|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Fucking dubbele roze toiletbril op jij 😍 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Renato Tapia stond in de laatste vriendschappelijke interland van Peru in aanloop naar de Copa America tegen San Salvador in de basis. Hij werd door de bondscoach van Peru centraal in de verdediging geposteerd. Peru won uiteindelijk met 3-1.
De Feyenoorder haalde het einde van de wedstrijd niet. Na een botsing werd hij naar het ziekenhuis gebracht vanwege het vermoeden van een lichte hersenschudding. \'We hebben besloten om hem te laten onderzoeken. Ik denk niet dat het ernstig is, maar Renato was duizelig,\' zo gaf de bondsarts in een reactie aan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gaat het weer met je Renato? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En Renato hebben we ook nog, binnenkort maar eens op zoek naar wat beelden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 12:53 schreef RenatoBos het volgende:Renato Tapia stond in de laatste vriendschappelijke interland van Peru in aanloop naar de Copa America tegen San Salvador in de basis. Hij werd door de bondscoach van Peru centraal in de verdediging geposteerd. Peru won uiteindelijk met 3-1. De Feyenoorder haalde het einde van de wedstrijd niet. Na een botsing werd hij naar het ziekenhuis gebracht vanwege het vermoeden van een lichte hersenschudding. \\\'We hebben besloten om hem te laten onderzoeken. Ik denk niet dat het ernstig is, maar Renato was duizelig,\\\' zo gaf de bondsarts in een reactie aan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 12:53 schreef RenatoBos het volgende:Renato Tapia stond in de laatste vriendschappelijke interland van Peru in aanloop naar de Copa America tegen San Salvador in de basis. Hij werd door de bondscoach van Peru centraal in de verdediging geposteerd. Peru won uiteindelijk met 3-1. De Feyenoorder haalde het einde van de wedstrijd niet. Na een botsing werd hij naar het ziekenhuis gebracht vanwege het vermoeden van een lichte hersenschudding. \\\'We hebben besloten om hem te laten onderzoeken. Ik denk niet dat het ernstig is, maar Renato was duizelig,\\\' zo gaf de bondsarts in een reactie aan. Centrale verdediger. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 29 mei 2016 - 12:53 schreef RenatoBos het volgende:...Ik denk niet dat het ernstig is, maar Renato was duizelig,\' zo gaf de bondsarts in een reactie aan. https://www.youtube.com/watch?v=gtiJ-iLQExg
3:50(in youtube) het zag er idd. niet te ernstig uit. Was wel weer eens aan wat voetbal toe en eens op zoek geweest. Alle zes de delen bekeken, is lekker wat spelritme en ervaring aan het opdoen daar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Mooi toch. Is alleen maar voordelig voor ons. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, straks lekker moe op de tribune naast Gustafson |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En als ik de boel hier ga opjuinen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gooi het eruit! Denk vrij! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Niet overdrijven, gewoon lekker aan het oefenen daar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Beetje humor mag wel he. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik geloof ik ben een beetje moe. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Geeuw, maar ben nog wakker. Lekker hobbieen zo... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Plantjes water geven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Grappig. Inernational Peru. Staat elke wedstrijd in de basis bij de copa America. (behalve tegen Brazilië vanwege blessure, waarschijnlijk volgende wedstrijd weer basis) Staat in kwartfinale Copa.
Na 4 maanden Feyenoord bestempelt als miskoop en wanbeleid. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2016 - 08:38 schreef Stylzz het volgende:Grappig. Inernational Peru. Staat elke wedstrijd in de basis bij de copa America. (behalve tegen Brazilië vanwege blessure, waarschijnlijk volgende wedstrijd weer basis) Staat in kwartfinale Copa. Na 4 maanden Feyenoord bestempelt als miskoop en wanbeleid. Op zichzelf is Tapia als aankoop daarom legitiem: oog op toekomst Wél kwam hij binnen op een moment dat de schreeuw om een spits logischer is. Opvallend dat zijn komst al snel aan een brevet van onvermogen van van Geel wordt gekoppeld. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wanneer je m na de copa te koop zou zetten, vang je er meer voor dan wij betaald hebbem |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zou hem graag zien excelleren in ons stadion en dan ook graag in Feyenoord tenue |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 13 juni 2016 - 12:10 schreef Stylzz het volgende:Wanneer je m na de copa te koop zou zetten, vang je er meer voor dan wij betaald hebbem Bijkomend en belangrijk aspect, ja. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
En speelt niet tegen de lulligste tegenstanders he. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Winst Peru tegen Brazilië. Tapia laatste minuut ingevallen. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Hup weer 2 miljoen meer waard |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wegens blessure, zal me niet verbazen wanneer hij volgende wedstrijd weer basis is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We will see. Tapia heeft in zijn topic al hier en daar afkeuring meegekregen. En hij lijkt niet eens op van Geel... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ligt eerder aan de coach dat deze jongen nog niet rendeert. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gio is wel een hoofdverdachte. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Al krijgen we ooit 20 miljoen voor hem, blijft wanbeleid van Van Geel! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Colombia is ook niet niets en dan tot de strafschoppen volhouden is knap. Kan me ze nog goed voor me halen, het afgelopen WK. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Hij rolde van het ene probleem in het andere na zijn transfer. Zoiets zei hij zelf toch al in dat interview? Komend seizoen gaat hij het echt wel laten zien; daar heb ik wel vertrouwen in. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Onze trainer maakt elke speler slechter. |
|
|
|