou na 3 jaar. Dat ie plotseling sterk verbeterd en alles op zijn plek valt? Kijk naar Gustafson, die heeft 1 seizoen de kans gehad, daarna nog eentje om zeker te zijn (en omdat ie af en toe aardige dingen liet zien in het eerste seizoen) en daarna is die gewoon vertrokken naar eerst Roda en is ie nu een gewaardeerde speler bij Utrecht. Prima toch. Hij kan verder, Feyenoord kan verder, Roda/Utrecht kan verder. Iedereen blij. eens |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Natuurlijk, die straalt al weken uit dat het hem weinig meer boeit dus laat hem dan gaan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Een schele geit zonder poten is veel beter! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gaat het nog een beetje, laat mij er buiten ja!
|
|
|
|