BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Veldmate nieuwe hoofdscout Ajax

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 04 januari 2016 - 12:32   quote  deeplink  
Ajax gaat een samenwerking aan met Henk Veldmate. De 58-jarige scout komt over van FC Groningen, zo bevestigen Ajax en FC Groningen maandag via de clubwebsite. Veldmate was in het verleden verantwoordelijk voor de scouting van onder meer Luis Suárez.
© pro shots.

Ajax is de laatste jaren weinig succesvol op de transfermarkt. Veldmate moet daar verandering in brengen. De voormalig voetballer van Go Ahead Eagles, FC Groningen en Cambuur tekent een zesjarig contract bij de Amsterdammers en gaat aan de slag als hoofd van de scoutingsafdeling.

Mark Overmars is blij met de komst van Veldmate. ,,Henk Veldmate heeft een heel goede naam in de voetbalwereld. Zijn komst betekent een kwaliteitsimpuls voor onze scouting en die is nodig. Henk heeft een goed netwerk, nationaal en internationaal. Ik denk dat hij voor ons bijvoorbeeld ook veel kan gaan betekenen in Zuid-Amerika'', lichtte de directeur spelersbeleid maandag op de website van Ajax toe.

,,Ik ben 33 jaar aan FC Groningen verbonden geweest. Ik kijk daar met heel veel plezier op terug. Maar zonder de club tekort te willen doen, kan ik zeggen dat ik nu de kans krijg een rol te spelen in de absolute Nederlandse voetbaltop. Die kans grijp ik aan'', aldus Veldmate die in Amsterdam leiding gaat geven aan een team van scouts.

Algemeen directeur Hans Nijland van FC Groningen betreurt het vertrek van Veldmate: ,,Mede door zijn inzet en vakmanschap heeft hij FC Groningen op technisch gebied ontwikkeld tot waar de club nu staat. Zijn vertrek is een aderlating voor FC Groningen, maar wij gunnen hem deze kans.''

Formeel blijft Hans van der Zee ook nog actief in de scouting van Ajax, al is het maar de vraag of hij zich kan vinden in een andere invulling van zijn functie.

bron
p111
 p111 - maandag 04 januari 2016 - 12:41   quote  deeplink  
Goede zaak en v/d Zee zal wel weg gaan die lag toch niet meer zo goed bij Ajax directie.
remco k
 remco k - maandag 04 januari 2016 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 12:41 schreef p111 het volgende:
Goede zaak en v/d Zee zal wel weg gaan die lag toch niet meer zo goed bij Ajax directie.
Dat was volgens mij bij de vorige directie toch? Daar is zelfs een arbitragezaak van geweest.. Ik heb overigens geen idee hoe de huidige directie met hem om gaat?
p111
 p111 - maandag 04 januari 2016 - 12:52   quote  deeplink  
Nee dat weet ik ook niet maar dat zal wel niet veel beter zijn denk ik
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 04 januari 2016 - 14:13   quote  deeplink  
Ik heb zijn naam ook wel eens gehoord.
Lijkt mij wel een zeer goede vervanger.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 04 januari 2016 - 14:15   quote  deeplink  
Kan hij koppen?
enough
 enough - maandag 04 januari 2016 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 14:15 schreef Hummel10 het volgende:
Kan hij koppen?
nee; wel een balletje 4x hooggehouden
Eide
 Eide - maandag 04 januari 2016 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 12:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat was volgens mij bij de vorige directie toch? Daar is zelfs een arbitragezaak van geweest.. Ik heb overigens geen idee hoe de huidige directie met hem om gaat?
Van de Boog wilde Vd Zee inderdaad wegsturen en werd via een arbitragezaak terug gefloten.

Oppapier is Vd Zee trouwens Hoofd Scouting betaald voetbal. Ladru doet de jeugdscouting. Veldmate hierboven als opperhoofd scouting? Of is dit min of meer het buitenspel zetten van Vd Zee?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 januari 2016 door Eide --
remco k
 remco k - maandag 04 januari 2016 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 14:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Van de Boog wilde Vd Zee inderdaad wegsturen en werd via een arbitragezaak terug gefloten.

