BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe spits

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - maandag 21 december 2015 - 09:54   quote  deeplink  
Nou ja, tijd lang vaste waarde bij Oranje geweest en deed het daar niet verkeerd. Punt voor mij is dat het geen spits of makkelijk scorende speler is. Maar goed, misschien voor een half jaar wel lekker erbij te hebben.
schapio
 schapio - maandag 21 december 2015 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 08:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook een speler die niets kan zonder steekbal of voorzet..

Ajax heeft een voetballende speler nodig...

Of een tien met een steekbal..

Millik maakt er dan ook ieder jaar 30
ik denk dat elke spits bruikbare ballen moet krijgen, spitsen die alles zelf kunnen creeren zijn zelden en iig voor ajax niet te betalen.
deze jongen kan voetballen is behoorlijk snel en kan met zijn lengte als kapstok spelen met de aansluitende middenvelders
p111
 p111 - maandag 21 december 2015 - 10:00   quote  deeplink  
Lens goede periode bij PSV gehad veel wedstrijden in Nederlandsteam gezeten en ervaring en een sterke gozer is wat anders als een schooljongen.
Loetje
 Loetje - maandag 21 december 2015 - 10:25   quote  deeplink  
Soriano, Traore of Siem de Jong. Verder geen een die gaat functioneren in dit systeem.
Eide
 Eide - maandag 21 december 2015 - 10:38   quote  deeplink  
Jonathan Soriano is wel een redelijk makkelijk scorende spits, goede leeftijd voor dit Ajax ook. Ik neem aan dat die voor een redelijk bedrag wel te halen moet zijn.
p111
 p111 - maandag 21 december 2015 - 10:53   quote  deeplink  
Inderdaad hij heeft ons genoeg pijn gedaan die Sariano laat hij ons nu maar helpen.Met Lens en Traore kan ik ook leven,en Siem in UK laten aub.
Loetje
 Loetje - maandag 21 december 2015 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 10:38 schreef Eide het volgende:
Jonathan Soriano is wel een redelijk makkelijk scorende spits, goede leeftijd voor dit Ajax ook. Ik neem aan dat die voor een redelijk bedrag wel te halen moet zijn.
31 jaar dacht ik. Routine dus. Sterk aan de bal en in de combinatie. Niet geheel onbelangrijk.
Lees net ook dat Allardyce klaar is met Lens. Die mogen ze van mij ook huren al is het geen echte spits. Hij heeft wel dingen die wij nodig kunnen hebben.
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 09:52 schreef p111 het volgende:
Van alle genoemde namen is Lens de beste optie sterk en snel en ervaring
en geen spits.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 21 december 2015 - 11:31   quote  deeplink  
Lens vind ik geen slechte speler, maar is meer een speler voor op de counter... dan kun je Zivkovic ook wel terughalen.

Adebayor zit ook zonder club. Is eigenlijk pas 31 terwijl Cardozo en Huntelaar al 32 zijn. Is wel een lastige jongen, maar wel een speler die zelf wat kan en de bal vast kan houden met zijn kracht.

Maar we zien wel waar ze mee aankomen. Ik denk niet dat er echt een versterking zal komen.
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 11:32   quote  deeplink  
Josip Drmic zit op een dood spoor en kan daadwerkelijk wel wat met een bal.

Loetje
 Loetje - maandag 21 december 2015 - 11:33   quote  deeplink  
Cardozo en Huntelaar zijn 2 spelers zie weer bediend moeten worden. Net hetgeen waarom Milik, Sightorsson en vele andere niet slagen bij ons. Lens kan echt wel een aanspeelpunt zijn. Die gozer is echt sterk
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 21 december 2015 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 11:32 schreef remco k het volgende:
Josip Drmic zit op een dood spoor en kan daadwerkelijk wel wat met een bal.

[ filmpje ]
Doodspoor valt wel mee. Daarnaast is er veel geld voor hem betaalt en zal dus alleen huren een optie zijn. Maar hij staat ook in de belangstelling van verschillende clubs uit Engeland en Stuttgart en Hannover, momenteel kan Ajax sportief gezien ook niet meer bieden dan die clubs aangezien we geen europees meer spelen.
Daarnaast zal je hem moeten verzekeren van speelminuten want die jongen wil natuurlijk naar het EK.
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 11:33 schreef Loetje het volgende:
Cardozo en Huntelaar zijn 2 spelers zie weer bediend moeten worden. Net hetgeen waarom Milik, Sightorsson en vele andere niet slagen bij ons. Lens kan echt wel een aanspeelpunt zijn. Die gozer is echt sterk
Sorry, maar Lens is niet eens een goede voetballer. Slechte eerste aanname en al helemaal geen neus voor de goal. Leuke buitenpeler voor erbij, maar zeker geen spits..
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 11:40 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Doodspoor valt wel mee. Daarnaast is er veel geld voor hem betaalt en zal dus alleen huren een optie zijn. Maar hij staat ook in de belangstelling van verschillende clubs uit Engeland en Stuttgart en Hannover, momenteel kan Ajax sportief gezien ook niet meer bieden dan die clubs aangezien we geen europees meer spelen.
Daarnaast zal je hem moeten verzekeren van speelminuten want die jongen wil natuurlijk naar het EK.
Zal ook zeker niet makkelijk zijn hem te halen. Volgens mij heeft hij afgelopen zomer 10 miljoen gekost. Ik heb trouwens niet gelezen dat er clubs achter hem aanzitten, maar dat zou maarzo kunnen, echt een goede voetballer namelijk.

