|
|
daan limbos
|
|
|
Martin van Geel; je bent een enorme............... (mijn nette opvoeding verbiedt me de rest op papier te zetten) O nee, je bent Martin Middelmaat met weer een matige middenvelder. Als ik gelovig was zou ik nu willen bidden: "O Heer verlos ons van den boze die ons trouwe supporters benardt en plaagt. Doe een wonder en laat die man verdwijnen naar ergens een paradijs, voor mijn part op Hawaii. En laat hem zijn sttrenge meesteres Annette alsjeblieft meenemen." |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook dit is vragen om problemen Komt uit Peru en van Twente dus n topsalaris waarbij hij bij ons nog meer gaat verdienen . 20 jaar .......... En gelijk in de top van de salarissen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 januari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
@daan Gaat het? De beste man heeft nog geen bal geraakt..manmanman.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 januari 2016 door ar -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 - 19:45 schreef van geil het volgende:Ook dit is vragen om problemen Komt uit Peru en van Twente dus n topsalaris waarbij hij bij ons nog meer gaat verdienen . 20 jaar .......... En gelijk in de top van de salarissen. Misschien is het wel een voordeel dat dit soört spelers "niets" met Feyenoord hebben. Zie Guardado,Pereiro,Santos etc..spelers die hun best doen bij de club maar niet een echte binding hebben.Want dat kan ook averechts werken,omdat ze te graag willen en dan vergeten te voetballen.Ik zie het als een pluspunt,Qua salaris weten we natuurlijk niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Buiten EU Ar..... dan Twente ....dan Feyenoord. |
|
|
|
|
FeyenoordTillIDie
|
|
|
Niet te snel oordelen jongens...misschien valt hij wel heel goed en als je er al een jaar naar kijkt zal hij toch wel iets kunnen of niet? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: In 2016 zijn deze minimum salarissen voor spelers buiten de EU:
Spelers van 18 en 19 jaar: 197.308 euro Spelers van minimaal 20 jaar: 394.616 euro
Bron: oneline.nl
Minimaal 394.616 bij Twente. En dan z'n salarisverhoging omdat hij bij ons is. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dan zou ik max. 650.000 euro gokken denk ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Geen idee. Wel ruimschoots boven minimum jeugdloon.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
We gaan het zien..
Succes. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat ik nu raar vindt, niemand wilde Tapia hebben??? En hij is zo goed ? Begrijp de aankoop maar een klein beetje ik hoop dat mijn intuitie geen gelijk krijgt |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ook interesse van andere clubs. Feyenoord meest concreet. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Tjonge jonge, iedereen zo negatief over Tapia. Laten we rustig afwachten en hopen dat dit nou eens 100% meevalt. In de zomer waren de meeste erg positief over de middelmatige aankopen die werden gedaan. Ik heb toen direct al gezegd dat het allemaal middelmaat was(tenminste degene die ik kende) En nu ben ik minder negatief dan de meesten hier, die jongen kan echt wel een beetje voetballen hoor. Denk dat hij eerder een basisplaats pakt dan de meeste hier verwachten. Had alleen Ziyech er ook bij gehaald, dan was je meteen voor volgend seizoen ook al een heel eind geweest. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zyech wil niet in Nederland blijven.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zat ie bij Twente al niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Laten we maar afwachten, de transferperiode is tot 1 februari.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het woord Ziyech in het Tapia topic vind ik aso.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Aparte foto, van Geel lijkt net genomen door de vrienden van , en Gudde heeft er al n paar meer op. De zaakwaarnemer ? lijkt aan de coke te zitten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 januari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fantaseren...Het kan allemaal! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou je een tweede hands auto kopen bij een van deze vier heren? Nou ik niet |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hahahaha Bij de 2de van links misschien wel, de rest sla ik dan over. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Je wordt al wat positiever:) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het lijkt wel of ze door het raam van een hoer kijken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tuurlijk, die tweede heeft een Feyenoordshirt aan. Komt wel goed! ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Maupstar
|
|
|
Zijn de glazen op de foto half leeg of half vol? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahahahaha ik ook niet Piet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat trouwens een onzinnige regeling van die werkvergunning. Je verhuist alleen van werkgever, nota bene in dezelfde tak. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 02 februari 2016 - 13:55 schreef Stylzz het volgende:Wat trouwens een onzinnige regeling van die werkvergunning. Je verhuist alleen van werkgever, nota bene in dezelfde tak. Begrijp ik ook niet inderdaad |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zal wel n strafblad hebben. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Is toch ook gewoon een binnenlandse transfer? Idioot dat het zo lang duurt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of heeft z'n kop niet mee. Die buitenlanders ook. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
jongens is die tilapia echt zo slecht of ook weer zo,n speler als vejnovic heb eerlijk gezegd nooit op hem gelet en hoeveel middenvelders hebben we nu al de competitie is al weggegooid tja de troost prijs de beker wat niks waard is oke een kleine stap naar de eufa cup. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leuk jaar gedraaid vorig jaar |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maakt het antwoord nog uit? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
quote: lijken wel een stelletje boeren uit de achterhoek die voor het eerst een glas hoog houden |
|
|
|
|
flipje tiel
|
|
|
en daar bedoel ik v geel en die gudde mee wie is de zwakste schakel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En die begrafenis pakken heb ik het al eens over gehad, zo gedateerd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zit net te lezen dat hij nog niet topfit is of wedstrijdfit wat heeft hij dan gedaan bij Twente ?....of moet aijn nivo naar benebden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij zal ook wel niet starten. Lekker Tonn$$ blijven opstellen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als er een speler gewend is om onder druk te voetballen is Tapia, hij speelde mer Peru tegen Argentinie enzv. En hij speelde degradatie voetbal bij Twente. Dus daar kan het niet aan liggen dus geen kuipvrees, en de rest? |
|
|
|