BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe spits

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 18 februari 2016 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 12:41 schreef Hummel10 het volgende:
En een ronde verder in de Champions league ouch..
Voelt dat bij jouw zo? Mij kan het werkelijk geen ene bal schelen! Hoop dat ze elke wedstrijd op hun kloten krijgen, dus nu ook gewoon!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 18 februari 2016 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 18:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Voelt dat bij jouw zo? Mij kan het werkelijk geen ene bal schelen! Hoop dat ze elke wedstrijd op hun kloten krijgen, dus nu ook gewoon!
hear hear .....zelfde dus
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 18 februari 2016 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 18:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vind het zonde dat het ons steeds niet lukt..
JOOD
 JOOD - vrijdag 19 februari 2016 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 februari 2016 - 07:47 schreef JOOD het volgende:
Komt het eerste verhaal weer omhoog. Zucht!

Bas Dost heeft geen contact gehad met Ajax...

Frank de Boer geeft openlijk aan dat hij Dost als een serieuze optie ziet, waarom is er dan niet op zijn minst even gepolst? Omdat hij waarschijnlijk toch niet wil komen?

Raar verhaal weer, wederom weinig vertrouwen in spelersbeleid.

Ga Brands maar halen van PSV, ben een beetje jaloers zelfs.
Volgende verhaal: een tip van een verslaggever wordt afgewimpeld omdat we al een Ijslandse spits hebben die niet scoort??

Punt 1: iedere voetballer is uniek.
Punt 2: waar de tip ook vanaf komt, doe er iets mee of doe er niets mee. Maar niet op voorhand al.
Punt 3: ongelofelijk verhaal wederom, stel dat de helft waar is. Dan mag Overmars best afgerekend worden hoor.
remco k
 remco k - vrijdag 19 februari 2016 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2016 - 08:29 schreef JOOD het volgende:

[..]

Volgende verhaal: een tip van een verslaggever wordt afgewimpeld omdat we al een Ijslandse spits hebben die niet scoort??

Punt 1: iedere voetballer is uniek.
Punt 2: waar de tip ook vanaf komt, doe er iets mee of doe er niets mee. Maar niet op voorhand al.
Punt 3: ongelofelijk verhaal wederom, stel dat de helft waar is. Dan mag Overmars best afgerekend worden hoor.
Sorry, maar dit vind ik een beetje kort door de bocht..

Heb je enig idee hoeveel "tips" die gasten binnen krijgen?

En wat is er mis met het antwoord van Overmars? Hij en Sierd kennen elkaar al heel erg lang. Moet die dan altijd maar overal serieus op ingaan?

En wie zegt dat ze deze speler niet alsnog bekeken hebben, of dat ze deze speler al gewoon kenden..

Als ze iedere tip serieus moeten nemen, dan mogen ze er wel 500 scouts bij aan gaan nemen..
JOOD
 JOOD - vrijdag 19 februari 2016 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2016 - 08:37 schreef remco k het volgende:

[..]

En wat is er mis met het antwoord van Overmars? Hij en Sierd kennen elkaar al heel erg lang. Moet die dan altijd maar overal serieus op ingaan?

En wie zegt dat ze deze speler niet alsnog bekeken hebben, of dat ze deze speler al gewoon kenden..

Als ze iedere tip serieus moeten nemen, dan mogen ze er wel 500 scouts bij aan gaan nemen..
Ik zeg alleen maar dat er een tweede dubieus verhaal de wereld ingeslingerd wordt. Als dit werkelijk zijn reactie was kun je die niet goed praten. Zeg dan bijvoorbeeld dat je het meeneemt aankomende week, in plaats van een belediging voor je spits. Weinig professionaliteit.

En misschien moeten we inderdaad maar 500 scouts aan gaan nemen. Als we dan goede spelers in ons team krijgen...

Maar wat ik bedoel is dat ik verwacht dat de schoen wringt bij Overmars. Let op, binnen een paar weken krijgen we de reactie van Huntelaar. Dat hij niet benaderd is.
JOOD
 JOOD - vrijdag 19 februari 2016 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2016 - 08:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Stel he, dat we 100 scouts in dienst zouden hebben. Kosten gemiddeld 40.000 euro per jaar aan salaris. 4 miljoen per jaar, plus een extra miljoen voor extra kosten en goede supervisie.

Heb je dus voor 5 miljoen per jaar 100 scouts aan de gang. Stel dat we dan ieder jaar 3 talenten kopen die we met 5 miljoen winst kunnen verkopen, maak je 10 miljoen winst per jaar. En daarbij heb je goede spelers.

Gewoon even een hersenspinsel tussendoor. (kom maar op met je redenen om het niet te doen)
Eide
 Eide - vrijdag 19 februari 2016 - 09:37   quote  deeplink  
Leuk verzonnen, behalve dat je niet alleen salariskosten betaald. Je zit met een forse post reiskosten, hotelkosten en vakgebonden onkosten. Reken maar rustig dat die post minimaal 2 keer zo duur wordt, zelfs als ze "maar" 40k bruto toucheren.

