|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Tijd om het hem voor te stellen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
SCF Leiden
|
|
|
3 jaar..... zou geweldig zijn!!!! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Ik denk dat hij hier drie punten bijgeschreven bedoelt. Jammer. En apart. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Niet verlengen wordt gek van dat flegmatieke spel. Zit nooit verassingen in of die twee ballen die hij altijd weggeeft waar een kans uitkomt! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niet verlengen is gratis weg straks.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tapia maakt missers. Herstelt ze ook meer dan regelmatig. Maar het moet anders. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Macht ligt bij Tapia betaal je altijd te veel |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Clubs zijn de macht al langer kwijt helaas. Spelers bepalen, als ze voldoende waardevol zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat ligt dus aan de clubs |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Niemand is groter dan Feyenoord en als ze dat denken wegwezen.. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Je zou het denken, maar is voorbij. Zakken geld voor n de kluis helpt enigszins |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Alleen amateurs blijven dan over. Club gevoel is allang bijzaak. Status en geld nr1 Anders kun je Berghuis etc. Alvast wegsturen
Cashen en op je 34e beetje afbouwen bij de club waar je van houd is nog t grootste offer. Zelfs guidetti kon de verleiding niet weerstaan, ook al is hij alleen bij ons een cultheld
Als ik het zou kunnen en 20 jaar jonger was deed ik het vrijwillig
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 september 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Verlengen dat contract, hij speelde prima. Hier ga je geld aan verdienen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan verkeren, zelfvertrouwen en speeltijd het doet wat met een speler hè. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Die gaat weer gratis de deur uitlopen.. lekker bij de hand lopen doen Troost. Kan Feyenoord nu op de blaren gaan zitten. |
|
|
|
|
tor jenstra
|
|
|
Ik vind het vooral leuk voor Tapia!!! Bij Gio geen enkele kans, maar niet bij de pakken neerzitten en wachten op je kans. Klasse van die gast. Steengoede mentaliteit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2019 - 18:33 schreef tor jenstra het volgende:Ik vind het vooral leuk voor Tapia!!! Bij Gio geen enkele kans, maar niet bij de pakken neerzitten en wachten op je kans. Klasse van die gast. Steengoede mentaliteit. Post van de week. De rest....Rubbish. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Vindt het nog steeds geen speler voor Feyenoord 1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Daarom moet zijn contract nog wel verlengd worden. Gaat erom dat hij geld kan opbrengen! En best wat aangezien hij y goed doet bij Peru en basis staat bij feyenoord. Of t nou wel of niet een speler voor feyenoord is, hij mag niet gratis de deur uit lopen |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Onzin, verleng hem met een jaar, en de heer Tapia blijft gewoon n jaar langer. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Als hij alleen bankzit, snel weg. Dus verkocht |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Stam had m gewoon op de tribune moeten zetten , dan was het probleem al opgelost. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2019 - 18:33 schreef tor jenstra het volgende:Ik vind het vooral leuk voor Tapia!!! Bij Gio geen enkele kans, maar niet bij de pakken neerzitten en wachten op je kans. Klasse van die gast. Steengoede mentaliteit. Eens maar dan wel bijtekenen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2019 - 21:19 schreef yoghurt17 het volgende:Daarom moet zijn contract nog wel verlengd worden. Gaat erom dat hij geld kan opbrengen! En best wat aangezien hij y goed doet bij Peru en basis staat bij feyenoord. Of t nou wel of niet een speler voor feyenoord is, hij mag niet gratis de deur uit lopen Dat dus.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Als hij minder dan een jaar heeft niet veel meer waard.
Van mij mag heer tapia ook gewoon verlengen en zijn goede ontwikkeling voortzetten op het veld.
Puur om geld, verlengen en Bankzitten.
Wegsturen als troost, slechtste optie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Troost heeft dit niet slim gedaan..
