|
|
ar
|
|
|
quote: Hahaha. Verser dan in braboland |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Groentesoep met kaiserbroodjes |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kogelbiefjes met uienringen en knoflook, gebakken gekruide aardappeltjes en doperwten.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eendje met portsaus en polenta |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das klote vind ik als je in Duitsland zit. Z'n Nederlandse zachte boterham, tarwe of wit dat moet je dan zelf maar weten, met kaas doet het voor mij altijd nog het beste. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Das klote vind ik als je in Duitsland zit. Z'n Nederlandse zachte boterham, tarwe of wit dat moet je dan zelf maar weten, met kaas doet het voor mij altijd nog het beste. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2017 - 19:13 schreef VVout het volgende:[..] Das klote vind ik als je in Duitsland zit. Z'n Nederlandse zachte boterham, tarwe of wit dat moet je dan zelf maar weten, met kaas doet het voor mij altijd nog het beste. Eens. Wit, bruin whatever.. met kaas! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2017 - 19:13 schreef VVout het volgende:[..] Das klote vind ik als je in Duitsland zit. Z'n Nederlandse zachte boterham, tarwe of wit dat moet je dan zelf maar weten, met kaas doet het voor mij altijd nog het beste. Eens. Wit, bruin whatever.. met kaas! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Internet gaat ook lekker daar zie ik, of heeft B zijn server kuren. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Werkt prima hier. Ik antwoordde netjes op allebei |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Juist! Die gewoon afbrokkelt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Old Rotterdam die andere lust ik niet..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heerlijk met zoutafzetting he.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Die is lekker ja en Oud Brugge wel eens geprobeerd piet, die is ook heerlijk.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vind pittige kazen heerlijk parmezaan, Gruyere, heerlijk old Brugge ken ik niet. Maar glaasje port met kaas heerlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 september 2017 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Richting Oudekerk aan de IJssel zit gewoon een kaasboerderij, maken ze allerlei kazen zelf. Ben echt niet afhankelijk van die Old ... hoer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 25 september 2017 - 19:30 schreef piet de paler het volgende:Ik vind pittige kaze heerlijk parmezaan, Gruyere, heerlijk old Brugge ken ik niet. Maar glaasjr port met kaas heerlijk Als je de kans krijgt miet je die eens proberen, Albert Heijn heeft hem. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij gaat echt een stressie weekje tegemoet maat.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Alleen rust kan je redden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pizza Napolitana.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Rode kool. Aardappel . Slavink. Vette jus. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
mama's preitaart. Lekker hoor, prei (duh), paprika en courgette, met spekreepjes en gehakt in een schaal, belegd en afgedekt met bladerdeeg. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Macaroni. Griekse yoghurt met warme stoofperen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Met veel kaas op de macaroni natuurlijk.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Witlof uit de oven met verse puree en Kasseler rib. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Autch lekker man, hoe klaargemaakt..(?) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gestoofd in een mosterdsausje |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja lekker het is weer wild tijd, dus vanavond patrijs of fazant met zuurkool mjam mjam mjam |
|
|
|
|
Phyrexian
|
|
|
Goulash hier op het menu. Recept van een echte Hongaar, een schoonmoeder van een collega van me. Staat al heerlijk te pruttelen. Ben benieuwd, deze versie nog nooit op... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 oktober 2017 - 16:06 schreef Phyrexian het volgende:Goulash hier op het menu. Recept van een echte Hongaar, een schoonmoeder van een collega van me. Staat al heerlijk te pruttelen. Ben benieuwd, deze versie nog nooit op... Heerlijk !!! Smullen man |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bah vanmiddag Afrikaans. Maar ja liefde maakt blind |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Toch geen viskoppensoep hè. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee mais papje met wat okra en varkensvlees...........toetje kan wel lekker zijn ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahahaha pleurt toch op joh ;) |
|
|
|