|
|
de bluffer
|
|
|
Waarom geen plaats voor Mans Hermann |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Is er blijkbaar nog niet klaar voor.... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Werd toch als een groot talent gezien |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bij Feyenoord wachten ze gewoon te lang met de stekkies onder het licht te zetten, zonde van de tijd en meestal komen ze nauwelijks tot bloei. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Al n training gehad lees ik net. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jep, veel aandacht voor positiespel komende dagen. Tsjonge. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Armoedige trainings accommodatie als ik de foto's zie, met slecht veld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 januari 2016 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Typisch Zuid Europese trainingslocatie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
18graden ongeveer de komende dagen met veel bewolking.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 januari 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Drie jongelingen er bij. N keeper n middenvelder en n ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 december 2015 - 12:30 schreef VVout het volgende:Bij Feyenoord wachten ze gewoon te lang met de stekkies onder het licht te zetten, zonde van de tijd en meestal komen ze nauwelijks tot bloei. Autoflowers bestelle |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Jaja, laten we er gelijk robotvoetbal van maken. |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Ik krijg wel eens het gevoel dat Gio gewoon het verlengstuk van van Geel is. Heb hem nog niet op een eigen visie kunnen betrappen. Zonder versterking(en) kunnen we de Coolsingel vergeten, maar......ik reken helaas nergens op. En inderdaad, nadat Hermann met trompetgeschal als een groot talent werd binnengehaald hebben we weinig meer van hem gehoord. Vraagje....miskoop of foutieve begeleiding! Er zal een frisse wind door de top moeten gaan waaien; met deze directie blijven we eeuwig dat beroemde zwarte kuikentje, en da's tegenover de supporters niet eerlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij is t wel handig als trainer en TD op 1 lijn zitten. Hermann is net 18, plus gehaald voor de toekomst.
Wat probeer je nu te zeggen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Lekker blijven trainen op en klote veld in het buitenland terwijl je prima had kunnen voorbereiden in Nederland.
Nu heb je al 2 blessures hier is weer goed over na gedacht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 04 januari 2016 - 11:42 schreef daan limbos het volgende:Ik krijg wel eens het gevoel dat Gio gewoon het verlengstuk van van Geel is. Heb hem nog niet op een eigen visie kunnen betrappen. Zonder versterking(en) kunnen we de Coolsingel vergeten, maar......ik reken helaas nergens op. En inderdaad, nadat Hermann met trompetgeschal als een groot talent werd binnengehaald hebben we weinig meer van hem gehoord. Vraagje....miskoop of foutieve begeleiding! Er zal een frisse wind door de top moeten gaan waaien; met deze directie blijven we eeuwig dat beroemde zwarte kuikentje, en da's tegenover de supporters niet eerlijk. Punt bij jou is dat je alleen maar een antwoord wilt dat in jouw denkraam past. Daar bedank ik voor. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
T's niet waar hè, dit is weer geblunder van niveau als dit aan het gras te danken is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens seizoen naar Papalamenpiemelos. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beter niet... Opstandige regio. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En glibberen op het veld, vallen ze ook weer met bosjes neer. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Jari heel veel sterkte
Kop op
Het komt wel weer goed |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja is kut voor hem , maar speelt toch nooit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
El Ahmadi was ook al geschorst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord en Charleroi spelen vrijdag driemaal 45 minuten tegen elkaar. De eerste wedstrijd begint om 14.00 uur.
Opstelling Feyenoord: Vermeer, Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, Gustafson, Vilhena; Kuyt, Kramer en Elia.
Sterkste opstelling, muv Van der Heijden en Vilhena op de plaatsen van Botteghin en El Ahmadi. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Karsdorp ook er af bij de training |
|
|
|