|
|
Stylzz
|
|
|
Broodje char siu en kip kerrie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Red pork lekker man..
Ik ga mixed grill doen vanavond denk ik.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Weet het eigenlijk al zeker d:-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja was lekker. Alleen geen Surinaamse puntjes |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Niet meer aan het meisje bij de bakker vragen of ze harde puntjes heeft he. Anders kun je ook naar Dubai. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Alvast de soep voorbereiden voor vanavond. Lekkere heldere boerengroente |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Lekker, hoe laat schuif ik aan? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: In de loop van de middag klaar dus kijk maar joh Vrije inloop :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Soepmaker, 15 minuten max. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Verse groenten snijden, aanzetten samen met het vlees. Duurt bij mij alleen al een half uur, kan de soepmaker dat allemaal? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2022 - 10:39 schreef VVout het volgende:[..] Verse groenten snijden, aanzetten samen met het vlees. Duurt bij mij alleen al een half uur, kan de soepmaker dat allemaal? Jazeker, je moet wel even kijken welke je koopt. Diverse functies, beste aankoop sinds jaren. Zeer tevreden over, wij hebben een Philips HR2203. Kun je ook meer pureren, blender, etc. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik laat ook een mergpijp 1,5 uur meetrekken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2022 - 10:55 schreef van geil het volgende:[..] Jazeker, je moet wel even kijken welke je koopt. Diverse functies, beste aankoop sinds jaren. Zeer tevreden over, wij hebben een Philips HR2203. Kun je ook meer pureren, blender, etc. Ik heb het opgezocht. Kan me niet echt voorstellen dat een paar van die ronddraaiende messen een mooi definieerbare soep achterlaat. En aanzetten met wat boter of olie van de groenten, hoe doe je dat dan? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: En ik wou dit er nog bijzetten ja. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 23 januari 2022 - 11:02 schreef VVout het volgende:[..] Ik heb het opgezocht. Kan me niet echt voorstellen dat een paar van die ronddraaiende messen een mooi definieerbare soep achterlaat. En aanzetten met wat boter of olie van de groenten, hoe doe je dat dan? Machine doet t werk perfect. Je hoeft niets te doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Je zou dit vooraf kunnen doen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Klopt Ligt er ook al een poosje in |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wat voor vis, is die groenige? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ok , lekker maar deze kleur heb ik nog nooit gezien. Geniet er maar van |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gok dat de vis zelf niet groen is, maar er iets pestoachtigs op zit. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja, Renato komt ook groen terug. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Spinazie stamppot met een schnitzel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kreeft spaghetti
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vanavond voor het eerst eens een wagyu steak proberen op de bbq.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Heerlijk, in Nederland is de kreeft redelijk duur...gelukkig heb ik een buurman die wel eens een bijvangstje heeft |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Indische rijsttafel laten komen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nog meer prikken begrijp ik? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Goulash soep, gemaakt in mijn pan boven de openhaard, slaat nergens op maar is leuk hahahahaahah En bereid me voor op het dichtdraaien van de gaskraan door Poetin .... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Echte Goulashsoep, zo lekker. Ik heb t zelf nooit gemaakt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In Hongarije bij de grenscontrole in Mohacs was er een soort boshut waar je een biertje "sör" kon halen en daar dampte ook altijd een keteltje Goulash boven een vuurtje, om je vingers bij af te likken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij is bijna klaar........moest alleen wat karwijzaad in....moest ik even kopen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 31 januari 2022 - 17:25 schreef VVout het volgende:In Hongarije bij de grenscontrole in Mohacs was er een soort boshut waar je een biertje "sör" kon halen en daar dampte ook altijd een keteltje Goulash boven een vuurtje, om je vingers bij af te likken. Ook n paar x op in Hongarije, man man wat lekker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Preistamp met eigen gerookt spek |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ben er nog niet uit, gebeurt me niet vaak. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vanavond Afrikaans..............voor mij dus Chinees halen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 februari 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|