Bovendien moet je mensen aannemen die die 100 man ondersteunen, denk aan bijvoorbeeld administratief medewerkers. Al die 100 medewerkers gaan rapporten schrijven. Wie gaat die rapporten lezen? Dat gaat het TH echt niet zelf fixen, dus weer mensen erbij. En zo kan ik nog wel even door gaan, want naar wie gaan die 100 man dan kijken? Hoe veel spelers zijn er nu daadwerkelijk interessant van Ajax? Gaan we dan echt scouts naar de Thaise competitie sturen?

AL met al zit je zo op 10 miljoen per jaar. Dan geef je dus ongeveer 18% van je jaarlijkse begroting uit aan iets wat niet je core business is (namelijk voetbal en voetballers). Van 10 miljoen per jaar kan Ajax 7 a 8 basisspelers betalen.

Ik ga er nu veel te serieus op in, dat begrijp ik ook wel, maar dit soort ideeën zijn leuk als je met een biertje aan de bar hangt, maar in de praktijk blijkt dat de wereld even anders in elkaar steekt en dat je voor de oppervlakte moet kunnen kijken.
remco k
 remco k - vrijdag 19 februari 2016 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2016 - 09:27 schreef JOOD het volgende:

[..]

Stel he, dat we 100 scouts in dienst zouden hebben. Kosten gemiddeld 40.000 euro per jaar aan salaris. 4 miljoen per jaar, plus een extra miljoen voor extra kosten en goede supervisie.

Heb je dus voor 5 miljoen per jaar 100 scouts aan de gang. Stel dat we dan ieder jaar 3 talenten kopen die we met 5 miljoen winst kunnen verkopen, maak je 10 miljoen winst per jaar. En daarbij heb je goede spelers.

Gewoon even een hersenspinsel tussendoor. (kom maar op met je redenen om het niet te doen)
Zie de post van Eide.

Simpelweg onmogelijk..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 20 februari 2016 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 februari 2016 - 09:27 schreef JOOD het volgende:

[..]

100 scouts ???.....Warrior, APIK en ik is genoeg hoor
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 februari 2016 - 21:31   quote  deeplink  
Ik weet er nog 1 die op de bank zit te verpieteren mocht Huntelaar niet lukken.
Robin van Persie kan ook wel een bal vasthouden! 😂
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 20 februari 2016 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2016 - 21:31 schreef Hummel10 het volgende:
lekker vast laten houden en voor de rest opbokken met die gozer....
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 februari 2016 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2016 - 21:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ghehe prima spits hoor
riveco
 riveco - zondag 21 februari 2016 - 11:19   quote  deeplink  
quote:
Tjonge tjonge en maar gek vinden dat je niet serieus genomen wordt met als die onzinnige posts.
p111
 p111 - zondag 21 februari 2016 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2016 - 21:38 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

aub met geld toe deze gozer niet naar Ajax.
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 21 februari 2016 - 12:26   quote  deeplink  
Toch denk ik wel, dat Janssen van AZ een hele goede kan zijn voor Ajax.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 21 februari 2016 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 februari 2016 - 18:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

100 scouts ???.....Warrior, APIK en ik is genoeg hoor
Hahahaha, dan heb je nog niet eens het type Bergkamp erbij. Maar goed, die rol neem ik dan wel voor m'n rekening :-)
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 21 februari 2016 - 12:53   quote  deeplink  
Ik denk dat hij bij Ajax nog beter wordt, als hij zou komen.
3sterren
 3sterren - zondag 21 februari 2016 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 12:26 schreef Onze Ajax het volgende:
Toch denk ik wel, dat Janssen van AZ een hele goede kan zijn voor Ajax.
Als hij zoo blijft ontwikkelen wel moet zeggen dat hij ook heel veel vertrouwen heeft op dit moment dan gaan dingen ook wat makkelijker maar al met al beter dan Milik
3sterren
 3sterren - zondag 21 februari 2016 - 12:56   quote  deeplink  
Kunnen we niet zo'n type pantelic ergens opvissen wat was die gast van waarde voor ajax
remco k
 remco k - zondag 21 februari 2016 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Met zijn handen ja, Ballen kan die namelijk niet meer..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 februari 2016 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 11:19 schreef riveco het volgende:

[..]

Tjonge tjonge en maar gek vinden dat je niet serieus genomen wordt met als die onzinnige posts.
Was ook niet serieus bedoeld dus dat komt mooi uit! Staat zelfs een lachend poppetje achter..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2016 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 februari 2016 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 februari 2016 - 13:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Met zijn handen ja, Ballen kan die namelijk niet meer..
Pantelic wordt hier ook nog genoemd nou als die het al kon..
Vd Vaart en van Persie kunnen zulke types ook wel zijn. Geen snelheid en redelijk technisch.
remco k
 remco k - maandag 22 februari 2016 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 07:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vd Vaart en van Persie kunnen zulke types ook wel zijn. Geen snelheid en redelijk technisch.
Vond ik ook geen meerwaarde. Had geluk dat ie in een elftal speelde met Suarez..

vd Vaart en van Persie zijn compleet andere types, en ook die twee zijn hele andere types van elkaar.
JOOD
 JOOD - maandag 22 februari 2016 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 07:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vd Vaart misschien, Persie zeker niet. Zeer overschatte speler, waarschijnlijk een heel gladde zaakwaarnemer. Presteert al jaren niet, zelfs als spits van de grootste topclubs komt hij niet uit de verf. Overrated.