Maar dit is wel een categorie speler die bij Ajax zou passen..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 december 2015 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 12:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Zal ook zeker niet makkelijk zijn hem te halen. Volgens mij heeft hij afgelopen zomer 10 miljoen gekost. Ik heb trouwens niet gelezen dat er clubs achter hem aanzitten, maar dat zou maarzo kunnen, echt een goede voetballer namelijk.

Maar dit is wel een categorie speler die bij Ajax zou passen..
Half jaartje huur zal het dan waarschijnlijk worden..
Ze hebben er 10 miljoen voor betaald en weet ook niet wat zijn loon zal zijn.
Maak Zivkovic maar gewoon tweede spits weet je gelijk wat je volgend seizoen aan hem hebt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 21 december 2015 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 13:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Half jaartje huur zal het dan waarschijnlijk worden..
Ze hebben er 10 miljoen voor betaald en weet ook niet wat zijn loon zal zijn.
Maak Zivkovic maar gewoon tweede spits weet je gelijk wat je volgend seizoen aan hem hebt.
Inderdaad, kan zo bij al onze andere voorhoedespelers qua kansen afmaken!
p111
 p111 - maandag 21 december 2015 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 11:27 schreef remco k het volgende:

[..]

en geen spits.
Dat kan hij wel heeft hij in het verleden wel bewezen ik zeg niet dat hij top is maar wel een sterke gozer die met zijn 28 jaar nog wel zijn laatste kunstje kan laten zien.
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 14:18 schreef p111 het volgende:

[..]

Dat kan hij wel heeft hij in het verleden wel bewezen ik zeg niet dat hij top is maar wel een sterke gozer die met zijn 28 jaar nog wel zijn laatste kunstje kan laten zien.
Waar heeft ie dat bewezen dan? Want ik heb hem bij AZ wel eens in een twee spitsen systeem zien spelen, maar dan nog steeds meer als buitenspeler. En bij PSV kan ik me niet herinneren dat ie daar gespeeld heeft..

Ik vind het een waardeloze speler met een hele matige instelling die helemaal niets bewezen heeft.
enough
 enough - maandag 21 december 2015 - 15:29   quote  deeplink  
ben wel benieuwd welke spits ajax zou kopen..huren lijkt me geen optie
gezien dat zivko er nog lang niet klaar voor is
niet door het missen van de kansen hoor,want dat kan zo weer omslaan,maar
gezien het spel dat bij ajax gevraagd wordt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 december 2015 door enough --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 december 2015 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 13:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad, kan zo bij al onze andere voorhoedespelers qua kansen afmaken!
Haha daarom kun je hem vast beoordelen en van de zomer kijken of je nog met hem door wil of volgend seizoen nog een jaartje verhuurt.
Jonge spelers kunnen nog leren/beter worden.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 december 2015 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 14:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar heeft ie dat bewezen dan? Want ik heb hem bij AZ wel eens in een twee spitsen systeem zien spelen, maar dan nog steeds meer als buitenspeler. En bij PSV kan ik me niet herinneren dat ie daar gespeeld heeft..

Ik vind het een waardeloze speler met een hele matige instelling die helemaal niets bewezen heeft.
Misschien wordt hij de nieuwe Pellé wel die kon voordat hij naar Feyenoord kwam ook niks..
Rest is geschiedenis..
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 15:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Misschien wordt hij de nieuwe Pellé wel die kon voordat hij naar Feyenoord kwam ook niks..
Rest is geschiedenis..
Ja, en hoeveel van die voorbeelden kan je noemen.. Ik durf er wel een flinke duit op te zetten dat ik er meer kan noemen die het niet hebben gered...
Ajax30
 Ajax30 - maandag 21 december 2015 - 17:17   quote  deeplink  
Drmic of traore wel denk
enough
 enough - maandag 21 december 2015 - 18:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

