|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zou het schandalig vinden als hij volgende week in de basis staat tegen 020.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
alle elf ben ik bang voor |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
ja wie wil je opstellen als er zoveel kut is
of ligt het alleen aan de coach en verdienen alle spelers nieuwe kansen.
ik heb een paar aardige wedstrijden gezien van taap. ook slechte |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als je alleen maar loopt te lachen op het veld met een 4 - 0 achterstand . Oppleuren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja, daar betrapte ik Jens ook bijna op bij dat interview. Ook oppleuren |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Vloeken in de kerk, maar was tegen Ajax nog de beste. De enige die er strijd in wou gooien, bij zichzelf dacht hier en niet verder |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 - 10:22 schreef igor korneev het volgende:Vloeken in de kerk, maar was tegen Ajax nog de beste. De enige die er strijd in wou gooien, bij zichzelf dacht hier en niet verder Is waar idd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou dit de man zijn die weigerde te vertalen naar Senesi?
Wie anders? Botteghin geloof ik haast niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dus weten we het niet. Geen dader dus. En wat kan je met zulke anekdotes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blijft speculeren ja, maar wel kwalijk als je een teamgenoot eigenlijk niet wil helpen. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Fabeltjes krant is over de media is uitgebreid klaargekomen. Dick haha dam alle lekken in!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2019 door Positivo -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Das ruk ja, maar nog erger als diegene er mee weg komt. @MMM
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 oktober 2019 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 - 07:21 schreef MMM het volgende:Zou dit de man zijn die weigerde te vertalen naar Senesi? Wie anders? Botteghin geloof ik haast niet Wat ik vreemd vind is dat ze melden dat ze het geobserveerd hebben, maar geen man en paard noemen, dan vind ik t onbetrouwbaar. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Botteghin spreekt portugees, volgens mij iets anders |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Karsdorp natuurlijk de schuldige. Spreekt vele talen, echt een super slimme gozer. Universitair niveau. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sinds wanneer praat jij met lesbiënnes? |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Tijd voor...........Tapiaaaaaa!!!! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
beste middenvelder die we hebben......zeker qua transferwaarde... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ook veelzijdig, kan ook als tolk optreden... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wordt weer een probleem, wil niet bijtekenen en transfervrij weg. Dit gaat nu weer spelen. Sjaak sterkte |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Ook voor een dove speler? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
quote: Eens. Iig de grootste drive. Begint steeds beter te worden. Tegen Ajax werkelijk de enige die strijd leverde
Niet iedereen ziet het in hem, maar is sws niet de minste speler |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou hij er donderdag in staan ? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Afwachten hoe hij bij Dick erop zit haha |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of zijn dick eraan zit wat heeft de dick vam Tapia daar mee te maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 november 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Zoals Fer speelt krijgt ie nog wel speeltijd |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tapia moet vechten voor zijn positie donderdag. Kijken of hij vuur in zijn donder heeft? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: pas op waar je nu mailt denk aan de mensen die doof zijn |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gewoon wat pepers door het caviavoer gooien, komt het helemaal goed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dure tolk. Snel afvoeren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kijk nu eens naar een wedstrijd van Peru, en vraag je af waarom kan hij het daar wel. En bij ons niet. Zelfde geldt voor Senesi in Argentinie waarom daar wel en bij ons niet. En over Tapia hij loopt dadelijk weg zonder transfer som ik denk toch verlengen, zakelijk gezien. Ik ga er donderdag voor zitten dan moet hij gaan presteren.......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2019 - 10:03 schreef piet de paler het volgende:Kijk nu eens naar een wedstrijd van Peru, en vraag je af waarom kan hij het daar wel. En bij ons niet. Zelfde geldt voor Senesi in Argentinie waarom daar wel en bij ons niet. En over Tapia hij loopt dadelijk weg zonder transfer som ik denk toch verlengen, zakelijk gezien. Ik ga er donderdag voor zitten dan moet hij gaan presteren....... Als je er voor gaat zitten kan Tapia er niet langs Piet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Haha ik begreep hem eerst niet........... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Speelt inderdaad morgen ipv Fer. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Volgens mij is Tapia momenteel fitter en beter. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dus in de winterstop verkopen en Hamer van PEC Zwolle gaan halen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Niemand gaat betalen voor 6 maanden contact Verlengen maar zou ik zeggen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ja alleen misschien voor tolk bij de training en op de bank tijdens de wedstrijden vind nog steeds een hele grote mis koop. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Ik beoordeel hem alsof hij pas dit seizoen speelt. Voorheen altijd verkeerd opgesteld. Dit seizoen niet de minste speler. En oogt ook erg gemotiveerd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Pirouette voor de verdediging vanavond.
Smullen. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Iedereen moet weg. Alleen Berghuis na de winterstop. Positie doelman en het hele veld |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Toch bij laten tekenen anders zie je hem gratis naar Willem II vertrekken, let op die gaat vanavond zijn kans pakken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2019 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Doe volgende keer maar Fer in een rolstoel |
|
|
|