|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Piet moet op gewicht blijven, ja het is lekkerder, maar ja ik heb een jinge vriendin En die zegt , een goede haan die is niet vet..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nu stukjes kippenborstfilet op de bbq gelegd, de ene helft met gyroskruiden gekruid de andere helft met souvlakikruiden, broodjes erbij wat sla en tzaziki.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wel goed temperatuur bijhouden maat, zou zonde zijn van zo’n stuk vlees dat ie done is terwijl je graag medium wilt hebben, en goed laten rusten.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 11 juli 2021 - 11:41 schreef piet de paler het volgende:[..] Piet moet op gewicht blijven, ja het is lekkerder, maar ja ik heb een jinge vriendin En die zegt , een goede haan die is niet vet..... Er wordt zo veel over gezegd, maar het zijn vooral het zetmeel die je omzet in suikers die je dik maken Piet. Als je studies mag geloven wordt vet voor een groot deel via je afvoer geloosd, maar wat je moet geloven is moeilijker dan het geloof zelf. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hello fresh. Pandan rijst, bladspinazie, komkommer, spiegelei, Gekruide beefreepjes en gebakken champignons. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Noors-Afrikaanse Goulash, niets mis mee. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik heb vandaag hachee op. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Er kan dus vannacht een warme wind opsteken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En een beetje nattigheid.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En dan lekker wapperen met je laken :) |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Of juist niet wapperen en laken over je vriendin haar hoofd trekken.
Dutch oven.... Zoals de Engelsen zeggen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Rösti, crispino's, en doperwten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Op deze feestdag , glaasje champagne, oesters, en tong
Stukje kaas na ..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mexicaanse taco schotel de bbq.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Verse waterkippensoep met kruiden stokbrood |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hier ook stokbrood kruidenboter op de bbq met gerijpte entrecote’s en salade.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Volgens mij moet gegrilde meeuw ook prima smaken, zit genoeg steak in in ieder geval ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Das een beschermd diersoort Gunthert.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Oh, hab Ich nicht gewußt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vanavond gecremeerde slang |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Mijn oprechte deelneming |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo zeven dames op bezoek, collega’s van m’n vrouwtje, bbq aan en volle bak kipstukken erop, op diverse manieren gemarineerd, wat soorte; salades, stokbrood.. Tis lekker weer dus hopelijk zijn ze schaars gekleed.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2021 - 17:28 schreef RenatoBos het volgende:Zo zeven dames op bezoek, collega’s van m’n vrouwtje, bbq aan en volle bak kipstukken erop, op diverse manieren gemarineerd, wat soorte; salades, stokbrood.. Tis lekker weer dus hopelijk zijn ze schaars gekleed.. je gooit er een paar vegiburgers op en je gaat met je vrienden op stap.... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, 7 joints erop. Extra gezellig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Giet er liters wijn in en ren voor je leven. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou daar zit er 1 tussen waarvan ik weet dat als daar alcohol in zit dan.......wacht ik app je d’r ff |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Saté op de keu Verse knoflooksaus, salade stokbrood hoppeteeee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 18 juli 2021 - 19:17 schreef RenatoBos het volgende:Nou daar zit er 1 tussen waarvan ik weet dat als daar alcohol in zit dan.......wacht ik app je d’r ff Haha liters? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Shoarma. En nee, ik wil niet weten wat die meeuw weer op z'n keu heeft. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Kom op Ar, wees een beetje divers dan hoor je er helemaal bij! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Maar wat hij op die keu legt kan ik allemaal niet betalen joh. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Straks aardappelgratin, salade en twee mooie tomahawks..
Ik app je ze ff d:-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 juli 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ze zien er fantastisch uit! Zucht... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Maat de uitnodiging staat he als je zin hebt, als ik het twee dagen van tevoren weet dat je komt regel ik mooi stukkie vlees.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
zelf babi ketjap en Indische speklap gemaakt. met rijst en noedels. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 22 juli 2021 - 17:20 schreef RenatoBos het volgende:[..] Maat de uitnodiging staat he als je zin hebt, als ik het twee dagen van tevoren weet dat je komt regel ik mooi stukkie vlees.. Nice! Zorg ik voor de appelsap. :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tappa's en drank en eerste 80 minuten gemist omdat het gewoon weer te gezellig was, hikls. |
|
|
|