|
|
van geil
|
|
|
Irritante clown , en reuze arrogant. Optiefen die Slapia. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Optieven club vernietigende supporters.
Beetje miljoenen willen weg gooien |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
Tapia gaat heel belangrijk worden.... |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Hopelijk wil deze rustige verstandige tapia de uitspraak van troost vergeven en Feyenoord belonen met het verlengen van zijn contract |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 16:54 schreef igor korneev het volgende:Hopelijk wil deze rustige verstandige tapia de uitspraak van troost vergeven en Feyenoord belonen met het verlengen van zijn contract "Feyenoord belonen" is een stap te ver hoor. Mag dankbaar zijn dat ie voor de mooiste club ter wereld speelt! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laat Tapia nou eerst maar eens enkele wedstrijden goed spelen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 16:55 schreef MightyAce het volgende:[..] "Feyenoord belonen" is een stap te ver hoor. Mag dankbaar zijn dat ie voor de mooiste club ter wereld speelt! Ik bedoel ermee dat de bal bij hem ligt. Als hij verlengd beloond hij bij een transfer Feyenoord met miljoenen |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Dat sws, maar waardeloos is hij sws niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Welnee, gewoon niet op reageren. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 16:54 schreef igor korneev het volgende:Hopelijk wil deze rustige verstandige tapia de uitspraak van troost vergeven en Feyenoord belonen met het verlengen van zijn contract 3 jaar niet presteren en dan moet hij Feyenoord belonen met een contractverlenging. De wereld op zijn kop.
Wat een gek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 augustus 2019 door MMM -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Nieuw centrum einde Ari en Tapi |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 17:16 schreef MMM het volgende:[..] 3 jaar niet presteren en dan moet hij Feyenoord belonen met een contractverlenging. De wereld op zijn kop. Wat een gek. Laat toch gaan , er zitten 2 trollen op het forum en een onwetende , lekker om gniffelen. |
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 16:54 schreef igor korneev het volgende:Hopelijk wil deze rustige verstandige tapia de uitspraak van troost vergeven en Feyenoord belonen met het verlengen van zijn contract +1 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Begint er wel op te lijken inderdaad. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En een niet snappende, marcherende autist. Maakt het makkelijker. Genieten weer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik doelde op Igor en Positivo in dat geval. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Hohoho vlak mij ook niet uit he..ik ben de voorzitter van de Tapia fanclub met tattoos en alles... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik heb een caviaatje op mijn bil, vlak bij zijn holletje....(dat moet Geile wel aanspreken) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Weet ik, maar jij bent helder en direct. Ik doel op muggen knijpertjes. Diegene weet dondersgoed Wie en wat ik bedoel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Degene die jou een enorme paardenlul en autist vindt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooi, gooi het er maar uit. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Altijd aan de behoeftigen blijven denken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: We hangen hem op aan zijn ballen (Cobus ) , die Martin. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 17:16 schreef MMM het volgende:[..] 3 jaar niet presteren en dan moet hij Feyenoord belonen met een contractverlenging. De wereld op zijn kop. Wat een gek. Jij weet ook wel dat ie best wel kan ballen, hij staat niet voor niets in de finale van de coppa, dan heb je echt wel wat in je mars, dus ja hij zou Feyenoord belonen als ie zou verlengen en ons nog wat op gaat leveren in plaats van gratis de deur uit lopen, ergens heb ik nog steeds het gevoel dat Tapia zelf op het laatste uit is.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 18:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Jij weet ook wel dat ie best wel kan ballen, hij staat niet voor niets in de finale van de coppa, dan heb je echt wel wat in je mars, dus ja hij zou Feyenoord belonen als ie zou verlengen en ons nog wat op gaat leveren in plaats van gratis de deur uit lopen, ergens heb ik nog steeds het gevoel dat Tapia zelf op het laatste uit is.. Heb je de Copa gevolgd ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet echt maar een paar flarden gezien.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Winst tegen een derde wereldland Gelijk spel tegen een derde wereldland Enorm pak slaag Derde in de poule , maar toch als n wonder door. Gelijkspel Een knappe overwinning op Chili Enorm pak slaag ... Nou nou , het was smullen , een goede overwinning en daarmee de finale bereiken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 18:11 schreef van geil het volgende:Winst tegen een derde wereldland Gelijk spel tegen een derde wereldland Enorm pak slaag Derde in de poule , maar toch als n wonder door. Gelijkspel Een knappe overwinning op Chili Enorm pak slaag ... Nou nou , het was smullen , een goede overwinning en daarmee de finale bereiken. Blijkbaar Cobus.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ja, dat had ik ook van teletekst kunnen halen. Ik heb uren opgeofferd om al die ellende te bekijken... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 18:17 schreef CobusIII het volgende:Ja, dat had ik ook van teletekst kunnen halen. Ik heb uren opgeofferd om al die ellende te bekijken... Lol.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 18:17 schreef CobusIII het volgende:Ja, dat had ik ook van teletekst kunnen halen. Ik heb uren opgeofferd om al die ellende te bekijken... Dan ben jij geloofwaardig man. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 14:48 schreef MightyAce het volgende:[..] Heb hem keihard zien werken en vrijwel alleen maar goede dingen zien doen. Ben geen fan maar dat applaus was verdiend gister. Ik vond hem ook prima spelen. Een paar Tapia balletjes gezien, maar verder ok. |
|
|
|
|
FFvhL
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 18:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Jij weet ook wel dat ie best wel kan ballen, hij staat niet voor niets in de finale van de coppa, dan heb je echt wel wat in je mars, dus ja hij zou Feyenoord belonen als ie zou verlengen en ons nog wat op gaat leveren in plaats van gratis de deur uit lopen, ergens heb ik nog steeds het gevoel dat Tapia zelf op het laatste uit is.. Ik vond het bij Twente al niks bijzonders en bij ons al helemaal niet. Ik heb liever dat hij nu gaat en niet verlengd, levert hij nog wat op |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
loopt 500 meter per wedstrijd en grossiert in onbegrijpelijk balverlies; Gijp. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Of tekenen of weg gezien zijn spel flegmatiek risicovol onbegrijpelijke nalllen het laatste. In ieder geval niet meer opstellen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 augustus 2019 - 15:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Vind ik ook, te makkelijk om hem een paar foute ballen aan te rekenen want die gaven anderen ook en daar hoor je men niet over Ik ga hier in mee,tel daarbij op dat Botje ook beter in zijn spel was met Tapia voor hem. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Echt onbegrijpelijk dat gefocus op een aantal foute passes...Risicoloze breedte pasjes van Clasie en Arie werden niet gewaardeerd, nu neemt er iemand wat meer risico is het ook niet goed. Daarnaast kennen we allemaal de breedte pasjes van Berghuis door het midden op zijn eigen helft. Het kan de beste gebeuren zg maar...En Gijp is de grootste idioot die er rond loopt loopt...Mijn gevoel zegt dat het elftal beter in balans was afgelopen donderdag, dan tegen Sparta... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Morgen hopelijk weer Burger! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Liever een hamburger.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja dat is wel een dingetje |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Burger kan veel minuten gaan maken dit seizoen. Wat ik al zei, de laatste 20 min invallen, blessures opvangen....maar ik ben het wel eens dat Tapia moet bijtekenen, anders andere oplossingen gaan zoeken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tapia moet gewoon weg mensen |
|
|
|