|
|
RenatoBos
|
|
|
Buikspekje op de bbq..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 oktober 2020 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vers gemaakte China noedel pan en een steelpan pindasaus. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ga nu pas eten , rijst met ragout |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bbq staat wee4 aan, zo de rozemarijnaardappeltjes erop en straks de entrecotes..witlofsalade erbij.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het enige wat ik erg mis, zijn goede croissants, en stokbrood. Tja dan maar zelf gaan proberen............
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 oktober 2020 door piet de paler -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Omdat Baguette en Croissant uit de Franse taal komen, betekend nog niet dat ze de enigste zijn die het kunnen maken. Kom op Piet, kost wat tijd om het deeg voor een Baguetje te laten rijzen rusten en nog eens te laten rijzen maar als je wil kan je dat. Croissants is een ander verhaal, uitrollen beboteren uitrollen vouwen enz enz, das pas echt een klus. Ik heb het dus over ambachtelijk werk volgens de norm, fabriekszooi en luie wijven foefjes zijn niet van toepassing. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon bij de lidl halen.. daar zijn ze heerlijk |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Niet te vergelijken natuurlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Met jou anders wel, Lidl zit ook vol met Duitse onzin.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jawohl ja en scheissmeeuwen zijn er hier ook zat. Prettige zondag btw, matchday. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Van de week m’n spit gekregen voor de bbq, die ga ik uitproberen vanmiddag, heb een kip van ruim twee kilo, lekker rubben straks met gesmolten roomboter. Hoop op een krokant velletje.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Daar komt vast en zeker nog een lading verse friet bij van Zeeuwse patatten, smakelijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad lekker snijden met de schil r nog aan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 - 19:53 schreef VVout het volgende:Omdat Baguette en Croissant uit de Franse taal komen, betekend nog niet dat ze de enigste zijn die het kunnen maken. Kom op Piet, kost wat tijd om het deeg voor een Baguetje te laten rijzen rusten en nog eens te laten rijzen maar als je wil kan je dat. Croissants is een ander verhaal, uitrollen beboteren uitrollen vouwen enz enz, das pas echt een klus. Ik heb het dus over ambachtelijk werk volgens de norm, fabriekszooi en luie wijven foefjes zijn niet van toepassing. Er zijn ook maar een paarzaken in Marseille die goede croissants maken ( beetje ver rijden) en wat de stokbroden aangaat In Frankrijk bakt men ze 3x per dag vers. In Mederland bakken ze ze af zit verschil tussen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vandaag linsen soep niet te verwarren met soep van Linssen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ff kibbeling gehaald net.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dan zou ik de hut maar goed ventileren morgen :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach dit wordt een wedstrijd tussen de hond en ik |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2020 - 10:06 schreef RenatoBos het volgende:Van de week m’n spit gekregen voor de bbq, die ga ik uitproberen vanmiddag, heb een kip van ruim twee kilo, lekker rubben straks met gesmolten roomboter. Hoop op een krokant velletje.. Dat klinkt gruwelijk |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wokkie bowl besteld. Mihoen met ossenhaas in zwarte bonen saus |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
It’s tomahawk time again..
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha ja, heb whiskeysnippers.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Al eens rosbief geprobeerd ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Tomatensoep, stokbrood, paturain, tartaar, champignons. Yammmieeee |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hutspot met draadjesvlees |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Homemade spicy hamburgers op de bbq.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heb vanmiddag goulash aangezet en staat nu al een uurtje of wat te pruttelen, aardappels zowat klaar en ga er zo eens aan beginnen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Macaronieet zelfgemaakte ragout van kip |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kids doen de afwas, buikje weer rond.
Life is good. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gegratineerde aardappeltjes met Cote de Boeuf oude bbq en een komkommer tomatensalsa.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Aardappelen rode kool hachee |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Lekker nasi met saté en kloepoek. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Gisteren eigen Haantje geslacht en opgegeten, smaakt anders dan de fabrieks haantjes. Was lekker....... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vanavond bak ik weer eens vanbastentjes. |
|
|
|