|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Is deze opmerking voor het transfergeruchten topic? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ff snel een soepie koken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Rollade van een kilo met zn 2tjes..krieltjes en een bak pindasaus. pff tis een straf |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Beetje overschot van de feestdagen uit de vriezer halen. Volgend weekend nog een gourmetje opmaken ook. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: Haha nee gewoon lekker |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Koplamp van de auto kapot, daar zo druk mee dat ik er in Leerdam achter kwam dat we het vlees vergeten waren.. dus die is later in de vriezer geparkeerd. Allemaal toeval hahaha.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Deze gaan zo de pan in, runder rib eyes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 januari 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Lekkerste vlees wat er is... Ik kom eraan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Rode kool stamp met karbonade en frambozen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vanavond Utrechtse vocking leverworst. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Op een grote schaal met veel bier? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Bak leverworst ? Ik eet verse pasta, met olie kappertjes tomaat, tonijn, Na 3 weken Afrikaans effe anders |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2020 - 18:03 schreef piet de paler het volgende:[..] Bak leverworst ? Ik eet verse pasta, met olie kappertjes tomaat, tonijn, Na 3 weken Afrikaans effe anders Nee piet, ook jij vanavond vocking worst. Hup Utrecht! |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Macaroni met gehakt heerlijk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nasi met pindasaus en seroendeng en een biertje. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat is zo gruwelijk lekker bij de borrel, echt al jaren niet meer gegeten trouwens |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 04 maart 2020 - 20:34 schreef MightyAce het volgende:[..] Dat is zo gruwelijk lekker bij de borrel, echt al jaren niet meer gegeten trouwens Wordt tijd maat. Heerlijk. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Verse kippensoep dadelijk. Met een Turks brood om te soppen.. Mwaahh |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Witlof uit de oven, pattapoef weer rond. |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
Vleermuizen soep met gedroogde geitenlul in sojasaus. |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Pffwahaa Volgens recept van de wuhan clan? |
|
|
|
|
igor korneev
|
|
|
Vanmiddag een MDtje net uitgereest . Straks kappertjes met kroten en karper Vermalen tot deeg in gelei. Favo van Vladimir Putin |
|
|
|
|
Positivo
|
|
|
quote: Precies daar komt die zooi vandaan voor de tweede keer |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Pasta puta nesca helaas zonder puta |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Haha Piet, de puta dan maar bij het kaasplankje vanavond .. Hier lekker makkelijk een patatje döner en een bak groenvoer |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
Om niet van het puta verhaal af te wijken .. Hier een tafel vol finger food. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Sappige pruim met yoghurt als dessert.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 maart 2020 door VVout -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vanavond zee tongetje, lekker gebakken in roomboter
Life is good |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Lokaal restaurant komt vanavond eten bezorgen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Woooo lekker pjotr! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vandaag verrast door onze buurtjes ,ze hadden Surinaamse saotosoep voor ons gemaakt. Verdorrie een heel gerecht ,zo geweldig leuk van deze mensjes :D |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nooit op. Ik heb toch best veel Surinamers in de familie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vraag ze er naar ,is echt lekker . Van origine is het Javaans maar t is echt opgenomen in de Surinaamse cultuur omdat er veel Javanen wonen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Moksie metie/ pom,baras Ik ken ze allemaal, heb 1 jaar in Frans Guyana gezeten. En heb toen wel eens een uitstapje gemaakt naar Suriname. Mooi land,echt multi culti |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 mei 2020 - 09:11 schreef piet de paler het volgende:Moksie metie/ pom,baras Ik ken ze allemaal, heb 1 jaar in Frans Guyana gezeten. En heb toen wel eens een uitstapje gemaakt naar Suriname. Mooi land,echt multi culti Ook lekker Piet ,en Suriname lijkt mij een pracht land . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Frans Guyana ook, maar spreken ze Frans hahaahah Suriname lekker in het Nederlands of Surimaams Nou ik heb nog geen stootje gehad koffie dan maar |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Haha ja dat klopt ,geniet van je bakkie |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zit nu aan een Italiaanse bol met warmgerookte zalm en een dikke klodder Hellemans mayo..jammie..
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|