|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Haha das wel een mooi dorp inderdaad |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Kreeg daar altijd doppindas vooraf. En ja je kon de schillen op de.grond gooien daar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Stukkie jeugdsentiment. Maar hee als het jou vermaakt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vind het geweldig man.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En heb je ook wel eens een bakje dopjes opgespaard en toen over de grond gestrooid ace..(?) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nee man ga hier verder niet op in voor jouw vermaak. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 - 21:43 schreef RenatoBos het volgende:En heb je ook wel eens een bakje dopjes opgespaard en toen over de grond gestrooid ace..(?) Hahaha Jij bent echt slecht |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Woudenberg heeft wel degelijk een kasteel, de viersprong of zo. Vandaar het pontje naar beneden-leeuwen,of van Amerongen naar Eck en Wiel..die bedoel jij denk ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: nou ja.(?) beetje interesse tonen toch..? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 - 21:52 schreef ar het volgende:[..] Woudenberg heeft wel degelijk een kasteel, de viersprong of zo. Vandaar het pontje naar beneden-leeuwen,of van Amerongen naar Eck en Wiel..die bedoel jij denk ik. Die laatste ja, Eck en Wiel , Maurik. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeeuwse mosseltjes vandaag |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Kids hebben er lol van.. :) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Zo ken je het ook noemen. Ik grloof niet in je onschuld |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja wanneer niet junky..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vind je het gek dat je spetterpoep hebt |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jawel 1 mosseltje gegroeid tussen de binnendijtjes zijn rauw t lekkerst |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Bij hem kijkt niemand daar meer van op. Gelukkig ruimt ie het netjes op als ie in het cafe geweest is, dat is wel anders geweest.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gegroeid of begroeid..(? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja wellicht een keer begroeid proberen,misschien krijg ik er vaste poep van? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 - 22:02 schreef RenatoBos het volgende:[..] Bij hem kijkt niemand daar meer van op. Gelukkig ruimt ie het netjes op als ie in het cafe geweest is, dat is wel anders geweest.. Ik heb de foto's gezien idd. Wow.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 - 22:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja wellicht een keer begroeid proberen,misschien krijg ik er vaste poep van? Als ik je kut lik dan ruik ik je kont, als ik je kont lik dan proef ik stront..(?) |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Weinig maat, weinig. Denk dat jij niet meer te redden bent, dus lach ik wel met je mee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Toen ging het echt slecht met hem ook dan..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ennn daar gaat de nette topic.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 - 22:06 schreef Fart het volgende:[..] Weinig maat, weinig. Denk dat jij niet meer te redden bent, dus lach ik wel met je mee. En bedankt he, dat waardeer ik..eikel.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 - 22:05 schreef RenatoBos het volgende:[..] Als ik je kut lik dan ruik ik je kont, als ik je kont lik dan proef ik stront..(?) He bah ,kan dat nou niet anders met je vieze praat? |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Zijn er geen beelden van? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jawel.. Als ik aan Uw vagina sabbel dan riek ik een anus, en als ik het moet likken dan sla ik je op je kanis.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 - 22:12 schreef RenatoBos het volgende:[..] Jawel.. Als ik aan Uw vagina sabbel dan riek ik een anus, en als ik het moet likken dan sla ik je op je kanis.. Hahaha |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Moet het netjes houden he.. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vreet van mijn leven geen mossel meer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ar wil jij je al helemaal er buiten houden alsjeblieft.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ook in den haag geweest..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Nee, maar gewoon blijven doorlikken hé
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 juli 2017 door ar -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klikken..?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 juli 2017 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos