|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
tapia is de Anti-Christ....en hij speelt bij Feijenoord...TROTS! |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Gewoon laten gaan Cobus. Ik heb ook net een traantje van m'n bovenlip gelikt |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Oreochromis is een geslacht van straalvinnige vissen uit de familie van cichliden
Straalvinnigen (Actinopterygii) vormen een klasse van dieren binnen de gewervelden (Chordata). Ze worden zo genoemd omdat de vissen stralen in hun vinnen bezitten. Deze stralen zijn been- of hoornachtige structuren in de vinnen die de huid ondersteunen, in tegenstelling tot de vleesachtige vinnen, die karakteristiek zijn voor vissen uit de orde Sarcopterygii. Met bijna 30.000 soorten zijn de straalvinnigen de dominante klasse gewervelden.
Eigenlijk precies aansluitend op wat wij eerder constateerde It all makes sence now |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als carnaval in een darkroom in brabant met gelakte laarsjes in ritmiek geklak. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2019 - 21:11 schreef Fart het volgende:[..] Oreochromis is een geslacht van straalvinnige vissen uit de familie van cichliden Straalvinnigen (Actinopterygii) vormen een klasse van dieren binnen de gewervelden (Chordata). Ze worden zo genoemd omdat de vissen stralen in hun vinnen bezitten. Deze stralen zijn been- of hoornachtige structuren in de vinnen die de huid ondersteunen, in tegenstelling tot de vleesachtige vinnen, die karakteristiek zijn voor vissen uit de orde Sarcopterygii. Met bijna 30.000 soorten zijn de straalvinnigen de dominante klasse gewervelden. Eigenlijk precies aansluitend op wat wij eerder constateerde It all makes sence now Een aantal van ons kan het in het groter geheel plaatsen. Je moet er wel voor open staan... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Tis gewoon heel moeilijk weet je..het is heel emotioneel... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tapia heeft het vermogen mensen te emotioneren. We moeten schepper Gio bedanken. Gekomen tijdens zijn bewind. Veto. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Gekomen tot een geest veruimende ontlading
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 oktober 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ontlading maakt het weer wat vunzig, Igor. Dit is een net topic. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Ik ga dit ff verwerken. Het is in mijn hoofd een emotionele rolercoaster. Ik ga dit allemaal ff een plekje geven |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
O ja, zo kun je het ook zeggen idd |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We zijn het eens , een grootheid. Zondag crucifixion op de middenstip . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Fart, het een plekje geven? Dat gaf Jaap ook aan Renato.
Gio niet. Die is veel te hard voor het knuffelvoetbal.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 oktober 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Wel heftig dit toch? Ergens weet je het allemaal wel, maar als je het zo op papier ziet staan is het best confronterend |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2019 - 21:57 schreef FR-Henk het volgende:Fart, het een plekje geven? Dat gaf Jaap ook aan Renato. Gio niet. Die is veel te hard voor het knuffelvoetbal. Gio was immuum.. Aluminium naar het schijnt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En het staat ook nog eens allemaal in de bijbel , rillingen gewoon. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Openbaring is het eerste woord wat in mij op komt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik ben erg onder de indruk. Heb je daar al een boek over uitgebracht? In Frankrijk bijvoorbeeld? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Damn , dus de nieuwe Messias haalt dit keer de 25 niet eens |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2019 - 22:00 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ik ben erg onder de indruk. Heb je daar al een boek over uitgebracht? In Frankrijk bijvoorbeeld? Nee dat niet, maar zit het wel te overwegen. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Mensenjaren dan he Je weet zijn echte leeftijd niet |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Giominimum een metaal waarmee je met lichte materialen zware prestaties kunt leveren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ondoorgrondelijk die Maya's . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nou, iedereen hier kijkt er naar uit. Ik niet trouwens. Ik ga kijken of Tapia een horloge heeft van € 70,000,- |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Het is Mozes niet. Maar vleesgebonden mensenjong |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Even serieus. Het verschil tussen een homo en Tapia ????? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Waarschijnlijk niet aards. Naar het schijnt |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Hatelijke opmerking Henk. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Tapia kruipt in z'n geheel naar binnen |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Homo neemt de lul, Tapia is de lul? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Een homo is gewoon een flikker . Met Tapia heb je stront aan de knikker. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Vind ik persoonlijk niet kunnen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Oh Ik dacht een homo pakt een hol een cavia woont er in |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Pagina 666 in het Tapia topic |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Voor ieder wat fraais en elk wat naais |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Zoveel berichten over een Feyenoord onwaardige speler, dat bedoel ik. 666 is gewoon een mooi getal jezus ga niet alles spellen ben geen leraar of zo. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
666 en Jezus in dezelfde zin is als vloeken in de kerk. Ik weet gewoon niet waar je naar toe wilt, want er staan maar 62 pagina's Ik snap je gewoon niet |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op dinsdag 01 oktober 2019 - 22:23 schreef Fart het volgende:666 en Jezus in dezelfde zin is als vloeken in de kerk. Ik weet gewoon niet waar je naar toe wilt, want er staan maar 62 pagina's Ik snap je gewoon niet Gelukkig maar zijn 61 pagina’s teveel. Ja Jezus en 666 in een zin lachen toch deed ik expres. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Maar waarom zeg je dan 666? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Zal ik dan ook eens vloeken in de kerk? Ik zie wel wat in tapia zijn spel. Mag wel bijtekenen. Als een Gio krijgt hij vertrouwen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Had ook 69 kunnen zeggen gewoon omdat ik geil ben. 666 teken van de duivel gaat over Tapia leek mij wel toepasselijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Maar 69 klopte dan toch ook niet?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 oktober 2019 door Fart -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Nee ook niet maar wel leuk haha dooie |
|
|
|