een soort elia net zo irritant en makkelijk uit z'n spel te halen
Loetje
 Loetje - maandag 21 december 2015 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 12:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar Lens is niet eens een goede voetballer. Slechte eerste aanname en al helemaal geen neus voor de goal. Leuke buitenpeler voor erbij, maar zeker geen spits..
Heb hem bij PSV ook geregeld in de spits gezien en hij was wel degelijk daar sterk aan de bal. Dat het zijn natuurlijke positie niet is, is iets geheel anders. Siem de Jong was ook geen echte spits en was de beste sinds Huntelaar weg was.
Brandje
 Brandje - maandag 21 december 2015 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 10:25 schreef Loetje het volgende:
Soriano, Traore of Siem de Jong. Verder geen een die gaat functioneren in dit systeem.
Vreemd dat je zegt dat verder geen spits gaat functioneren wat het zijn drie totaal andere spitsen. Kan je Soriano en Traore nog enigszins vergelijken maar Siem niet.
Brandje
 Brandje - maandag 21 december 2015 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 11:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

31 jaar dacht ik. Routine dus. Sterk aan de bal en in de combinatie. Niet geheel onbelangrijk.
Lees net ook dat Allardyce klaar is met Lens. Die mogen ze van mij ook huren al is het geen echte spits. Hij heeft wel dingen die wij nodig kunnen hebben.
Nee lens is een spits die het van zijn diepgang moet hebben. Bij psv en ook wel eens bij Oranje vond ik het niet veel
Loetje
 Loetje - maandag 21 december 2015 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 19:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vreemd dat je zegt dat verder geen spits gaat functioneren wat het zijn drie totaal andere spitsen. Kan je Soriano en Traore nog enigszins vergelijken maar Siem niet.
Qua spits niet. Qua vermogen wel.

Ik doelde overigens de enige 3 die ik even kan bedenken. En dan mag er van mij nog een pinchitter voor de laatste 10 minuten bij. Gewoon een simpele spits die lomp en sterk is. Een Ogbeche, Weghorst of een Boymans bijvoorbeeld. Gewoon zo iemand voor de laatste minuten. Kun je tenminste eens een echt plan B achter de hand hebben.
Loetje
 Loetje - maandag 21 december 2015 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 19:37 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee lens is een spits die het van zijn diepgang moet hebben. Bij psv en ook wel eens bij Oranje vond ik het niet veel
Vind ik echt niet. Hij kan echt wel als een aanspeelpunt met de rug naar de goal spelen.
Brandje
 Brandje - maandag 21 december 2015 - 19:40   quote  deeplink  
quote:

[..]

Lens heeft bij psv wel degelijk in de spits gespeeld en zelfs in oranje
Ajax30
 Ajax30 - maandag 21 december 2015 - 19:41   quote  deeplink  
Ik laaaaaaaaat me verasssssseeennnnnnnn
Brandje
 Brandje - maandag 21 december 2015 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 09:52 schreef p111 het volgende:
Van alle genoemde namen is Lens de beste optie sterk en snel en ervaring
Alleen is het geen spits maar een buitenspel
Brandje
 Brandje - maandag 21 december 2015 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 09:55 schreef schapio het volgende:

[..]

ik denk dat elke spits bruikbare ballen moet krijgen, spitsen die alles zelf kunnen creeren zijn zelden en iig voor ajax niet te betalen.
deze jongen kan voetballen is behoorlijk snel en kan met zijn lengte als kapstok spelen met de aansluitende middenvelders
Ach ik zou wel eens een spits wille zien die gewoon een bal kan aannemen. Milik is een prima spits in de zestien maar zijn basistechniek is echt zeer matig
Loetje
 Loetje - maandag 21 december 2015 - 19:45   quote  deeplink  
Gewoon Soriano. En snel ook!
Brandje
 Brandje - maandag 21 december 2015 - 19:46   quote  deeplink  
Ik zou Klaassen gewoon doorschuiven. Kan Sinkgraven op tien. Sla je twee vliegen in een klap. Je hebt een spits die WEL een bal kan aannemen en je speelt met een echte creatieve tien.
Brandje
 Brandje - maandag 21 december 2015 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 19:45 schreef Loetje het volgende:
Gewoon Soriano. En snel ook!
wishfull thinking. Zie hem ook graag komen hoor
Loetje
 Loetje - maandag 21 december 2015 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 19:46 schreef Brandje het volgende:
Ik zou Klaassen gewoon doorschuiven. Kan Sinkgraven op tien. Sla je twee vliegen in een klap. Je hebt een spits die WEL een bal kan aannemen en je speelt met een echte creatieve tien.
Klaasen is niet te missen op ons middenveld. Hij is de enige die beheerst wat De Boer wilt. Alles begint zo'n beetje bij hem.
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 19:04 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb hem bij PSV ook geregeld in de spits gezien en hij was wel degelijk daar sterk aan de bal. Dat het zijn natuurlijke positie niet is, is iets geheel anders. Siem de Jong was ook geen echte spits en was de beste sinds Huntelaar weg was.
Ik kan me niet heugen dat ie daar gespeeld heeft bij PSV, dus indruk heeft ie niet gemaakt..

