|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Dan heb je wel een drankprobleem. Je kunt tegen een volle koelkast. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bloemkool met piepers, komkommer in azijn met suiker. Ennnn...een grote bal gehakt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Basmattirijst, gekookt in cocosmelk en gekookt water met drie ciroenschijven. thaise wokgroenten met garnalen in de Comimex lemoncurry en zalm gebakken gemarineerd in zout peper en groene thee. De huid van de zalm nog apart gebakken en af laten koelen zodat ie heerlijk crunchy is..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 maart 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Fish and chips.
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermomd in een bruin jasje..? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Vissticks als vis? :-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vanavond jajaja oesters (6 stuks ) kreeftje wijntje koffie calvados . En daarna afbieren in Nederland niet te betalen maar hier ongeveer inclusief calvados 50 eurie |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In Nederland betaal ik 2 tot 3 keer zoveel als in Duitsland omgeving Eifel/Westerwald. Om nog maar te zwijgen over de porties en kwaliteit van het eten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik ga maar n's wat maken. Krijg er honger van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stokbrood gehaald, lekker met gebakken bacon en ei met daarop gesmolten camembert.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 11:01 schreef piet de paler het volgende:Vanavond jajaja oesters (6 stuks ) kreeftje wijntje koffie calvados . En daarna afbieren in Nederland niet te betalen maar hier ongeveer inclusief calvados 50 eurie Oesters raap ik gratis op het wad. Terschelling bij Lies. Oestermes mee, citroentje en flesje gekoelde pinot gris. Van de fiest af. Oesters rapen en dan smullen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: In de oorlog hadden we honger. Ja, pa. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Moet goed smaken en niet klinken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met tomaat zwarte peper en kurkuma |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 maart 2016 - 12:50 schreef nr 10 het volgende:[..] Oesters raap ik gratis op het wad. Terschelling bij Lies. Oestermes mee, citroentje en flesje gekoelde pinot gris. Van de fiest af. Oesters rapen en dan smullen. Tja is ook lekker mosselen rauw uit het water opeten is ook niet verkeerd |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Klopt, kan daar ook. Maar jij hebt het wel geleerd in Frankrijk. Fransen eten alles wat uit de zee komt, behalve onderzeeërs. Mooi gezicht bij de Passage du Gois in de Vendee. Wanneer het laag wordt, lopen daar hel volksstammen met ene emmertje enmet een stokje in de grond te porren. Alles gaat mee. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Behalve onderzeeërs....:)) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zouden ze eens aan de Griekse kust moeten strandjutten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En veel bootjes onder de zee.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
En dan aan de antibiotica. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kokkeljes eten krab , rubberboten reddingsvesten mmmmmmm |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Frieten, kippenpoten en sla.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vanvond kalkoen met verse groenten, en een calvadosje en een lekkr wit wijntje. En wederom in mijn stamcafe |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verse patatjes. Caesar salade en kippendij met spek en kaas omwikkeld uit de oven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Patatten moeten vers zijn, zelf snijden, heerlijk.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Steak op t menu vandaag mannen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoe laat verwacht je ons ? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: je mag t bij je vrouwtje halen.
14 maart vandaag! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lekker man ,hier poffertjes op pannenkoeken dag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Moest he ff googlen maar snap hem nou. Verse worst it is.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Witlof met ham/kaas uit de oven,aardappelpuree en een ribkarbonade. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Leuke onregelmatig terugkerende rubriek! 👍 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vanavond mouton oftwel schaap met dadels en cous cous en natuurlijk een glas calvados na |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vanavond in m,n eentje. kipfilet met sla,pita,sausje..that's it. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
vanavond lekker Vietnamees en morgen met een echt goedkoop ticket frikandelletje en dan naar mijn strandhuisje en zaterdag in de kuip |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Snelle hap, naar t Ziggodome |
|
|
|