|
|
MMM
|
|
|
Lekker zeg! Eet smakelijk! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ho eens. Ziet er goed uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hehe..wrijf het maar in ff in hé. Ben er 3 kwijt maar ik ga over op lichte maaltijden. Ik wordt kotsmisselijk van die meuk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 - 23:00 schreef ar het volgende:Hehe..wrijf het maar in ff in hé. Ben er 3 kwijt maar ik ga over op lichte maaltijden. Ik wordt kotsmisselijk van die meuk. Dat snap ik, ben je nou niet bang dat als je je doel heb bereikt dat het er zo we terug aan zit.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee. Ik moet mijn eetpatroon veranderen, en s' avonds laat niet snacken. Daarbij deed ik al fitness,dus als ik mij aan de regels houdt gaat het goed. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lekker met z'n laagje vet er op veel ossenvlees groenten en ui. Natuurlijk hoort er dan nog een paar schijven met bruin brood en room boter en kaas bij, jam.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Doe voor mij maar rauwe.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nasi! Met varkensvlees, wortel, rode ui, taugé, prei, ei, ham, wat spekjes. Kloepoek en atjarrrrr.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aardappelpartjes gekruid, met bietjes en speklappen. Lekker simpel!
Oh en ik biscuitdeeg in de oven staan, morgen taart maken voor de oudste ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 september 2016 - 16:08 schreef Stylzz het volgende:Aardappelpartjes gekruid, met bietjes en speklappen. Lekker simpel! Oh en ik biscuitdeeg in de oven staan, morgen taart maken voor de oudste ;) Heejj.. Feestje? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 september 2016 - 16:08 schreef Stylzz het volgende:Aardappelpartjes gekruid, met bietjes en speklappen. Lekker simpel! Oh en ik biscuitdeeg in de oven staan, morgen taart maken voor de oudste ;) aye aye...speklapjes check ! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Barrels is pleite, maar jij bent anders toch. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Barrels is pleite, maar jij bent anders toch. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Haha, feestje hebben we over een paar weekjes. Weet niet of t hier op prijs gesteld wordt als jullie tuig ook komt ;)
En anders dan Barabasterd? Zeker een aantal van hier heb ik ook al ontmoet ;) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vandaag een lekkere kippen ragout met geroosterd brood en een glas bourgonje ik zeg hope |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 september 2016 - 16:38 schreef Stylzz het volgende:Haha, feestje hebben we over een paar weekjes. Weet niet of t hier op prijs gesteld wordt als jullie tuig ook komt ;) En anders dan Barabasterd? Zeker een aantal van hier heb ik ook al ontmoet ;) Beschaafd volk man! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 03 september 2016 - 16:38 schreef Stylzz het volgende:Haha, feestje hebben we over een paar weekjes. Weet niet of t hier op prijs gesteld wordt als jullie tuig ook komt ;) En anders dan Barabasterd? Zeker een aantal van hier heb ik ook al ontmoet ;) Hehe.. Ik nog niemand, wellicht die meeuw de eerstvolgende keer in de KUIP. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
ik zou zo onderhand willen dat ik er wat minder kende :p |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Als je het handig aanpakt, valt je vrouw je wel af. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Hoe smaakt zo'n gegrilde iPhone? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat moet ik aanvragen in 3voud tegenwoordig, 10.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vandaag gerookte paling, van een kennis die mij wil verassen ,mmmmmmmmm |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik eet vandaag gerookte zalm! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Lekkerste paling nog steeds van Eveleens op de Buitenkaag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Frietjes, sla en kippenbouten in knoflook-honing marinade.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Het is tegenwoordig toch alleen kweekpaling? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Gaat ook om de kwaliteit van roken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gerookte zalm, met een stokbroodje hier vandaag. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik heb de lokale toko weer gesponsord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Even eenvoudig n biefstukje in de pan. Rauwkost en wat fruit erbij, klaar. Twee neutjes er achteraan, en moe en voldaan richting de kamer waar het normaliter moet gebeuren. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik dacht de bijkeuken, maar die vind ik beter. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vandaag mosselen in wijn gekookt en weinig sausjes wel een zelfgemaakt stokbrood, op de achtergrond pink floyd, buiten de zee lekker hoor |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Voorlopig niet meer koken. Brak vorige week mijn beide duimen bij een aanrijding.
Doet nogal veel pijn. Ook met typen dus laat het hier voorlopig bij. Meld me weer als ik weer de oude ben en lees wat mee. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sterkte,misschien kun je mailen met je willy? |
|
|
|