Ik vind het ook gewoon een hele matige voetballer met een slechte eerste aanname, en die basistechniek heeft de Jong wel..
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 19:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vind ik echt niet. Hij kan echt wel als een aanspeelpunt met de rug naar de goal spelen.
Nou sorry, maar dat kan die echt helemaal niet. Is juist iemand die het van diepte en ruimte moet hebben..
remco k
 remco k - maandag 21 december 2015 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 20:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Klaasen is niet te missen op ons middenveld. Hij is de enige die beheerst wat De Boer wilt. Alles begint zo'n beetje bij hem.
Bazoer en vd Beek beheersen dat ook, eigenlijk begint het druk zetten echt bij Klaasse, dat zou ook prima vanaf 9 kunnen..

Maar van de mensen in de selectie zou ik met Ghazi op die positie gaan spelen samen met Millik. Cerny Youness en Fischer lekker laten knokken voor de flanken en de rest gewoon lekker op het middenveld..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 december 2015 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 15:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja, en hoeveel van die voorbeelden kan je noemen.. Ik durf er wel een flinke duit op te zetten dat ik er meer kan noemen die het niet hebben gered...
Dat is ook weer waar maar zeg nooit nooit..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 21 december 2015 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 19:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Qua spits niet. Qua vermogen wel.

Ik doelde overigens de enige 3 die ik even kan bedenken. En dan mag er van mij nog een pinchitter voor de laatste 10 minuten bij. Gewoon een simpele spits die lomp en sterk is. Een Ogbeche, Weghorst of een Boymans bijvoorbeeld. Gewoon zo iemand voor de laatste minuten. Kun je tenminste eens een echt plan B achter de hand hebben.
vd Hoorn geen serieuze optie meer? Ogbeche vind ik inderdaad wel zo een figuur. Redelijk snel, sterk en een prima afmaker. Lens moet dat trouwens ook wel kunnen toch?
infamous psv
 infamous psv - maandag 21 december 2015 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 21:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

vd Hoorn geen serieuze optie meer? Ogbeche vind ik inderdaad wel zo een figuur. Redelijk snel, sterk en een prima afmaker. Lens moet dat trouwens ook wel kunnen toch?
Lens is geen afmaker
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 21 december 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 december 2015 - 19:41 schreef Ajax30 het volgende:
Ik laaaaaaaaat me verasssssseeennnnnnnn
Hahahahahahaha top!
JOOD
 JOOD - donderdag 18 februari 2016 - 07:47   quote  deeplink  
Komt het eerste verhaal weer omhoog. Zucht!

Bas Dost heeft geen contact gehad met Ajax...

Frank de Boer geeft openlijk aan dat hij Dost als een serieuze optie ziet, waarom is er dan niet op zijn minst even gepolst? Omdat hij waarschijnlijk toch niet wil komen?

Raar verhaal weer, wederom weinig vertrouwen in spelersbeleid.

Ga Brands maar halen van PSV, ben een beetje jaloers zelfs.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 18 februari 2016 - 10:40   quote  deeplink  
Jaloers op de lampenkappen? Das niet best😨

Zij zijn 1 x kampioen geworden de laatste 8 jaar ofzo...
Brandje
 Brandje - donderdag 18 februari 2016 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 10:40 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Jaloers op de lampenkappen? Das niet best😨

Zij zijn 1 x kampioen geworden de laatste 8 jaar ofzo...
Maar over ruim twee maanden wel twee keer in twee jaar als hey zo doorgaan :)
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 18 februari 2016 - 12:41   quote  deeplink  
En een ronde verder in de Champions league ouch..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 18 februari 2016 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 10:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maar over ruim twee maanden wel twee keer in twee jaar als hey zo doorgaan :)
Ja naja, das voetbal...

Maar ze spelen niet mooi ofzo, dus jaloezie?
bully
 bully - donderdag 18 februari 2016 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 17:29 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ja naja, das voetbal...

Maar ze spelen niet mooi ofzo, dus jaloezie?
het is niet mijn voetbal.
maar dat oneindige gebrei bij ons vind ik toch wel minder.
en heb idee dat hun bij tegengoal een beetje gas geven.
heb nooit het idee van nu gaan ze eindelijk eenkeer verliezen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe spits

0.0073590