Oppapier is Vd Zee trouwens Hoofd Scouting betaald voetbal. Ladru doet de jeugdscouting. Veldmate hierboven als opperhoofd scouting? Of is dit min of meer het buitenspel zetten van Vd Zee?
Dat vraag ik me dus ook af.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 04 januari 2016 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 15:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook af.
Maakt mij geen flikker uit....als ze maar ouderwets de tribunes op gaan en dvd en youtube verboden terrein is.
p111
 p111 - maandag 04 januari 2016 - 15:12   quote  deeplink  
zijn cv is niet verkeerd onze ontdekker van Louis
remco k
 remco k - maandag 04 januari 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 15:12 schreef p111 het volgende:
Ik kom eerlijk gezegd niet verder dan Silva en Suarez. Weet jij er nog meer?
Eide
 Eide - maandag 04 januari 2016 - 15:20   quote  deeplink  
Nou ja, er zitten een paar lui bij die elders zijn mislukt maar voor Groningen zeer goed waren. Marcus Berg, Tim Matavz, Filip Kostic, Dusan Tadic, Erik Nevland, Virgil van Dijk en dus Luis Suarez. Dit zijn er zo even een paar uit het hoofd die door de scouting naar Groningen zijn gehaald. Best een aardig lijstje over de afgelopen 10 jaar of zo.
p111
 p111 - maandag 04 januari 2016 - 15:23   quote  deeplink  
Dat zijn geen verkeerde spelers geweest ,ik moet eerlijk zeggen dat ik het rijtje van v/d Zee niet ken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 04 januari 2016 - 15:31   quote  deeplink  
Die is blij dat hij daar weg is.....past wel bij het gerommel bij Ajax....voelt zich gelijk thuis.

http://www.fcgonline.nl/index.php?option=com_content&view=article&id=2150:henk-veldmate&catid=35:eerste-elftal&Itemid=28
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 04 januari 2016 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 14:15 schreef Hummel10 het volgende:
Kan hij koppen?
Koppen of kopen? ;) Misschien wel koppen snellen.
Pavlov14
 Pavlov14 - maandag 04 januari 2016 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 14:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vermoed dat laatste.

Maar, al met al een uitstekende zet om Veldmate binnen te halen, want eerlijk is eerlijk, er was behoorlijk wat kritiek op de huidige scounting van Ajax, behalve John Steen Olsen, de scout op Scandinavië.
remco k
 remco k - maandag 04 januari 2016 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 15:20 schreef Eide het volgende:
Nou ja, er zitten een paar lui bij die elders zijn mislukt maar voor Groningen zeer goed waren. Marcus Berg, Tim Matavz, Filip Kostic, Dusan Tadic, Erik Nevland, Virgil van Dijk en dus Luis Suarez. Dit zijn er zo even een paar uit het hoofd die door de scouting naar Groningen zijn gehaald. Best een aardig lijstje over de afgelopen 10 jaar of zo.
Maar hij scoutte daar toch zelf alleen voor Zuid Amerika?
Ajax30
 Ajax30 - maandag 04 januari 2016 - 16:28   quote  deeplink  
Goeie gozer die vend alleen is hij wel al 58 volgens mij
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 04 januari 2016 - 16:31   quote  deeplink  
Dit is i.m.o. zeer goed nieuws!
Eindelijk iets positiefs!
Eide
 Eide - maandag 04 januari 2016 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 16:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar hij scoutte daar toch zelf alleen voor Zuid Amerika?
Hij was tot 2011 (of zo) technisch directeur en parttime scout. Na 2011 was hij voltijd hoofd scouting. Dus hoe dan ook betrokken geweest bij het aantrekken van deze spelers.
Brandje
 Brandje - maandag 04 januari 2016 - 16:38   quote  deeplink  
Op zich uitstekend nieuws maar destijds kwam van der Zee van psv en haalde bij hen ook prima spelers en bij ons niks.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 04 januari 2016 - 17:21   quote  deeplink  
Aangezien het nooit minder kan, is het denk ik een goede beslissing. Maar ja je bent wel afhankelijk in welke mate je collega's jouw serieus nemen. En jouw adviezen volgen!! :)
p111
 p111 - maandag 04 januari 2016 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 16:38 schreef Brandje het volgende:
Op zich uitstekend nieuws maar destijds kwam van der Zee van psv en haalde bij hen ook prima spelers en bij ons niks.
Hij wordt volgens mij nog steeds betaald door PSV.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 04 januari 2016 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 16:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Dit is i.m.o. zeer goed nieuws!
Eindelijk iets positiefs!
Hoezo....is het lek nu boven ??
bully
 bully - maandag 04 januari 2016 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 17:21 schreef Bobby1972 het volgende:
Aangezien het nooit minder kan, is het denk ik een goede beslissing. Maar ja je bent wel afhankelijk in welke mate je collega's jouw serieus nemen. En jouw adviezen volgen!! :)
dat zeg je goed.
nu worden spelers met een negatief scoutings rapport toch binnen gehaald
bijvoorbeeld Sanogo was geeneens een scoutings rapport maar ze vonden het advies van Wenger genoeg.
maar hoop ech dat ze nu geleerd hebben en deze man wel serieus nemen.
we wachten af.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 04 januari 2016 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 19:57 schreef bully het volgende:

