|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Middageten
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wat is dat daar rechts, dolma's of wat anders? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waren gevuld met fetakaas |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Die kan je tegenwoordig bij de Lidl kopen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Ah vandaar, vond het er net wat anders uit zien. Lekker man. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De wild tijd komt er aan mmmmmmmmmmmmmmmmmmm |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet geïnteresseerd in jouw seksleven Piet |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
??????????????? Hahahahaha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Jaaaaaaaa Konijnen stoofpot Piet! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Stoofpot Piet.... haha Sorry |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vanavond een stuk gans , lekker vlees maar niet erg pupulair in Nederland
Even voor stylzz ...het is een witte gans
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 30 september 2021 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Roazavielkrieltjes in rozemarijn marinade, Griekse salade, grote scampi’s in de ouzo, twee zeebaarzen en twee dorades, nog ff kijken hoe ik die twee vissoorten ga marineren.. Ik heb visrubs leggen maar met citoen en dille is ook wel lekker..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 oktober 2021 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ramsay was gisteren op Geo in Finland ook lekker bezig, spijkerde die de vis op een plakje en stelde die dan zo scheef op boven een houtskolengloedje. Ben geen viseter, maar dat zag er goed uit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Staan klaar kunnen er gelijk op als de wedstrijd klaar is..
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Red Mullet op de barbeque.. Enkel beetje peper, zout oregano en olijfolie..
Grillen maar...... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Je bent uitstekend bezig maat Stuur jem ff door? :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
d:-)
Als je nu instapt ben je nog op tijd hier.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik sluit me hierbij aan. Maar ik eet eigenlijk ook nooit vis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zuurkool met uitgebakken spek en n braadworst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Penne, champignons, bosui, uitgebakken spekjes, gerookte zalm in Boursinsaus met parmezaan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb groenekool gekregen ( geen boerenkool) effe kijken wat ik ermee moet doen Heb wel casselerrib erbij gekocht, heb het ooit in Duitsland gegeten.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 10 november 2021 - 12:00 schreef piet de paler het volgende:Heb groenekool gekregen ( geen boerenkool) effe kijken wat ik ermee moet doen Heb wel casselerrib erbij gekocht, heb het ooit in Duitsland gegeten.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 10 november 2021 - 12:00 schreef piet de paler het volgende:Heb groenekool gekregen ( geen boerenkool) effe kijken wat ik ermee moet doen Heb wel casselerrib erbij gekocht, heb het ooit in Duitsland gegeten.. Kan je prima in dunne slierten snijden (Dikke steel in het midden als voer voor je dieren), ff wat stomen of koken en stampen met aardappels. Ik bak het dan graag daarna nog wat op met roomboter en een stuk casseler met mosterd en jus past er dan prima bij.
Ruiken aan kool is natuurlijk niet handig, zeker als je er al een idee bij hebt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 november 2021 door VVout -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Was niet verkeerd die grunkohl Vandaag brood kaas en soep En wat eten de forum leden? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Moet je voor naar Sloehaven in Ritthem. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ff lekker gegeten daar in de pauze.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een goeie Burger is niets mis mee met zelf gesneden patat er bij, lekker man. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vanavond roerbak spruiten, rundvlees en een aardappeltje |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekkerrr, Spruiten en draadjesvlees :) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik weet nog niet wat ik zondag moet eten zijn er nog tips |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik moet ook nog wat verzinnen voor vanavond en morgen, zo maar eens in de foodmarket rondsnuffelen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heb een fazant ( vers geschoten) dus morgen Fazant met zuurkool ...........zoek alleen nog iemand in het dorp die zelf zuurkool maakt hahahah. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor vanavond heb ik zuid Amerikaanse rib eye’s gehaald, en voor morgen tomahawk steak. Lekker weekendje barbecueën |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Voor de beeldvorming de fazant is door een jager geschoten .............heb hem net geplukt. Maar rib eye en tomahawk klinkt ook goed........volgende week maar ......moet effe wachten kan niet boven de openhaard bbqen en vlees roken.......buiten te koud hahahah |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat zeker maar rond de barbeque is het lekker warm.. |
|
|
|