Vd Vaart komt uit de ajax school, dat is een voordeel. En hij zal nog 1x willen laten zien dat hij een meerwaarde kan zijn. Contract laten ontbinden en deze maand nog 'transfervrij' oppikken. Voor iedereen beter.
p111
 p111 - maandag 22 februari 2016 - 12:21   quote  deeplink  
Helaas gaat Ajax dat niet doen ik had het wel willen zien met Raffie !!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 22 februari 2016 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 12:14 schreef JOOD het volgende:

[..]

Vd Vaart misschien, Persie zeker niet. Zeer overschatte speler, waarschijnlijk een heel gladde zaakwaarnemer. Presteert al jaren niet, zelfs als spits van de grootste topclubs komt hij niet uit de verf. Overrated.

Vd Vaart komt uit de ajax school, dat is een voordeel. En hij zal nog 1x willen laten zien dat hij een meerwaarde kan zijn. Contract laten ontbinden en deze maand nog 'transfervrij' oppikken. Voor iedereen beter.
Flikker toch op met dat gezeik over Van der Vaart. Wilde niet toen het werd gevraagd en mag nu lekker kansloos wegrotten! Daarnaast veel te blessuregevoelig.
Brandje
 Brandje - maandag 22 februari 2016 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 08:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Vond ik ook geen meerwaarde. Had geluk dat ie in een elftal speelde met Suarez..

vd Vaart en van Persie zijn compleet andere types, en ook die twee zijn hele andere types van elkaar.
Pantelic heeft hey zeer goed gedaan. Stond er meteen. Vwel gescoord en assists. Was prima aankoop
Eide
 Eide - maandag 22 februari 2016 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 14:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Pantelic heeft hey zeer goed gedaan. Stond er meteen. Vwel gescoord en assists. Was prima aankoop
Niet voor niets dat Suarez dat jaar met Pantelic zijn beste jaar had. Die samenwerking was gewoon hartstikke goed. Als Suarez bij Barca iets laat zien is dat hij fenomenaal rendeert als hij functioneert binnen een goede samenwerking.
remco k
 remco k - maandag 22 februari 2016 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 14:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik houd niet van die houten harken.. Ik vind hem een matige speler die geluk had dat ie naast Suarez speelde..

Overigens is ie best belangrijk geweest voor Ajax, dat ontken ik niet, maar ik vond het niet wat..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 februari 2016 door remco k --
remco k
 remco k - maandag 22 februari 2016 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 14:17 schreef Eide het volgende:

[..]

Niet voor niets dat Suarez dat jaar met Pantelic zijn beste jaar had. Die samenwerking was gewoon hartstikke goed. Als Suarez bij Barca iets laat zien is dat hij fenomenaal rendeert als hij functioneert binnen een goede samenwerking.
Heb eerder het idee dat dit door Jol kwam en de manier van spelen..
Eide
 Eide - maandag 22 februari 2016 - 14:39   quote  deeplink  
Ga maar eens terug kijken hoe makkelijk Pantelic en Suarez elkaar vonden. Dat koppel liep gewoon erg goed.
p111
 p111 - maandag 22 februari 2016 - 14:49   quote  deeplink  
Als onze spitsen van nu 50 procent van Pantalic zijn slimheid hadden stonden we nu dik bovenaan.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 februari 2016 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 08:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Iedereen was lovend over Pantelic omdat hij met beperkte kwaliteiten lekker mee kon doen.
Ze zijn inderdaad verschillend maar het ging over een spits die mee kon voetballen. Dat ze een balletje kunnen afmaken is ook bekend.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 22 februari 2016 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 14:39 schreef Eide het volgende:
Ga maar eens terug kijken hoe makkelijk Pantelic en Suarez elkaar vonden. Dat koppel liep gewoon erg goed.
Maar dat kwam ook doordat Pantelic zich schikte in zijn rol was erg belangrijk. Daarom liep El Hamdoui en Suarez voor geen meter.
remco k
 remco k - maandag 22 februari 2016 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 14:49 schreef p111 het volgende:
Als onze spitsen van nu 50 procent van Pantalic zijn slimheid hadden stonden we nu dik bovenaan.
Ik denk dat je niet moet overdrijven.
Eide
 Eide - maandag 22 februari 2016 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 februari 2016 - 15:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maar dat kwam ook doordat Pantelic zich schikte in zijn rol was erg belangrijk. Daarom liep El Hamdoui en Suarez voor geen meter.
Absoluut.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe spits

0.0117440