[..]

dat zeg je goed.
nu worden spelers met een negatief scoutings rapport toch binnen gehaald
bijvoorbeeld Sanogo was geeneens een scoutings rapport maar ze vonden het advies van Wenger genoeg.
maar hoop ech dat ze nu geleerd hebben en deze man wel serieus nemen.
we wachten af.
Geloof ik geen reet van dat dat op voorhand van Wenger was....zal die prutser van een Bergkamp wel zijn geweest.....mister wanaabee.
Die gast heeft niks te zoeken bij Ajax,... goede voetballer..... maar ik moet die gast niet...Couna Couna
remco k
 remco k - maandag 04 januari 2016 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 16:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij was tot 2011 (of zo) technisch directeur en parttime scout. Na 2011 was hij voltijd hoofd scouting. Dus hoe dan ook betrokken geweest bij het aantrekken van deze spelers.
Oke..
remco k
 remco k - maandag 04 januari 2016 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 20:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Geloof ik geen reet van dat dat op voorhand van Wenger was....zal die prutser van een Bergkamp wel zijn geweest.....mister wanaabee.
Die gast heeft niks te zoeken bij Ajax,... goede voetballer..... maar ik moet die gast niet...Couna Couna
Ik vraag me oprecht af wat die gast jou ooit misdaan heeft..

De spelers lopen met hem weg en vinden hem erg belangrijk.. De Boer is ook erg blij met zijn inbreng dus hij zal echt wel wat kunnen in zijn vakgebied..
enough
 enough - maandag 04 januari 2016 - 20:33   quote  deeplink  
de laatste 2 jaar heeft ie weinig binnen gehaald voor grun
okè hij kan bij ajax in een iets grotere vijver vissen
Z-Amerika ..zal me benieuwen!!
er wordt weer over scouting gesproken ..dat is positief!!
enough
 enough - maandag 04 januari 2016 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 20:25 schreef remco k het volgende:

[..]

De spelers lopen met hem weg en vinden hem erg belangrijk.. De Boer is ook erg blij met zijn inbreng dus hij zal echt wel wat kunnen in zijn vakgebied..
ze vallen elkaar niet af natuurlijk
en dan die misselijke vinger naar jonk toe
wat heeft hij nu met AJAX gepresteerd dan europees ....NIKS
Eide
 Eide - maandag 04 januari 2016 - 21:06   quote  deeplink  
Nou, na al het vuil dat over bijvoorbeeld Bergkamp de wereld in werd geslingerd vond ik zijn reactie alles behalve misselijk. Juist hij heeft zich, in ieder geval naar buiten toe, steeds terughoudend opgesteld.

Daar zouden sommigen bij Ajax nog wat van kunnen leren in plaats dat alles via de media (Telegraaf) op straat ligt.
enough
 enough - maandag 04 januari 2016 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 21:06 schreef Eide het volgende:
Nou, na al het vuil dat over bijvoorbeeld Bergkamp de wereld in werd geslingerd vond ik zijn reactie alles behalve misselijk. Juist hij heeft zich, in ieder geval naar buiten toe, steeds terughoudend opgesteld.

