|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nooit meer dit.
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zo spelen ze bij mijn zoontje ook, zal eens aan zijn trainer vragen of Tapia mee mag doen. 't is leeftijdsklasse tot 7 maar dat geeft niks. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha is hier nog een herhaling van ? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik vind het gras er niet echt goed uit komen. Kan het even in HD geplaatst worden? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ziet er allemaal lekker uit |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kijk Ace, dat is nou een Hogere Definitie. Goed Werk! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Geile kan hier een puntje aan zuigen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Haha hij is gek hee.. :)) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2019 - 21:57 schreef CobusIII het volgende:[..] jeugd...of jeugd met talent? Wat mij betreft mag Malacia er ook in. Is niet veel slechter dan Haps. vente brengt het niet. Kokcu staat er al in. Karsdorp eruit en Geertruida erin of voor Botje...Bannis voor Narsingh en Sinisterra voor Larsson. dikke +100 |
|
|
|
|
pat
|
|
|
quote: ja maar nu maakt hij weer dezelfde fouten. misschien in het begin vertrouwen gevoeld->steigt bovenzichzelfs uit->kan niet omgaan met de waarderen en gaat rare dingen doen.
hij ligt wel goed in de groep dacht ik te horen, netals fer |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 28 september 2019 - 16:39 schreef pat het volgende:[..] ja maar nu maakt hij weer dezelfde fouten. misschien in het begin vertrouwen gevoeld->steigt bovenzichzelfs uit->kan niet omgaan met de waarderen en gaat rare dingen doen. hij ligt wel goed in de groep dacht ik te horen, netals fer Kan 't me niet voorstellen met die rare gebaren in het veld terwijl hij zelf zo veel fouten maakt. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
gebaren , dat ze er allemaal geen kut van kunnen, net zoals hijzelf, om toch vrij en zonder angst te spelen. zit wat in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
valt mee, toornstra is minder vandaag laatste goal via hem ontstaan |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Weer een dikke fout met balverlies |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Weer een dikke fout met balverlies |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Start je met hem, kost het je meerdere goals |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Nu neemt toornstra de honeurs waar.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja was geen beste bal ,beetje de Berghuis methode |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Viel echt dramatisch in.
Dit kan niet |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Incidenteel, VS recidivist. Neemt niet weg dat Jens dat heel erg slecht deed met al zijn ervaring |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2019 - 19:04 schreef MightyAce het volgende:[..] Incidenteel, VS recidivist. Neemt niet weg dat Jens dat heel erg slecht deed met al zijn ervaring Raakte werkelijk geen knikker vandaag... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wisselt goede acties af met slechte...had gehoopt dat de slordigheden af zouden nemen..hij heeft nu eindelijk de kans gekregen een aantal wedstrijden achter elkaar te spelen om zich te bewijzen. Dat is niet gelukt. Te veel fouten. Niet meer opstellen in de basis. Vraag blijft wel wie hem moet vervangen. Burger gaat hem voorlopig niet worden. Toornstra is nooit echt basis geweest, dus waarom nu wel. Speelde belabberd vandaag. kelly hoor je nooit meer over...Misschien Karsdorp opschuiven en Geertruida op zijn plek....lastig vraagstuk. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Beetje rouleren, niet afschrijven. Heeft naast debiele ook nuttige ingevingen,waar regelmatig ook vandaag, een goal uit komt. Soms dus in eigen goal |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op zondag 29 september 2019 - 19:18 schreef CobusIII het volgende:Wisselt goede acties af met slechte...had gehoopt dat de slordigheden af zouden nemen..hij heeft nu eindelijk de kans gekregen een aantal wedstrijden achter elkaar te spelen om zich te bewijzen. Dat is niet gelukt. Te veel fouten. Niet meer opstellen in de basis. Vraag blijft wel wie hem moet vervangen. Burger gaat hem voorlopig niet worden. Toornstra is nooit echt basis geweest, dus waarom nu wel. Speelde belabberd vandaag. kelly hoor je nooit meer over...Misschien Karsdorp opschuiven en Geertruida op zijn plek....lastig vraagstuk. Gewoon Toornstra |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Toornstra was vandaag minder dan tapia |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We hebben een Toornstra topic. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Dat kan een keer gebeuren bij Tapia is het structureel |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: bij Toornstra is het ook al een aantal seizoenen aan de gang hoor... |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Allemaal spelers die elkaar niet veel ontstijgen, andere types. Regelmatig rouleren voor optimale bezinning |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Was zijn vervanger, wie is beter is de discussie. Ik zeg rouleren En een koffie |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tapia wordt tot vuil vermalen, hier. Overdreven. Tapia blijkt goed genoeg als reserve. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Tapia wil graag bijtekenen lees ik. |
|
|
|