|
|
ar
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 april 2017 - 15:58 schreef RenatoBos het volgende:[..] Absoluut een aanradert, ga nu voor de derde keer, heb een prima adresje voor je als je er serieus over na mocht gaan denken.. Pass maar door maat. We willen volgend jaar het vliegtuig pakken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 april 2017 - 15:06 schreef RenatoBos het volgende:Ga zo aan de kippenvleugels gemarineerd in honing als voorgerecht en spare ribs gemarineerd in whisky als hoofdgerecht..hoppaaaaa.. Komen we aan bij het restaurant zin aan de spare ribs natuurlijk, zien de tafels er als volgt uit..
d:-( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb het kleedje maar verschoven, spare ribs zullen een stuk beter smaken nu..
d:-) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hahaha, kan zo'n kleed er ook af? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ze waren heerlijk..
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Holy moly.. Ziet er goed uit! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heb je dat sinaasappeltje ook opgegeten? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 april 2017 - 15:58 schreef RenatoBos het volgende:[..] Absoluut een aanradert, ga nu voor de derde keer, heb een prima adresje voor je als je er serieus over na mocht gaan denken.. Was ook al aan het kijken of ik mijn vrouwtje er mee kon verrassen volgende maand of zo. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Haha, fantastisch. Dit is gewoon genieten zo. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Jij bent ook wel een Bourgondiër hé VV.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Mijn buik kan het bevestigen, maar swat zolang het enigszins binnen de perken blijft :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Btw, in Rochefort. Ik ga zo ff lekker brunchen, kaasplankje brood en een biertje en de zon schijnt ook nog :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat bedoel ik..:)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 april 2017 door ar -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zaterdag 29 april 2017 - 09:40 schreef VVout het volgende:Btw, in Rochefort. Ik ga zo ff lekker brunchen, kaasplankje brood en een biertje en de zon schijnt ook nog :) Ook ter plaatse aan de Rochefort gezeten een paar jaartjes terug. Veel survival achtige activiteiten daar in de buurt ook he ? Maar het zal wel bij bier en bikken blijven neem ik aan :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 april 2017 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Net een lekkere wandeling achter de rug, later nog wat kanoen. Nu eerst ff materiaal voor de bbq inslaan. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zelfgemaakte nasi met saté en kloepoek. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ben al klaar. De smaken tezamen komen, alleen de saté nog. En als de vrouw thuis is aanvallen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat heeft ze misdaan..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ze laat haar gezin in de steek alleen omdat ze moet werken. Afstraffen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Laat je d'r wel uitlekken maat.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 april 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Doe mij dat plaatje boven jou maar Piet.. Poehh.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mixed grill was lekker.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 april 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij bent echt een vARken he.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Zeker. Als ik dat zie voel ik me een Neanderthaler.. Vlees en nog meer vlees. Beetje hoe jij bent zeg maar. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat zal wel ja,veelvraat. Totaal geen rem jij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo ben ik niet hoor, geef mij dat plaatje onder jou reactie dan maar.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Oo.. dat ziet er netjes uit.. :)) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Vlees hmmmm, dat moet op, kan het niet laten staan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Het hagelt daar MMM. De hele week al |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hahaha
24/25 graden, lekker man. Hier nu 18 maar met die wind voelt het fris aan |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 30 april 2017 - 11:34 schreef MMM het volgende:[..] Hahaha 24/25 graden, lekker man. Hier nu 18 maar met die wind voelt het fris aan Lekker hé... :)) Wind is inderdaad wat verraderlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Haha dat was maar een half uurtje maat, daarna geen neerslag meer gehad..d:-)))) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 30 april 2017 - 12:46 schreef RenatoBos het volgende:[..] Haha dat was maar een half uurtje maat, daarna geen neerslag meer gehad..d:-)))) ;-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hahaha ja wat je ook eet dit is het eindresultaat |
|
|
|