Daar zouden sommigen bij Ajax nog wat van kunnen leren in plaats dat alles via de media (Telegraaf) op straat ligt.
het is sowieso een misselijk spelletje Eide,

maar je heb nu eenmaal een voorkeur!!
(wij veranderen er geen fuck aan Eide)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 04 januari 2016 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 20:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Mij persoonlijk niks.....als volger helemaal niks en dat is erger, vertel jij maar eens wat zijn inbreng is....je hoort hem niet hij manifesteert zich niet....laat zich in de pers niet horen en zit als een jan doedel op de bank.

Ik als Ajacied wil dingen horen...ik wil bezieling zien ....mensen die laten zien dat ze voor Ajax willen werken...dat het hun club is
Zo'n zoutzak als Bergkamp zit ik niet op te wachten....het is gewoon een nono....Sparkie de hond van mijn buren heeft dat meer dan die hele Bergkamp
Eide
 Eide - maandag 04 januari 2016 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 21:34 schreef enough het volgende:

[..]

het is sowieso een misselijk spelletje Eide,

maar je heb nu eenmaal een voorkeur!!
(wij veranderen er geen fuck aan Eide)
Ik heb zelf geen enkele voorkeur. Ik ben er ziek van dat dit zo is gelopen en wat mij betreft waren ze allemaal opgerot.
bully
 bully - maandag 04 januari 2016 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 21:44 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik heb zelf geen enkele voorkeur. Ik ben er ziek van dat dit zo is gelopen en wat mij betreft waren ze allemaal opgerot.
+1
bully
 bully - maandag 04 januari 2016 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 20:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

et beruchte adviesrapport van Tscheu La Ling over Ajax lekte vrijdagochtend uit. Ling schrijft daarin onder meer over het aankoopbeleid van de Amsterdamse topclub. De oud-voetballer stelt vast dat er bij veel inkomende transfers sprake is van 'onvolledige en onduidelijke besluitvorming'.
Ling behandelt onder meer de komst van Amin Younes, Nemanja Gudelj en Yaya Sanogo (foto). Wat de gehuurde Arsenal-spits betreft concludeert hij: 'Er zijn géén scoutingsrapporten'. En: 'Frank de Boer geeft aan dat de speler gehaald is op basis van de mening van de trainer van Arsenal, Arsène Wenger, dus van de verhurende partij die uiteraard een belang heeft.'
Over vleugelaanvaller Younes zouden in totaal vier scoutingsrapporten zijn geschreven, door twee scouts, op basis van één jeugdtoernooi in Tsjechië. 'Eén scout rapporteert geen advies, verder volgen en beoordeelt de speler in een e-mail aan Marc Overmars zelfs als ongeschikt', schrijft Ling.
Gudelj werd afgelopen zomer voor een miljoenenbedrag overgenomen van AZ. Wat de Servische middenvelder betreft, stelt Ling vast: 'Er zijn drie scoutingsrapporten. Eén scout rapporteert de speler als ongeschikt, twee anderen geven het advies 'verder volgen'. Jongere broer Dragi Gudelj is wisselspeler in de jeugd bij NAC, maar wordt tegelijk aangetrokken. Er zijn geen scoutingsrapporten over hem.'
'

dit is door Ajax nooit tegengesproken dus zal toch kern van waarheid in zitten
wat de rol van Bergkamp hierin was weet ik niet heb ik ook niet echt mening over.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/617517/ling-plaatst-grote-vraagtekens-scout-beoordeelde-gudelj-zelfs-als-ongeschikt-.html
enough
 enough - maandag 04 januari 2016 - 22:02   quote  deeplink  
quote:

[..]

dat heb je van het eerste moment gezegd ja

maar zoals je weet had ik cruijff graag een eerlijke kans gegund !!
bully
 bully - maandag 04 januari 2016 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 22:02 schreef enough het volgende:

[..]

hij heeft alles opgezet dus die kans heeft hij gehad.
enough
 enough - maandag 04 januari 2016 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 21:53 schreef bully het volgende:

[..]

