|
|
RenatoBos
|
|
|
Jawel, eerst de schubben verwijderd, kopje eraf, buik open gesneden en schoongemaakt |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Enkel de ruggengraat, graten van sardienen kun je eten die zijn zo fijn.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga vandaag verse ansjovis halen in Stellendam, |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb net twee grote entrecotes aangeschaft, zo maar weer bbq aansteken.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zo ken ik je weer, lekkers :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat ziet er geweldig uit,Bos. Het water loopt uit m'n bakkes.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Echt ik kan iedereen zo’n bbq aanraden, ik heb de afgelopen weken zelden zo lekker gegeten. Okay kost wat meer aan boodschappen omdat je toch kwaliteit wilt hebben, maar tjezus het smaakt ook stukken beter.. Weer of geen weer barbecueën..!!!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 juli 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb ook al zitten kijken, al eens echt met slow cooking bezig geweest? Twijfel wel of het mijn ding is, is toch echt wel een dingetje om vooral gesloten te gebruiken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Slow cooking nog niet geprobeerd maar dat zal niet lang meer duren, heb al een buikspek gehaald en de vrouw is weg van pulled pork/chicken. Dat gesloten houden van je bbq voegt extra bbq smaak aan ook.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als de corona en de omzet het toe laat moet ik toch maar eens zien geloof ik...
We zijn al gauw met een mannetje of 10, dus gaat het er wel één van 55cm worden geloof ik. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 27 juli 2020 - 20:09 schreef VVout het volgende:Als de corona en de omzet het toe laat moet ik toch maar eens zien geloof ik... We zijn al gauw met een mannetje of 10, dus gaat het er wel één van 55cm worden geloof ik. Klopt ja heb je er wel zo 1 nodig.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ff sparen dan, die zijn best nog wel pittig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ansjovis was heerlijk. En vanvond ........grrrrrrrrrrr Afrikaans |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wij eten Amerikaans vanavond |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dubbele quarterpounder met spek... Omg |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Laat mijn kok een rumpsteak afsnijden van 3 vingers dik, met sla en gebakken aardappels en veul ui met een kruiden-look-botertje. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heb hier ook twee T-bone steaks van twee vingers dik., temperatuur bbq is bijna goed/. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Lekker toch, vond het wel hoooor :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Man kijk die ribben..d:-) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zo zou ik ook wel een dagje kunnen doorbrengen, smulluh. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Waar is de tijd van de Argentijnse kolonie bij Feyenoord, Cruz, Graf, Sanchez, Tita Tovenaar... Die mannen gingen ook elke avond flinke steaks eten weet ik nog... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maxima smult alleen van verse worst |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je beseft je wel dat z’n feest een hele dag tot in de nachtelijke uurtjes duurt hè. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Runder Rib eye steaks van 750 gram per stuk liggen klaar voor op de bbq, ligt nu een bol knoflook op, snij daar de kop vanaf overgieten met olijfolie wat peper en zout erop en inde folie doen uurtje op de bbq. Als de steaks klaar zijn die hier mee insmeren, heerlijke smaak..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 juli 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dikke vette spareribs vd slagert.. en desperados, hoppeteee |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nice..hen net een Bavette van 1,5 kilo op de bbq gelegd..lekker met stokbrood op de bbq ingesmeerd met i.ijfolie en knoflook en ene dode bieten salade met feta |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jij weet wat het leven inhoud maat.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar moeten bieten eerst dood zijn ja? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rib eye steaks net gerubbed, bbq aan gestoken nog ff op temperatuur kopen en dan grillen maar.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je zou bijna in de bbq gaan zitten vandaag, das niet zo warm. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zoete aardappels direct op de kolen, maïskolven op de bbq met chimichurri kruiden en twee mooie moten zalm, zalm peper en zouten insmeren met mosterd en daarna met honig deze op een cederhouten rookplankje en dan op de bbq.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kipfilets gehaald, dun gesneden en met shoarmakruiden gekruid, op de bbq met een Turks brood op de bbq. Kipfilet in reepjes snijden en serveren met een salade en eigen gemaakte knoflooksaus.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha kut brood verbrand
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Steak van 2 kilo voor z’n drieën gehaald voor op de bbq
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zou mijn steak niet gauw langs snijden, maar hoop dat ik het mis heb RB. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij was heerlijk, mooi rosé en heerlijk gekruid.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 augustus 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ziet er goed uit, ik zit aan een gerookt makreeltje met brood. Morgen weer iets lekkers vriendin is hard aan het werk in den Haag en dan bedoel ik niet vechten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee want jouw vriendin is niet Marokkaans toch? |
|
|
|