|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Ja, hij ligt goed in de groep en is een sociale, grappige gast...daarnaast een dijk van een interlandcarrière, vooral voor iemand die net 24 is geworden...2 jaar bij laten tekenen, jaartje in de basis en voor 15M verkopen... |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Echt wat voor ons. Een speler die in de finale basis speelt in de Copa America. Hier niet opstellen op zijn juiste positie en ook geen steun van het legioen. Kapitaal vernietiging eerste klas. Als hij bij ons wel in de basis zou staan op de goede plek, had hij meegekund en goed geld opgeleverd na zo,n tournooi |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Vervolgens idioot troostdienst er het zetje aan geeft zodat hij volgend jaar gratis wegloopt. Tapia nog gelijk in ook |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio wist het zo goed. En Tapia had z'n foutjes. En kreeg niet z'n eigen plek. En werd hier snel afgebrand. Niet altijd om Tapia, maar omdat van Geel hem had binnen gehaald. En Gio -dus- niets te zeggen zou hebben...Hetgeen Gio dan een watje zou maken...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 augustus 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Exact Henk. Van geel (en Gio) konden niets goed meer doen. Martin zou nog gefileerd zijn met het transfervrij halen van Messi.
Krijgt Martin het verwijt makkelijk te shoppen. Haalt hij sinestera,als weerwoord. O o wat werd daar om gelachen. Inmiddels kan Feyenoord nog maar blij zijn te kunnen teren op het rest kapitaal wat van geel op t veld heeft achtergelaten.
Zoals je ziet 9 miljoen voor st juiste ex bonus is geen nul. Lul troost maakt er bij andere spelers een potje van, van der Heijden en tapia zijn dalijk door zijn toedoen gratis
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 augustus 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pirouette in de CL als je cv bent. Tapia in een notendop |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tapia is geen CV. Dat weet jij ook. Maar Gio deed dat gewoon. Dan ben je oliedom of naïef als trainer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moest wat in die periode met veel blessures. En al ben je geen cv dan doe je alsnog geen achterlijke dingen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En Gio rekent hem daar op af. Einde Tapia, ook op het middenveld. What a waist. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Je kan niet op hem rekenen.
Hopelijk wil hij nog weg |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ben het wel eens met MMM je kan niet op hem bouwen doet altijd weer iets gekst |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Maar binnen zijn nationale team van grote waarde. Leg dat maar eens uit. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
moet wel eerlijk zeggen mocht hij fit zijn gewoon opstellen morgenavond en met 2 verdedigende middevelders gaan spelen , Fer met tapia heb je wel een power blok staan met daarvoor kokzu en berghuis , zonder spits gaan spelen en de bus parkeren en gebruik maken van de snelheid van narsingh en sinesterra op de counter , burger is een leuke speler maar nog iets te licht voor morgenavond |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: bij peru speeld hij ook naast een tweede verdedigende middevelder dus met een blok van 2 voor de verdediging , daar voelt hij zich toch zekerder bij en kunnen de foutjes hersteld worden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 07 augustus 2019 - 12:19 schreef kenny het volgende:moet wel eerlijk zeggen mocht hij fit zijn gewoon opstellen morgenavond en met 2 verdedigende middevelders gaan spelen , Fer met tapia heb je wel een power blok staan met daarvoor kokzu en berghuis , zonder spits gaan spelen en de bus parkeren en gebruik maken van de snelheid van narsingh en sinesterra op de counter , burger is een leuke speler maar nog iets te licht voor morgenavond Dit. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Heeft hij al bijgetekend? |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ik denk dat hij nog bij maatje Sjaak op kantoor zit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij zijn afscheid Omhelsde Botteghin bij zijn wissel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee joh, die was zo onder de indruk van hoe het legioen zijn inzet waardeerde.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Door Fer was Tapia zo goed. Fer powerhouse! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 07 augustus 2019 - 00:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Iets meer dan dat, maar niet veel meer. Ik tel een handvol wedstrijden dat ie 90 minuten op het middenveld heeft gespeeld bij ons. Verder was het of als centrale verdediger of als invaller. Dat is veel,maar Fer was zeer over hem te spreken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En opeens kan Tapia het wel. Vond dat Gio hem negeerde in zijn werkelijke kwaliteit/positie. En ja, vond het enkele maanden geleden beter als ie zou gaan. En nu? Weet het even niet. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 07:55 schreef FR-Henk het volgende:En opeens kan Tapia het wel. Vond dat Gio hem negeerde in zijn werkelijke kwaliteit/positie. En ja, vond het enkele maanden geleden beter als ie zou gaan. En nu? Weet het even niet. Onze sterke laatste linie daar moeten twee controleurs voor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 07:55 schreef FR-Henk het volgende:En opeens kan Tapia het wel. Vond dat Gio hem negeerde in zijn werkelijke kwaliteit/positie. En ja, vond het enkele maanden geleden beter als ie zou gaan. En nu? Weet het even niet. Kan wat? Was de slechtste op t veld |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vond ik zeker niet. En AD, VI en Volkskrant ook niet: van verdienstelijk tot heel goed.
