|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Frstu
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 - 12:53 schreef piet de paler het volgende:Je zal zien dadelijk gaat Renato echt goed spelen, hij heeft de potentie echter heeft het jammer genoeg niet laten zien Hij is inmiddels al 23 jaar.
Ik denk inderdaad dat hij meer potentie had. Hij begon bij ons toen hij 19 jaar oud was. Toen had hij meer speelminuten moeten maken. Maar in zijn eerste seizoen kozen we liever voor Vejinović en Immers.
Tapia legt veel risico in zijn spel. Wij hebben liever Clasie, die dat niet doet. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 januari 2019 - 18:13 schreef Frstu het volgende:[..] Hij is inmiddels al 23 jaar. Ik denk inderdaad dat hij meer potentie had. Hij begon bij ons toen hij 19 jaar oud was. Toen had hij meer speelminuten moeten maken. Maar in zijn eerste seizoen kozen we liever voor Vejinović en Immers. Tapia legt veel risico in zijn spel. Wij hebben liever Clasie, die dat niet doet. Ik kan Clasie ook nog niet top vinden |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
vind hem wel de goede kant op gaan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Welke van de twee, breed of terug? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
zijn er genoeg die met oogkleppen vooruit hollen en zichzelf steeds vast lopen. allebei niet erg ideaal. Wel zie ik dat het mannetje vroeger bij ons goede dingen deed en dat het er nog in zit. hij heeft ook nog eens de enorme drive om weer goed te worden. en dat groei zie je in een paar maanden tijd duidelijk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 13 januari 2019 - 14:00 schreef igor korneev het volgende:zijn er genoeg die met oogkleppen vooruit hollen en zichzelf steeds vast lopen. allebei niet erg ideaal. Wel zie ik dat het mannetje vroeger bij ons goede dingen deed en dat het er nog in zit. hij heeft ook nog eens de enorme drive om weer goed te worden. en dat groei zie je in een paar maanden tijd duidelijk. Ik vind het nog steeds onvoldoende. Daarnaast houdt ie als huurling de ontwikkeling van eigen spelers tegen. Vooralsnog weer een bewijs van slecht beleid. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op zondag 13 januari 2019 - 14:07 schreef MightyAce het volgende:[..] Ik vind het nog steeds onvoldoende. Daarnaast houdt ie als huurling de ontwikkeling van eigen spelers tegen. Vooralsnog weer een bewijs van slecht beleid. dat mag je vinden, zelf vind ik dat hij wel basisplaats waardig is. Wel verdient Ayoub nog een goede kans. Je hebt een punt dat een huurling een bezit van de club tegenhoud. slecht beleid mag je ook vinden, ik zie het anders.
Wie weet zit er op termijn wel een Berghuis scenario in voor clasie, maar ik geloof dat je daar ook niet erg vrolijk van zou worden. (ik weet dat hij nog langer onder contact staat)
Maar vond je Clasie voor zijn vertrek ook al onvoldoende? of geloof je er niet in dat hij nog op zijn oude niveau terug kan komen, of zelfs er boven? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 13 januari 2019 - 16:42 schreef igor korneev het volgende:[..] dat mag je vinden, zelf vind ik dat hij wel basisplaats waardig is. Wel verdient Ayoub nog een goede kans. Je hebt een punt dat een huurling een bezit van de club tegenhoud. slecht beleid mag je ook vinden, ik zie het anders. Wie weet zit er op termijn wel een Berghuis scenario in voor clasie, maar ik geloof dat je daar ook niet erg vrolijk van zou worden. (ik weet dat hij nog langer onder contact staat) Maar vond je Clasie voor zijn vertrek ook al onvoldoende? of geloof je er niet in dat hij nog op zijn oude niveau terug kan komen, of zelfs er boven? Hij doet het al iets beter tov begin seizoen. Was een groot talent, maar iemand met zijn staat van dienst zou eigenlijk constant één van je beste spelers moeten zijn.
En hij haalt de top drie niet eens tegen rechterrijtje eredivisie. Dus dan blijkt het een teleurstellende rentree waar we niks mee.opschieten helaas... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 13 januari 2019 - 14:07 schreef MightyAce het volgende:[..] Ik vind het nog steeds onvoldoende. Daarnaast houdt ie als huurling de ontwikkeling van eigen spelers tegen. Vooralsnog weer een bewijs van slecht beleid. 75% van de Basis is eigen jeugd tegen Fortuna was dat meer als 80% en zie waar we staan en hoe we spelen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 13 januari 2019 - 16:50 schreef MightyAce het volgende:[..] Hij doet het al iets beter tov begin seizoen. Was een groot talent, maar iemand met zijn staat van dienst zou eigenlijk constant één van je beste spelers moeten zijn. En hij haalt de top drie niet eens tegen rechterrijtje eredivisie. Dus dan blijkt het een teleurstellende rentree waar we niks mee.opschieten helaas... Eens |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 14 januari 2019 - 07:28 schreef Milo het volgende:[..] 75% van de Basis is eigen jeugd tegen Fortuna was dat meer als 80% en zie waar we staan en hoe we spelen? Onvoldoende inderdaad. En dat verander je het beste door wat er nu aan talent aankomt WEL te ontwikkelen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 14 januari 2019 - 07:28 schreef Milo het volgende:[..] 75% van de Basis is eigen jeugd tegen Fortuna was dat meer als 80% en zie waar we staan en hoe we spelen? Een aantal zijn niet goed genoeg..
