|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Was niks bij ons... Tja, sommige spelers doen het elders wel goed, Cavia, Vormer.... Shit happens! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maakte elke wedstrijd een onbegrijpelijk fout. Tis niet dat ie niets kan, maar als voetballer onbetrouwbaar. Die heeft 69 wedstrijden voor ons gespeeld he, waarvan het grootste deel basis. Je moet door. Er zijn ook spelers geweest waarbij het bij ons juist wel gelukt is. Er is niet altijd de vinger op te leggen. Kan me in de afgelopen 10 jaar nog wel een paar spitsen herinneren... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 - 19:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Maakte elke wedstrijd een onbegrijpelijk fout. Tis niet dat ie niets kan, maar als voetballer onbetrouwbaar. Die heeft 69 wedstrijden voor ons gespeeld he, waarvan het grootste deel basis. Je moet door. Er zijn ook spelers geweest waarbij het bij ons juist wel gelukt is. Er is niet altijd de vinger op te leggen. Kan me in de afgelopen 10 jaar nog wel een paar spitsen herinneren... Is ook zo, bij ons was het niks. Shit happens! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
De Taap verslaat toch maar mooi het grote Barcelona....jammer dat hij weg is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 mei 2021 - 08:29 schreef CobusIII het volgende:De Taap verslaat toch maar mooi het grote Barcelona....jammer dat hij weg is. Komt omdat Tapia zelf niet meedeed. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
We zijn er verschrikkelijk op vooruit gegaan met Diemers, Fer etc...maar laten we niet treuren, de Taap heeft een mooie club in een mooie competitie. Wellicht gaat hij volgend jaar nog een stapje omhoog. Daarnaast speelt hij ook nog als international. Mooie carrière. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En toch kan ie dr niks van |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
32 wedstrijden, 12 keer geel. 0 goals en 1 assists. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dan is de Taap op zijn best !!!! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Helaas niet meer bereikbaar voor ons...speelt op een te hoog niveau in een topcompetitie. Wij kunnen geen spelers halen uit zo'n competitie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bouwen wij toch een hogere tribune . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eens. Goed voorbeeld hoe wij nooit die zweem van antisemitisme af kunnen schudden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verder moet ieder t zelf weten uiteraard |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Eens.......maar laten we vooral on topic blijven wat voor een fantastische speler de Taap is geworden om nog maar niet te spreken over welke topclubs er voor hem in de rij staan... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik denk dat Berghuis daar wel met een jaloerse blik naar zit te kijken.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
BOELS BOELS BOELS BIOBAK BOELS |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ben het eens als je de smaad van gewonden en 2 doden als zwaartepunt neemt, maar doelde zelf gewoon op het over de top gaan van een te hoge tribune. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leuk bedacht, kwinkslag bij dodelijke afloop.
Joh, jij je plezier verder. Blijft smakeloos. Punt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 19 mei 2021 - 20:56 schreef FR-Henk het volgende:Leuk bedacht, kwinkslag bij dodelijke afloop. Joh, jij je plezier verder. Blijft smakeloos. Punt. Dat bedoel ik dus, jij ziet dood ik een hoge tribune.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 mei 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Je hebt er een neus voor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Je moet niet gelijk zo uit je keppeltje gaan en het slechtste naar voren willen halen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Henk heeft geen sex gehad. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 19 mei 2021 - 21:59 schreef VVout het volgende:[..] Je moet niet gelijk zo uit je keppeltje gaan en het slechtste naar voren willen halen. Kalm snorretje, ik vind het slap gelul en smakeloos. Je lult je er niet uit. En nu vind ik het alleen maar vermakelijk worden. Dus beter stoppen. Haha. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 19 mei 2021 - 22:10 schreef FR-Henk het volgende:[..] Kalm snorretje, ik vind het slap gelul en smakeloos. Je lult je er niet uit. En nu vind ik het alleen maar vermakelijk worden. Dus beter stoppen. Haha. Doe dat dan, linkse zeiktrut. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha wat een lulletje! Nou VVout, jij mag het laatste woord hebben. Gooi het eruit kerel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
..zit ik in verkeerde topic...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 mei 2021 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk