|
|
ar
|
|
|
Wooohhh..lekker geile. Erwten/worteltjes, aardappel kroketjes, boomstammetje hier. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kabeljauw met mosterd saus worteltjes aardappel puree, wit wijntje en na een stukje appeltaart met een calvadosje |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ook al kabeljauw! Wat hebben we het slecht. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vandaag een paardenbiefstukje......dat is echt lang geleden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beter als n paardenlul, toch? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahahaha hiha paardenlul een vergeten scheldwoord tegen de scheids |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Piet Romeijn bedacht in 1969 een nieuw scheldwoord; hondelul. Het kwam hem op een boete van 350 gulden te staan. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
2 dagen aan de eigen snert gezeten.. vervolg zie het op de pot topic |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker, snert en rookworst en dan lekker gassen onder je dekbed. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dekbed over je hoofd trekken of dusdanig optrekken dat je wederhelft kan meegenieten..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 november 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee een mossel uit erremu.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik weet t nog niet, laat me graag inspireren . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik weet het niet, had trek in bloedworst maar die is in Nederland anders dan in Frankrijk, dus ik zoek verder |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 november 2016 - 15:34 schreef piet de paler het volgende:Ik weet het niet, had trek in bloedworst maar die is in Nederland anders dan in Frankrijk, dus ik zoek verder Neem je een Rotterdammertje.:) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
2 verjaardagen hier, dus dan weet je het wel. De hele dag snaaien. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doperwten, aardappels uit de oven en een kogelbiefje.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja kalfslever met spekjes en ui scheutje cognac en een scheutje voor mij, met schorseneren ga ik doen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T wordt toch lasagne hier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Broodje kaas met ketchup, heerlijk! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het is trouwens wel heel moeilijk om wild te kopen in Nederland, zelfs geen stropers waar je iets bij kan kopen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 13 november 2016 - 10:36 schreef piet de paler het volgende:Het is trouwens wel heel moeilijk om wild te kopen in Nederland, zelfs geen stropers waar je iets bij kan kopen. Joh...zou t op zijn ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In Gallie hebben ze everzwijn. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Tegenwoordig laat je een scheet te hard en dan sta je al op Facebook of weet ik veel waar ze je te kakken willen zetten. Als je zegt dat je graag met een hengeltje zit ben je al een dierenbeul. Voor alles waar anderen niks bij voor kunnen stellen staat de schandpaal al klaar.Als ik een stroper was dan zou ik mn kaken lekker op elkaar houden en mn beestjes altijd bij de dezelfde restaurants/poeliers brengen. Is niet echt iets waarmee geadverteerd wordt. Ik weet 1 ding wel zeker. Als je zelf (eigen slacht/stropen/vissen) voor je stukje vlees zou zorgen en de kilo knallers links laat liggen ben je op de lange termijn lief voor het millieu,je portemonnee en je gezondheid. Helaas zijn die dingen niet meer geaccepteerd in Nederland regeltjesland. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 13 november 2016 - 10:36 schreef piet de paler het volgende:Het is trouwens wel heel moeilijk om wild te kopen in Nederland, zelfs geen stropers waar je iets bij kan kopen. Slagers genoeg Piet , zoals je kon lezen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 november 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En een bard en wijn natuurlijk feyenorix |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: jezus, leer eens links plakken ouwe. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekkere picatta en cantharellen gebakken aardappels met ui en spek en schorseneren, moest ik ff zoeken hoe dat ook al weer in Nederland heet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 november 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee echt, dit is zo bloed irritant. Hele layout is ook naar de tyfus |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Doen we die ernaast geile:) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb ineens zin in n simpel kroketje mayo/mosterd |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat let je. Eet smakelijk! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tjonge ik ga morgen maar een ritje maken naar Belgie, de poeliet heeft daar: kwartel, ree, hert, fazant, haas, en konijn. Zonder deze beestjes geen herfst gevoel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Man maak eens een keus.. lijkt verdomme de ark van noah wel |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hahaha ja, neem anders gewoon een olifant. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb een grote koeling, dus ik koop wel wat in. En voor de beeldvorming ik koop geen hele ree of hert hahahah |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|