|
|
RenatoBos
|
|
|
Vlinders in je buik krijgt ook ineens een andere betekenis.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 juli 2020 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aardappelraclette, entrecotes op de bbq en een boerensalade erbij.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kip loempia's van de slager, met verse ananas . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Grrrrrrrrrrr iets Malinees brrrrrrrrrrrrrrrrr maispap met geit of zo :( |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Van dat gestoofde vlees met maispap en veel kruiden. Ken het uit de tijd dat ik bij een Nigeriaanse familie inwoonde en ook niet mijn favoriet ja. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En ik vind geitenkaas heerlijk, maar geitenvlees smaakt gewoon zoals een geit ruikt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Man hou op , maar ja liefde maakt blind ook qua smaak ( en dan gaat het wel over eten)
Life is good |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zet ze maar aan de bloedworst. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Boudain nee vinden we beide niet lekker......... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Die heeft al te veel uren gemaakt hahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik weet niet hoe "gastvrij" je bent Piet, maar wij Brabanders zijn zeer behulpzaam. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zal net tegen haar vertellen hahahahaha Maar ik was even in de war Le boudain is een van de lijfliederen van het Legioen. Staat voor bloedworst vul het maar in op you tube ...hahahah moest er wel om grinniken dat ik je verkeerd begreep. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zelfgemaakte pizza van de pizzasteen op de bbq |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ga er dadelijk lekker lui een halen, maar ze hebben wel een houtoven. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vanavond rodekool met bal. Vriendin effe weg |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heerlijk, gewoon Hollandse prak op zijn tijd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hoe vaak in uithoeken en bij nacht en ontij heb ik gedroomd van een prak......hahahah
Life is good |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2020 - 11:19 schreef piet de paler het volgende:Hoe vaak in uithoeken en bij nacht en ontij heb ik gedroomd van een prak......hahahah Life is good Jaja jij prakt overal je bloedworst in palert.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2020 - 11:19 schreef piet de paler het volgende:Hoe vaak in uithoeken en bij nacht en ontij heb ik gedroomd van een prak......hahahah Life is good Hou op man, ben je aan het bellen met je ouders vertellen ze je dat ze bloemkool met draadjesvlees eten. Dan loopt het water in je mond.
Als je het goed maakt dat rundvlees aan stuk lekker gesmoord en boterzacht met van die heerlijke bruine jus.
Val je al val je stoel Piet :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vanavond verse pasta, pesto, pijnboompitten, spekjes, ui, champignon en gerookte zalm |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Spinazie aardappels en kabeljauw |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
BBQ en Bier, het is heerlijk weer dus what else. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dito hier, op het bier na dan.. 3 grote kogelbieven gaan er straks op.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2020 - 11:32 schreef VVout het volgende:[..] Hou op man, ben je aan het bellen met je ouders vertellen ze je dat ze bloemkool met draadjesvlees eten. Dan loopt het water in je mond. Als je het goed maakt dat rundvlees aan stuk lekker gesmoord en boterzacht met van die heerlijke bruine jus. Val je al val je stoel Piet :) Bedankt voor de tip , ga dat maandag maken mmmmmmmm |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is hier dus echt krap 18 graden en gewoon bewolkt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Je krijgt wat je verdient...
Strak blauw heerlijk toeven hier.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Yep, blauw / bewolkt 23 ° |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hier ook volop zon 25 graden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ga je nog op vakantie geil? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 19 juli 2020 - 15:58 schreef ar het volgende:[..] Ga je nog op vakantie geil? [/quote Onze vakantie is geannuleerd Ik ga in deze tijd niet naar het buitenland. Dus dat wordt Holland. We zijn al bezig met n vakantiehuisje te kopen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kopen? Interessant.. Waar? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Barbeque aangestoken zo eerst een bak nachos erop met veu kaas.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nachos kun je ook prima de bbq aanmaken .. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Heerlijk.. pepertjes erbij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb een zure room dip en een tomaten salsa erbij |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Heerlijk. Geen Kesteren hé, das te dichtbij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Barbecue weer aanzetten. Sardines gemarineerd (citroensap, peterselie, olijfolie, knoflook, zout en cayennepeper) King Prawns gemarineerd (olijfolie, knoflook, witte wijn, ouzo, worchester sauce, zout en peper) Stokbrood ingesmeerd met olijfolie en n knoflook Salade
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ieder zijn ding, maar dat vind ik nou meeuwenvoer ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fileer je de sardines niet.....erg simpel, en klagen de buren niet over de sardines lucht hahaha |
|
|
|