|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daarna komt de vrouw thuis....... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dan gaat het los. Of wa |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Niet direct, ik leg haar wel eerst uit wat ze fout gedaan heb.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Salade met gebakken kip reepjes en een chili dressing. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ja, woog 103 kilo, ff afkicken van de bourgondische belevenis :( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ha mooi man, lekker genieten.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Huh, eet je dat met een lepel broedert..(?) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Minder suikers, minder vet en calorieën. Willen allebei zo'n 10 kilo eraf.
De kinderen lachen zich blauw. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 september 2017 - 18:40 schreef FR-Henk het volgende:Minder suikers, minder vet en calorieën. Willen allebei zo'n 10 kilo eraf. De kinderen lachen zich blauw. Vergeet dat brood niet en gewoon een bordje i.p.v. 1...2...3...
Minder suikers, geen pudding koeken, chokotaartjes, ....
Nou das helemaal niet om te lachen zeg ik je -.- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Worden ze ook dik van heb ik wel eens gehoord. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 15 september 2017 - 18:40 schreef FR-Henk het volgende:Minder suikers, minder vet en calorieën. Willen allebei zo'n 10 kilo eraf. De kinderen lachen zich blauw. Ik snap je... Ik zit nu op -11 Nog 9.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Behoorlijke discipline, Stylzz. Nu 5 weken bezig, 3.5kg kwijt, niet te spartaans begonnen, mindset stapsgewijs veranderd, fles water binnen handbereik. En zo terug naar streefgewicht: 78 kilo. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
78 kilo ? dat is weinig toch ? of ben je klein? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1.78m. Tussenlengte lijkt me. Maar wil van buikje af. Puffen als ik m'n schoenen aan doe.
Voel me ook fitter, energieker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ok... ik heb geluk met de genen denk ik , nooit overgewicht of zo.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 september 2017 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Prettig man, kan ik jaloers op zijn. It runs in my family. Doembeeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik moet wel zeggen , ik voetbal nog steeds , en we houden beiden van wandelen etc. Denk dat dat ook scheelt, maar buiten dat , mijn hele familie is eigenlijk redelijk slank gebouwd. Mazzel, ik kan echt alles eten en drinken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bewegen. Zeker verstandig. Rondje 5 km, maar niet regelmatig, hometrainer 3 per week, wandelen doen we ook regelmatig. Lukt niet altijd door werk. Heb minder met sportscholen. Massa toestand. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Beweeg een stuk meer en eet bijna geen tussendoortjes Nu gaat t heel langzaam hoor, Onsje(s) per week
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 september 2017 door Stylzz -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heb je t nu over het neuken? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik had het kunnen weten.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Denk aan de manieren mensen. Niet er gelijk bovenop springen, beginnen met slagroom en aardbeien. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De meest vunzige vogel ter wereld is in Nederland gesignaleerd.
De armeeuw. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het beste van twee werelden? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik ben er sinds kort achter dat mijn hartslag in rust tussen de 42 en 52 slagen zit. Een hele lage verbranding. Vandaar ook makkelijk te zwaar |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bij mij toch meer onregelmatig en te vaak ongezond eetpatroon. Teveel, te vaak m'n werk prio gegeven. Andere stap in gezet. And it works.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 september 2017 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klinkt best ranzig zo.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dat is het voordeel van Frankrijk, vanavond met mijn zwarte parel gewoon op zoek naar een restaurant. Koken doe ik hier bijna nooit. En waarom voor 12€ heb je hier een redelijk goede maaltijd. Als je gezond Arabisch wil eten nog geen 10€ . In het weekend eten we iets luxer voor ongeveer 25 eurie pp. Zonder wijn dat bedrag loopt wel eens op hahahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
We zoeken nog een dikke negerin Piet, kun jij ons daar aan helpen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee helaas mijn vriendin is redelijk slank, de negerinnen uit de USA en het caraibisch gebied hebben dikke konten en gr tieten. Afrikaanse vrouwen niet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook goed, mag er ook op komen zitten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahahaha ze is een ervaren man gewend |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wie een ervaren man heeft gekend Is door van geil verwend |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat zijn zelfs tegeltjes van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ja aan de muur op de afdeling psychiatrie.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niets is zo charmant als een schijttegeltje aan de wand |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dit is een net forum heren |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Met het vrouwtje en wat vrienden in een sushitent geweest. Gelijk voor een paar maanden genoeg sushi gezien :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wij waren in een Wokschuur Dito. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tosti, ham-kaas en zoete chili saus.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vandaag tja ik weet het niet, lekkere lunch dadelijk met ik denk vis, en vanavond brood denk ik met soep |
|
|
|