|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha...yup. dinsdag en vrijdagochtend |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2017 - 16:55 schreef tomson het volgende:Vrouwtje maakt morgen een verse chinese tomatensoep.. vandaag lekker simpel pasta.. gvd ar beter had je niks gezegd over die smac. Supermarkt is 17 km van ons huis dat is net een beetje te gek :p Haha, ben ik niet alleen die de geur van macaroni met smak al denkbeeldig in zijn neus heeft hangen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Iets voor volgende week mannen.. :)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die durven daar niet te komen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Lekker bij de Mexicaan geweest . |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Pannenkoeken voor het gezin. Ik rijst met kip cashew |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ken jij zijn buurvrouw dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Daar blazen de katten naar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als ze goed met een toverstok is geen probleem. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kip cashew is veel lekkerder als die geile pannenkoeken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet van onderwerp veranderen ineens ar.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind koude pannenkoeken met bruine basterd lekker als tussendoortje. Neem er regelmatig een of twee mee voor in de rust als ik moet voetballen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik refereerde naar Stylzz hé. Niet die ranzige dingen van jullie |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2017 - 21:49 schreef van geil het volgende:Ik vind koude pannenkoeken met bruine basterd lekker als tussendoortje. Neem er regelmatig een of twee mee voor in de rust als ik moet voetballen. Echt?.. haha. Geen krampen onder het voetballen, of sta je keep. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2017 - 21:49 schreef van geil het volgende:Ik vind koude pannenkoeken met bruine basterd lekker als tussendoortje. Neem er regelmatig een of twee mee voor in de rust als ik moet voetballen. Okay apart..en als mijn buurvrouw nou met jouw toverstokje speelt, en jullie besluiten even te rusten tijdens het neuken verlang je dan ook naar die koude pannenkoeken..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee , middenveld of spits . Nooit last van. Eet eigenlijk altijd wat tussendoor, ik denk al 30 jaar. Bananen gaan er ook vaak in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 maart 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2017 - 21:53 schreef RenatoBos het volgende:[..] Okay apart..en als mijn buurvrouw nou met jouw toverstokje speelt, en jullie besluiten even te rusten tijdens het neuken verlang je dan ook naar die koude pannenkoeken..(?) Haha, nee, ik denk het niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je refereerde helemaal nergens naar he.. En wees nou eens een vent door hand in eigen boezem te steken want het word altijd ranzig als jij je er inmengt.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2017 - 21:54 schreef van geil het volgende:[..] Nee , middenveld of spits . Nooit last van. Eet eigenlijk altijd wat tussendoor, ik denk al 30 jaar. Bananen gaan er ook vaak in. Dat laatste geile... dat willen wij weten? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 maart 2017 - 21:58 schreef RenatoBos het volgende:[..] Je refereerde helemaal nergens naar he.. En wees nou eens een vent door hand in eigen boezem te steken want het word altijd ranzig als jij je er inmengt.. Wie begint er over toverstokken, buurvrouwen batsen? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En los is ie weer..rest my case.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En wie verzwijgt dit blijkbaar alles he..? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wees gewoon eerlijk man, je bent een ransbak.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We hadden er toch wel achter gekomen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We lezen het wel een keer in de Panorama .(als dat nog bestaat ?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal wel een ranzig verhaal worden.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kijk, zo moeilijk is het toch niet.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Al ben ik niet de enige natuurlijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee dat klopt Henk ook natuurlijk. In Noord-Holland staat ie zelfs bekend als dirty Henkie, alias de 'Zaanse Viespeuk'.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De rennende rukker was hij ook even. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De nieuwe Suske en Wiske, de Zaanse zadelruiker is ook dankzij onze Henk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat verhaal dat Suske en Wiske aan de diarree waren tijdens het fietsen toch..? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gadver..(?) Dan heb je de verhalen van het VVV nog nooit gehoord zeker..? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die vallen enorm mee als je D'66 gelezen hebt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat hebben die dan te melden over het Vieze Veenendaalse vARken te melden, kan nooit veel goeds zijn.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos