|
|
RenatoBos
|
|
|
Salade, zoete aardappeltjes in rozemarijn/knoflook met tomaatjes en geraspte kaas en golden Iberico spareribs |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Brood met soep en kroketje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bruine bonen met haaskarbonade. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Linzen ( niet te verwarren met Linssen) met. Brrrrrrrrr Geitevlees en bittere groenten Je kunt wel raden wie er kookt....... Buurman bood spontaan een stuk geitevlees aan....bedankt buurman ..... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 07 februari 2022 - 19:47 schreef piet de paler het volgende:Linzen ( niet te verwarren met Linssen) met. Brrrrrrrrr Geitevlees en bittere groenten Je kunt wel raden wie er kookt....... Buurman bood spontaan een stuk geitevlees aan....bedankt buurman ..... Ik zou ze een flinke worst geven! Piet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Na het ruiken van Geit ...nee dank je , ik sla een keer over....zakt mijn gemiddelde wel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geitenbok is niet te eten. Dat smaakt als t ruikt. Geit is op zich prima te eten, maar dak wel goed gekruid |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja zit een voor mij best wel smerige smaak aan, beetje lams vlees met 4 x zoveel stalsmaak En redelijk taaii, en die bittere groenten zijn ook niet lekker... Klaroenblad, en Oktra dat laatste is wel te eten. En nog een groente Maar ja Ja je hebt gelijk het is geitebok ....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 februari 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 07 februari 2022 - 20:35 schreef piet de paler het volgende:Ja zit een voor mij best wel smerige smaak aan, beetje lams vlees met 4 x zoveel stalsmaak En redelijk taaii, en die bittere groenten zijn ook niet lekker... Klaroenblad, en Oktra dat laatste is wel te eten. En nog een groente Maar ja Ja je hebt gelijk het is geitebok .... Dan snap ik dat je t weg gaf. Dat eet de boer zelf niet eens. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee maar ja in Afrika zaijn ook de ballen een delicatesse ....brrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee hoor hij geeft dat met liefde, hij zou het anders als hondenvoer gebruiken hahahahaah Maar mijn vriendin was pas bij de dokter, deze vertelde dat hij zelden zo een gezonde vrouw had gezien ........ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 07 februari 2022 - 20:42 schreef piet de paler het volgende:Nee hoor hij geeft dat met liefde, hij zou het anders als hondenvoer gebruiken hahahahaah Maar mijn vriendin was pas bij de dokter, deze vertelde dat hij zelden zo een gezonde vrouw had gezien ........ Meeste dokters zien ook vooral bejaarden ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 07 februari 2022 - 20:42 schreef piet de paler het volgende:Nee hoor hij geeft dat met liefde, hij zou het anders als hondenvoer gebruiken hahahahaah Maar mijn vriendin was pas bij de dokter, deze vertelde dat hij zelden zo een gezonde vrouw had gezien ........ Ik sta open voor een second opinion. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja hahahahahahah maar deze bejaarde is ook gezond hahahahaahahah Komt door de neukerij hahahahah
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 februari 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Verse kippensoep met pizza panne |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Rollade, doperwten en fruitsalade. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Pizza Vulcano met extra look. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Beefhammer, salade en stokbrood kruidenboter.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gevulde courgettes, ga er ook aan beginnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Cotes de Boeuf, homemade aardappelkroketjes en een boerensalade.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Varkenshaasspiezen op de bbq, frietjes en boterslamelange.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Sudder-lapjes bijna gereed. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Cous cous met rundvlees uit de tadline |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Kipsaté, opgebakken aardappeltjes, van Spersieboontjes |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En daarna ff laten paaldansen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Asperges met kam en haas. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Slechte zaak dit. Waar is dat konijn met pruimen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Asperges compleet traditioneel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Blijf de filmpjes van eenvoud fantastisch vinden, deze ook weer geniaal en je zou hem zo in je tuin gaan bouwen niet?
https://youtu.be/b2go6ynSmCw |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik ga chinees halen er wordt Afrikaans gekookt dus wegwezen ............. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ga zo naar de groothandel vlees bunkeren voor de BBQ en vanmiddag pareren en marineren. Gaat weer een lekker weekenden worden dit. |
|
|
|