De rest niet gelezen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 08:35 schreef FR-Henk het volgende:[..] Vond ik zeker niet. En AD, VI en Volkskrant ook niet: van verdienstelijk tot heel goed. De rest niet gelezen. Bijzonder want grossierde in balverlies. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Hij staat nu op kruispunt. Dit is zijn doorbraak. Nu mooie transfer maken of nu bijtekenen. Niemand meer in de maling nemen (zeker Sjaak niet). |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
10M€ strik erom en weg ermee. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Bijtekenen, goede middenvelder...later verkopen voor xM |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nog steeds...Wat is dit dan? Bijgetekend of juist niet. En Berghuis?
Of constructie van verlenging contract waarbij zaakwaarnemer en speler stevige baat hebben bij transfersom?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Of de aankondiging van Karsdorp en Johnston |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Balletje buitenkant voet was weer typisch Tapia. Daarom zou ik nooit met hem spelen.
Onbetrouwbaar. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Hij durft tenminste. En als hij zulk soort ballen onder de knie krijgt, is t helemaal een topper. Oefening baart kunst |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 11:20 schreef igor korneev het volgende:[..] Hij durft tenminste. En als hij zulk soort ballen onder de knie krijgt, is t helemaal een topper. Oefening baart kunst Durft? Dit is gewoon oliedom. In die counter had het 1-1 kunnen worden, veel Feyenoorders waren voor de bal. Totaal misplaatst balletje buitenkant voet. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Dat zie ik ook wel Toch nog gutz no glory. Ze gaan nog wel goed vallen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
In de belangrijke wedstrijd met Dinamo Tbilisi stond Tapia opeens weer in de basis. En nog wel op het middenveld. Hij was benieuwd hoe er op hem gereageerd zou worden. "Ik was wel wat nerveus over hoe het publiek zou reageren, na alles wat er gezegd en geschreven is. Maar de fans zijn geweldig, ik ben dankbaar." |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 14:41 schreef RenatoBos het volgende:In de belangrijke wedstrijd met Dinamo Tbilisi stond Tapia opeens weer in de basis. En nog wel op het middenveld. Hij was benieuwd hoe er op hem gereageerd zou worden. "Ik was wel wat nerveus over hoe het publiek zou reageren, na alles wat er gezegd en geschreven is. Maar de fans zijn geweldig, ik ben dankbaar." Heb hem keihard zien werken en vrijwel alleen maar goede dingen zien doen. Ben geen fan maar dat applaus was verdiend gister. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Fer vond het wel lekker spelen met Tapia naast hem. Voor wat het waard is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 14:48 schreef MightyAce het volgende:[..] Heb hem keihard zien werken en vrijwel alleen maar goede dingen zien doen. Ben geen fan maar dat applaus was verdiend gister. Vind ik ook, te makkelijk om hem een paar foute ballen aan te rekenen want die gaven anderen ook en daar hoor je men niet over |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ben ook geen fan van hem , toch is het een goede voetballer sterk en nooit geblesseerd , probleem is dat hij elke wedstrijd een paar rare fratsen heeft toch zou ik hem proberen te verleiden met een contract verlenging , jaap traint om beter te worden als speler en elftal je ziet ook dat spelers het nu beter doen dan vorig seizoen , krijgt japie het voor elkaar om die fratsen eruit te krijgen heb je een goede verdedigende middenvelder die je ermee misschien wel kan verkopen voor mooi bedrag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 15:33 schreef kenny het volgende:ben ook geen fan van hem , toch is het een goede voetballer sterk en nooit geblesseerd , probleem is dat hij elke wedstrijd een paar rare fratsen heeft toch zou ik hem proberen te verleiden met een contract verlenging , jaap traint om beter te worden als speler en elftal je ziet ook dat spelers het nu beter doen dan vorig seizoen , krijgt japie het voor elkaar om die fratsen eruit te krijgen heb je een goede verdedigende middenvelder die je ermee misschien wel kan verkopen voor mooi bedrag Denk je dat ie bij zou willen tekenen dan..(?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 14:48 schreef MightyAce het volgende:[..] Heb hem keihard zien werken en vrijwel alleen maar goede dingen zien doen. Ben geen fan maar dat applaus was verdiend gister. Mee eens, wat typisch dat anderen dat weer totaal anders zien. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Zitten hier stugge vasthouders. Hij is door de verkeerde man gehaald, mag daarom geen hulde krijgen. Vooral mmm heeft hier grote moeite mee |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Dit dus, mmm last van geelkoorts |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Nee hoor. Balletje buitenkant voet bevestigd dit weer.
Doet altijd iets geks met soms grote gevolgen. Kan je niet op bouwen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 16:10 schreef igor korneev het volgende:Zitten hier stugge vasthouders. Hij is door de verkeerde man gehaald, mag daarom geen hulde krijgen. Vooral mmm heeft hier grote moeite mee jij heb toch ook wedstrijden van hem gezien ?? hij doet soms dingen heel goed maar ff erna weer een capriool waarvan je denkt hoe verzint ie het |
|
|
|