Als je nog een jaar contract heb moet je weg anders levert jou de club niks op. Wil je dat niet dan teken je bij.. doe je dat niet dan ga je maar op de tribune |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Troost wilde hem verkopen , de Taap wilde niet. Waarom zou hij dat wel volgend jaar willen. En ondanks veel droomvluchten hier, ik heb m nog nooit gezien als n meerwaarde . Speelt onopvallend of RUK. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2019 - 23:00 schreef RenatoBos het volgende:Troost heeft dit niet slim gedaan.. Als je nog een jaar contract heb moet je weg anders levert jou de club niks op. Wil je dat niet dan teken je bij.. doe je dat niet dan ga je maar op de tribune Stam haalde hem van de tribune. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Hebben troost en stam al kennis gemaakt met elkaar? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Niet verlengen met Fer en Burger is die positie wel ingevuld. Bovendien zie ik niet in wat voor meerwaarde hij heeft. Lekker voor de verdediging wandelen alles in 1 tempo geen scorend vermogen. Natuurlijk het wekelijke Tapiaatje een bal door het midden teveel risico dat kan je Vermeer niet aan doen. Als Senesi, Toornstra en Jorgensen terug zijn is ie niet nodig. Met Botje en Arie had hij nog een functie |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 11 september 2019 - 23:02 schreef van geil het volgende:Troost wilde hem verkopen , de Taap wilde niet. Waarom zou hij dat wel volgend jaar willen. En ondanks veel droomvluchten hier, ik heb m nog nooit gezien als n meerwaarde . Speelt onopvallend of RUK. Eens. Weg ermee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Gedeeltelijk eens ,maar ik ben bang dat Tapia Ayoub en van der Heijden gewoon gaan waar zij zelf naar toe willen gaan. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 12 september 2019 - 21:47 schreef Leon FR1908 het volgende:Gedeeltelijk eens ,maar ik ben bang dat Tapia Ayoub en van der Heijden gewoon gaan waar zij zelf naar toe willen gaan. Scheelt een hoop salaris bij elkaar twee miljoen gekost? Kokcu levert al miljoenen meer op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 september 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Precies dat salaris . Waarom zou je bij bv Heerenveen gaan voetballen voor 2 ton per jaar als je er nu 5 verdient? Het verschil voor Ayoub kan in 3 jaar tijd weleens bijna een miljoen zijn. Die wacht net zolang tot er een betere club met een aanbieding komt.
Bij Tapia is het waarschijnlijk een ander verhaal,maar voor van der Heijden hetzelfde verhaal als die van Ayoub. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
De sleutel bij Tapia is Stam. Als Stam vertrouwen uitspreekt richting Tapia, zal tapia geneigd zijn om bij te tekenen. Dat hij daarbij meer geld vraagt, lijkt mij logisch. Dat tekenen zal wel voor of tijdens de winterstop moeten gebeuren, want anders moet Stam daarna andere opties uitproberen.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tactisch op het onderhandelingstraject helemaal in stijl met de huidige norm, maar laat Jaap nu maar gewoon de beste opstellen en zo hoog mogelijk eindigen. De enge spelletjes gewoon achterwegen laten en vanuit de overtuiging werken of laten gaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij wil of meer geld of een transfervrije status.
Hoe ga je de rest van de selectie uitleggen dat een speler die hier al 3 jaar zit, nooit gepresteerd heeft en nooit een basisplaats heeft gehad wel meer salaris krijgt?
Dit valt niet uit te leggen en dan krijg je net als in de van Geel tijd een heel raar salarisbeleid waarbij hele middelmatige spelers overbetaald worden. Absoluut niet doen, dan wil elke gek straks salaris erbij.
Weg doen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik vind het wel een aanname, hij zij het als het ff kan eerst bij Feyenoord te willen laten zien en eindelijk op zijn positie spelende doet ie het niet verkeerd. Hij heeft geen haast nee, zou ik ook niet hebben voor wat? |
|
|
|