|
|
Stylzz
|
|
|
Die liep onder elke bal door. Begon nog leuk met een mooie crosspass. Dat was t dan ook :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit is nog beroerder dan we al hebben |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena verving m met verve |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik heb het toch gezegd ook geen aanwinst lieve het geld bewaard tot naar de compititie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ja met verven ook niets gezien van deze man, hij kan dus beter gaan verven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Op een paar acties na, niet best. Maar veel vertrouwen heb ik wel in deze speler. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vond hem vandaag minder hoor. En apart dat het bij Twente nu wel draait sinds hij weg is.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2016 - 21:42 schreef RenatoBos het volgende:Vond hem vandaag minder hoor. En apart dat het bij Twente nu wel draait sinds hij weg is.. 12 uit 4. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Zag ver in de tweede helft pas dat ie mee deed |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Toen ie eraf werd gehaald zeker.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Kan ik er nog wel 10 opnoemen ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2016 - 21:42 schreef RenatoBos het volgende:Vond hem vandaag minder hoor. En apart dat het bij Twente nu wel draait sinds hij weg is.. Tsja, daar hebben ze ene Ziyech! Die bij Feyenoord geen garantie kreeg dat ie op zijn favoriete positie nr. 10 mag spelen ... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zal wel weer een van Geeltje worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk t niet, deze kan van waarde zijn, maar dan moet er geen El Ahmadi naast. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Na een verdienstelijk debuut gisteren onzichtbaar. Zal zich ongetwijfeld afvragen wat er in hemelsnaam gebeurt bij zijn nieuwe club. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik heb nog n vlek op m'n oog. Maar ja, Gio he.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Tapia was stoned volgens mij, zo sloom in handelen... niet echt zuid afrikaans als je het mij vraagt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vrees n v Geeltje. N afschrijver . |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nu al.. Hij is er net man,hoe kun je hem in vredesnaam nu al afschrijven haha. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar n voetballer die vers is en zo door de ondergrens heen gaat tegen Roda thuis, dat geeft te denken. En ook dit heeft niets met Gio te maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 - 23:04 schreef van geil het volgende:Maar n voetballer die vers is en zo door de ondergrens heen gaat tegen Roda thuis, dat geeft te denken. En ook dit heeft niets met Gio te maken. Hoe vers ben je als hij met Twente onderin stond.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zonder puntverlies sinds zijn vertrek. N nieuwe Vilhena is binnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 februari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op dinsdag 23 februari 2016 - 22:21 schreef G-child het volgende:Tapia was stoned volgens mij, zo sloom in handelen... niet echt zuid afrikaans als je het mij vraagt Dat was ie bij Twente altijd al. Bij Twente werd ie zwaar overschat. Hij haalde het tempo uit de wedstrijd met z,n slome spel. Blij dat ie weg is.Nu draait het middenveld als een tierelier. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou het! ;)
De wedstrijden dat Tapia in de basis stonden had Feyenoord wel meer verdiend.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 24 februari 2016 - 01:01 schreef Aartus het volgende:[..] Dat was ie bij Twente altijd al. Bij Twente werd ie zwaar overschat. Hij haalde het tempo uit de wedstrijd met z,n slome spel. Blij dat ie weg is.Nu draait het middenveld als een tierelier. Ik dacht al zoiets T. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik wacht het nog even af. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Heb ook genoeg reacties van Twente supporters gelezen die wel te spreken waren over Tapia. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Laat die jongen FF wennen aan andere omgeving en mindere voetballers in het team. Hij geeft vooralsnog weinig foutieve passes en hij lijkt me een behoorlijk atletisch figuur, deze jongen kon nog wel eens een positieve verrassing voor Feyenoord worden. Ga hem zeker nu nog niet afserveren! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Welnee joh. Als Echte Feyenoorders meteen uitfluiten en uitjoelen en klappen bij een wissel. Worden spelers beter van. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Och , t geld moet rollen in middelmaat he. Dan kun je weer roepen dat er geen geld is voor versterkingen. En al zeker geen geld voor eigen spelers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 maart 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is er alvast voor volgend seizoen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Lekker nog een van geeltje... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze heeft wel potentieel. Is nog jong |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Tuurlijk... en dit seizoen was toch al verneukt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe dan ook! Zelfs met bekerwinst |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ja... zelfs met bekerwinst. Pleistertje over een open zweer |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een van Geeltje... Bekt dat nou lekker weg? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: absoluut , je ziet aan bepaalde actie's dat hij wel kan voetballen , heeft wel ff tijd nodig , is pas 20 en moet ook aan de club en spelers wennen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Heerlijk... en wat vindt de Headliner ballotagecommissie ervan ? Kom ik ermee weg of kom ik aan de schandpaal ? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 21 februari 2016 - 21:42 schreef RenatoBos het volgende:Vond hem vandaag minder hoor. En apart dat het bij Twente nu wel draait sinds hij weg is.. Nogmaals Grote KENNER zonder van het geld hadden we niet nodig beter het geld in huis gelaten en straks bij doen voor een top spits maar dat kan nu niet meer HEEL JAMMER |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: VANDAAG: voor mij altijd |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ga naast hem zitten. Gezellig..tukkers onder elkaar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 07 maart 2016 - 15:08 schreef tomson het volgende:[..] Heerlijk... en wat vindt de Headliner ballotagecommissie ervan ? Kom ik ermee weg of kom ik aan de schandpaal ? Als hier een ballotagecommissie komt ben ik weg. |
|
|
|