|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vanavond vis ( gebakken) schol, tong, garnalen mmmmmmmm |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja, daar krijg je wel een blafzak van. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nacho schotel op de bbq..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 januari 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Krijg je een hete staander van.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ah,ok , dat had ik even niet door . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bbq kip pizza zelf gemaakt ja |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Kapsalon, ook zelf gedaan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Soep met brood, mijn vrouwtje zelf gedaan. Zij heeft de soep gekookt dus, voordat het iemand weer verkeerd interpreteert. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Doe ff een receptje... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 - 17:24 schreef VVout het volgende:Soep met brood, mijn vrouwtje zelf gedaan. Zij heeft de soep gekookt dus, voordat het iemand weer verkeerd interpreteert. Met of zonder ballen ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wij maken de pulled pork altijd zelf op de bbq, Meestal een stuk van een kilo of vier en verdelen dat in porties en vriezen dat in. We vullen een gietijzeren pan met naturel doritos eerst een laag en daar doen We een mengsel van blikje mais, cherry tomaten in stukjes, rode ui, jalapenos pepers op dan wat pulled pork dan cheddar kaas geraspt, dan weer doritos erop en een minuut of tien voor het klaar is Nog wat extra cheddar kaas er bovenop, dit indirect op de bbq op 200 graden, drie kwartier tot een uur dan is het wel klaar.. Zorg er wel voor dat je groentemengsel niet te vochtig is, ik dep het meestal wat droog anders worden de doritos te papperig..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 januari 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Voor straks kippenbouten op de bbq met zelfgemaakte frieten en sla.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Worst vandaag, aardappelsoep met groenten. Daarin grove gerookte metworst schijven mee koken en lekker brood met kaas er bij. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 - 17:46 schreef VVout het volgende:[..] Worst vandaag, aardappelsoep met groenten. Daarin grove gerookte metworst schijven mee koken en lekker brood met kaas er bij. Mazzelpik |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 - 17:45 schreef RenatoBos het volgende:[..] Wij maken de pulled pork altijd zelf op de bbq, Meestal een stuk van een kilo of vier en verdelen dat in porties en vriezen dat in. We vullen een gietijzeren pan met naturel doritos eerst een laag en daar doen We een mengsel van blikje mais, cherry tomaten in stukjes, rode ui, jalapenos pepers op dan wat pulled pork dan cheddar kaas geraspt, dan weer doritos erop en een minuut of tien voor het klaar is Nog wat extra cheddar kaas er bovenop, dit indirect op de bbq op 200 graden, drie kwartier tot een uur dan is het wel klaar.. Zorg er wel voor dat je groentemengsel niet te vochtig is, ik dep het meestal wat droog anders worden de doritos te papperig.. top! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Toast zalm en makreel, met n fruitsalade. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wij gaan naar de Argentijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zou voor de Maxima gaan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tyfus Spanjaarden staat op z’n site dat ie tot 23:00 open is, een stuk voor gereden is ie dicht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekkere hamburger of tapas, zal niet omkomen van de honger daar toch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sliced sirlion steak is het geworden was erg lekker.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dry aged T-bone steak met Canarische aardappeltjes
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 januari 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Vreten en neuken die Renato. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heb ik ook maar niet gegeten, vlees was echt super |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Paddo's naast je bord, ouwe junk! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe, zie het ook ja. Dat heb ik 1 keer gedaan, was ook gelijk de laatste keer d:-)) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha ouwe kikkerlikkert.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kikker billetjes lekker , niet om aan te likken |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mexicaans
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Eigen gerookt visje ( s) Makreel, haring, Forel ook wat voor de buren |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Zuurvlees of echt stoofvlees ? Zuurvlees is van paard..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Lekker man, das voor één persoon toch? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Klopt maar dat ga je niet wegkrijgen hadden vooraf een Nachoschotel, we kregen het restant in een zak mee |
|
|
|