Je moet je beste jeugdspelers laten spelen in combinatie met goede spelers, waar de jeugdspelers zich aan op kunnen trekken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Snel alle sloten veranderen bij de Kuip! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Duizelingwekkende transfer wederom, smullen. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Renato Tapia vertrekt per direct op huurbasis naar Willem II. De 23-jarige middenvelder wordt voor de rest van het seizoen verhuurd aan de huidige nummer twaalf van de Eredivisie. Tapia heeft in De Kuip nog een contract tot 2020.
Tapia kwam in januari 2016 over van FC Twente en speelde sindsdien 45 officiële wedstrijden voor Feyenoord, waarin hij twee keer trefzeker was. Dit seizoen kwam hij door de grote concurrentie minder aan spelen toe. De Peruaans international sluit vandaag aan bij Willem II, waar hij de komende tijd meer kans krijgt op speelminuten met het oog op de Zuid-Amerikaanse Kampioenschappen in mei. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer een briljante aankoop geweest van Martin |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zegt ook genoeg... Willem II In de zomer snel verkopen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Wanneer hebben we Willem 2 gekocht joh? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: mag voor een appel en een ei weg |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja dat zal best wel. Vreemd dat er geen grotere club uit Zuid Amerika hem wil huren of overnemen. Wij mogen er toch vanuit gaan dat Feyenoord niet verder gaat met Tapia. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 14 januari 2019 - 14:11 schreef R()b het volgende:[..] Ja dat zal best wel. Vreemd dat er geen grotere club uit Zuid Amerika hem wil huren of overnemen. Wij mogen er toch vanuit gaan dat Feyenoord niet verder gaat met Tapia. Jawel, maar dat wil hij niet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die zien we nooit meer...............................terug |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gehaald als Prins Carnaval |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 - 08:48 schreef MMM het volgende:2,5 miljoen. Belachelijk. Weer lekker toegegeven. Ik vrees opnieuw middelmaat. Zoals we gewend zijn van ome Martin. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Proost |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zegt dat hij te weinig kansen kreeg bij Feyenoord. Hoeveel kansen heb je eigenlijk nodig dan ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 - 13:35 schreef tomson het volgende:Zegt dat hij te weinig kansen kreeg bij Feyenoord. Hoeveel kansen heb je eigenlijk nodig dan ? Hij gaf er zelf genoeg weg, misschien verwacht hij zoiets terug? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zo had ik het nog niet bekeken :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Succes bij je nieuwe club Renato. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: En bedankt voor niks prutser! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 - 13:35 schreef tomson het volgende:Zegt dat hij te weinig kansen kreeg bij Feyenoord. Hoeveel kansen heb je eigenlijk nodig dan ? Heeft er niet veel gekregen inderdaad. Is gebruikt door Gio om gaten te dichten in de achterhoede (beslissing Gio). Werd soms 5 minuten van te voren ingezet in een CL wedstrijd vanwege blessures van andere. Ik heb hem zelden op zijn eigen plek zien voetballen bij Feijenoord. Nu heeft het geen zin meer en gaat hij lekker voetballen bij Willem II. Ik gun hem het beste (waarom niet?). |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Talapia kan wel wat. idd niet goed zijn positie gebruikt. Maar als hij echt zo goed was, was dit ook op zijn positie wel wat beter zichtbaar geweest |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 - 18:33 schreef igor korneev het volgende:Talapia kan wel wat. idd niet goed zijn positie gebruikt. Maar als hij echt zo goed was, was dit ook op zijn positie wel wat beter zichtbaar geweest Dit dus. Eens. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 - 18:33 schreef igor korneev het volgende:Talapia kan wel wat. idd niet goed zijn positie gebruikt. Maar als hij echt zo goed was, was dit ook op zijn positie wel wat beter zichtbaar geweest Dat was ook zichtbaar in het Peruaans elftal, waar hij een basisplek had.....Maar het is geweest, de beslissing is genomen. ik wens hem gewoon succes. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Elftal van de week bij VI. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ga er de komende tijd eens goed op letten op Tapia, maar verassen doet het me niet. Hoe zit het eigenlijk met Jurjus, is die wat? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zullen toch eens om ons heen moeten kijken en iets binnenhalen met potentie. Bijlow is nu geblesseerd en staat voorlopig nog niet onder de lat en Vermeer zie ik dit spelletje niet lang meer meespelen en zal ook een paar knaken aan salaris ontvangen. Ik zie het ook niet zitten om weer een of andere mislukte Scandinavier binnen te hengelen en verder zie ik ook niet echt een oplossing. Dat onze Noord Hollanders met Lamprou afgaan is zorgelijk, das iets wat we voor moeten blijven lijkt me. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We hebben momenteel met Vermeer een goede keeper. En Delle was bij NEC ook wel redelijk. Goed genoeg als 3de keeper. En volgend seizoen is Bijlow er weer bij (die moet nog beter, maar ik denk dat Feyenoord die er nog wel even de kans geeft). Dus ik zie niet zo in waarom we een nieuwe keeper nodig hebben. Tenzij Vermeer of Bijlow vertrekt. Maar als Vermeer echt zo graag had weggewild, dan had ie dat inmiddels toch wel gedaan?
We hebben niet zoveel centen, dus dat geld zou ik liever eerst in andere posities steken. Vind ons qua keepers juist wel redelijk goed voorzien. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En weet ook niet wat ze bij Ajax nou met Lamprou moeten. Dat dat mannetje letterlijk tekort komt hadden wij ook wel gezien. Kan je nog zulke goede reflexen hebben, maar als je niet de hoeken/lat niet haalt, dan houdt het wel op. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat boeit mij die Lamprou |
|
|
|