|
|
CobusIII
|
|
|
Zuid Amerikaans hardhout....rest ziek, zwak en misselijk... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 03 oktober 2019 - 14:53 schreef igor korneev het volgende:Zakelijk gezien. Tapia nu waard 3 miljoen volgens transfer markt door aflopend contract. Ik gok bij verlengen dat dit 6 tot 9 miljoen word. Zit dus wel broodnodige miljoenen in verborgen. Waarom weggooien? Rendeert hij niet lekker laten ballen bij Peru en bij ons banken totdat hij z'n paspoort heeft en kan vertrekken. Cashen ja toch, is economisch gezien een goede investering...1 a 2 jaar bijtekenen.. vroeger had je Epi Drost. Stond garant voor gekke fratsen, maar kon wel lekker ballen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 oktober 2019 door CobusIII -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: lekker!!! Jammer dat Tapia staat opgesteld....had liever Burger gezien of een ander systeem.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Kijken wie we dan moeten afzeiken....ik gok Toornstra, Burger en wellicht Botje....maar Karsdorp en larsson kan natuurlijk ook... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hup Renato. Verbaas ons en scoor twee keer, met 0 fouten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
goed gedaan, helaas daarna naar de keeper |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Hele sterke wedstrijd mag gezegd worden anders om doe ik het ook |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
PRima net als de rest, wel zijn Tapia mmentjes weer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toch echt weer de minste verdedigend |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: aan de bal ook, maar goed, kon goed mee vandaag. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
botje en senesi waren ook niet waterdicht. hij heeft ook een paar missers van hun opgeknapt
al met al bijna iedereen goed gespeeld |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vond Fer juist teveel rommelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die heeft gigantisch veel in de lucht gewonnen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als Tapia of Fer balverlies leiden is het gewoon eng. Ze proberen er onder druk er voetballend uit te komen maar dat lukte vandaag te weinig. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 03 oktober 2019 - 20:59 schreef Leon FR1908 het volgende:Als Tapia of Fer balverlies leiden is het gewoon eng. Ze proberen er onder druk er voetballend uit te komen maar dat lukte vandaag te weinig. Porto had wel een paar beulen staan en goede spelers zeg |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op donderdag 03 oktober 2019 - 20:56 schreef igor korneev het volgende:botje en senesi waren ook niet waterdicht. hij heeft ook een paar missers van hun opgeknapt al met al bijna iedereen goed gespeeld Eens Senesi was aan het zoeken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Absoluut dus het is ook geen schande |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
lukte toch goed genoeg. fouten waren minimaal |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Fouten hou je altijd ,maar de verdediging was echt goed vandaag. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Eens jammer dat we nog niet helemaal fit zijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: We speelden in onze kracht , en niet zoals Stam veel te lang heeft geprobeerd . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja eens Geile ,zoals je ook in het wedstrijdtopic aangaf. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Bijna rood voor de Taap dat wel gerse tackel hoor in de laatste seconden |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
er kwam anders nog een doelpunt in zijn gedachten waarschijnlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 oktober 2019 door igor korneev -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
zoals het nu gaat, hebben we nergens over te klagen. maar ben bang dat ze het niet kunnen vast houden voor een x aantal wedstrijden. wellicht dat europa nog een leuke rit word. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Degelijk, wat gezien zijn momenten van kortsluiting in andere wedstrijden gerust een compliment genoemd mag worden. Achterlijke tackle wel in de laatste seconden. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 oktober 2019 - 02:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Degelijk, wat gezien zijn momenten van kortsluiting in andere wedstrijden gerust een compliment genoemd mag worden. Achterlijke tackle wel in de laatste seconden. Hij was de enige die het laatste kwartier cruciale intercepties maakte en twee keer iemand vrij speelde geloof lange bal op Sammie wegdraaien en Berghuis’ wegsturen die schoot op de lat. Samen met IE sleepte hij ons er doorheen in die fase. Is het iedereen ontgaan? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 oktober 2019 - 03:30 schreef Positivo het volgende:[..] Hij was de enige die het laatste kwartier cruciale intercepties maakte en twee keer iemand vrij speelde geloof lange bal op Sammie wegdraaien en Berghuis’ wegsturen die schoot op de lat. Samen met IE sleepte hij ons er doorheen in die fase. Is het iedereen ontgaan? Hij (en Ie) was in dat opzicht belangrijk, maar doen alsof die 2 ons eigenhandig de wedstrijd gewonnen hebben, lijkt me wel erg kort door de bocht. Door je de andere 9 tekort mee. Ik heb niemand zien verzaken.
En ik geloof dat niemand ontkent dat Tapia zijn waarde had deze wedstrijd. Zelfs de grootste critcasters hadden op hun manier een zacht woord voor hem over. Quit while you're ahead. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote:Op vrijdag 04 oktober 2019 - 04:07 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hij (en Ie) was in dat opzicht belangrijk, maar doen alsof die 2 ons eigenhandig de wedstrijd gewonnen hebben, lijkt me wel erg kort door de bocht. Door je de andere 9 tekort mee. Ik heb niemand zien verzaken. En ik geloof dat niemand ontkent dat Tapia zijn waarde had deze wedstrijd. Zelfs de grootste critcasters hadden op hun manier een zacht woord voor hem over. Quit while you're ahead. Ik zeg niet dat de andere negen geen inbreng hadden. Heb het over het laatste kwartier toen alle zeiken bij moesten vergeet Berghuis nog die vocht ook als een leeuw |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blijft een postbode. Lopen lopen lopen met die bal, ergerlijk. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Er ontstaat wel vaak iets bij hem Soms ook de verkeerde kant op Maar heeft spelverdeling en durft risico te nemen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Fer Toornstra Kokcu Dat wordt m |
|
|
|