et beruchte adviesrapport van Tscheu La Ling over Ajax lekte vrijdagochtend uit. Ling schrijft daarin onder meer over het aankoopbeleid van de Amsterdamse topclub. De oud-voetballer stelt vast dat er bij veel inkomende transfers sprake is van 'onvolledige en onduidelijke besluitvorming'.
Ling behandelt onder meer de komst van Amin Younes, Nemanja Gudelj en Yaya Sanogo (foto). Wat de gehuurde Arsenal-spits betreft concludeert hij: 'Er zijn géén scoutingsrapporten'. En: 'Frank de Boer geeft aan dat de speler gehaald is op basis van de mening van de trainer van Arsenal, Arsène Wenger, dus van de verhurende partij die uiteraard een belang heeft.'
Over vleugelaanvaller Younes zouden in totaal vier scoutingsrapporten zijn geschreven, door twee scouts, op basis van één jeugdtoernooi in Tsjechië. 'Eén scout rapporteert geen advies, verder volgen en beoordeelt de speler in een e-mail aan Marc Overmars zelfs als ongeschikt', schrijft Ling.
Gudelj werd afgelopen zomer voor een miljoenenbedrag overgenomen van AZ. Wat de Servische middenvelder betreft, stelt Ling vast: 'Er zijn drie scoutingsrapporten. Eén scout rapporteert de speler als ongeschikt, twee anderen geven het advies 'verder volgen'. Jongere broer Dragi Gudelj is wisselspeler in de jeugd bij NAC, maar wordt tegelijk aangetrokken. Er zijn geen scoutingsrapporten over hem.'
'

dit is door Ajax nooit tegengesproken dus zal toch kern van waarheid in zitten
wat de rol van Bergkamp hierin was weet ik niet heb ik ook niet echt mening over.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/617517/ling-plaatst-grote-vraagtekens-scout-beoordeelde-gudelj-zelfs-als-ongeschikt-.html
wat een klucht !!

en zoals eerder aangegeven "zoutzakjes "

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 januari 2016 door enough --
enough
 enough - maandag 04 januari 2016 - 22:33   quote  deeplink  
yelelelelelelel Veldmate yelelelelelelel

.CBS.

yelelelellelele. fuck it .yelelelelelelelell
enough
 enough - maandag 04 januari 2016 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 22:04 schreef bully het volgende:

[..]

hij heeft alles opgezet dus die kans heeft hij gehad.
ja dat gesprek hebben we gehad Bully
ik denk er nog steeds het mijne van..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 januari 2016 door enough --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 05 januari 2016 - 01:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 15:12 schreef p111 het volgende:
Van Gaal?????
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 05 januari 2016 - 01:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 12:52 schreef p111 het volgende:
Nee dat weet ik ook niet maar dat zal wel niet veel beter zijn denk ik
Nee natuurlijk niet, want alles wat deze directie doet is op voorhand kut!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 05 januari 2016 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 15:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Maakt mij geen flikker uit....als ze maar ouderwets de tribunes op gaan en dvd en youtube verboden terrein is.
Ach, anders mogen ze mij er wel op uit sturen hoor. Wil best elke avond ergens een wedstrijdje bekijken om spelers te scouten. Lekker heel Europa door, maar ook Zuid-Amerika! Al zal ik wel het meest scouten in Griekenland! ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 05 januari 2016 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 20:51 schreef enough het volgende:

[..]

ze vallen elkaar niet af natuurlijk
en dan die misselijke vinger naar jonk toe
wat heeft hij nu met AJAX gepresteerd dan europees ....NIKS
En daar is hij ook niet verantwoordelijk voor als assistent. Daar is Frank hoofdverantwoordelijk voor.
remco k
 remco k - dinsdag 05 januari 2016 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 21:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Mij persoonlijk niks.....als volger helemaal niks en dat is erger, vertel jij maar eens wat zijn inbreng is....je hoort hem niet hij manifesteert zich niet....laat zich in de pers niet horen en zit als een jan doedel op de bank.

Ik als Ajacied wil dingen horen...ik wil bezieling zien ....mensen die laten zien dat ze voor Ajax willen werken...dat het hun club is
Zo'n zoutzak als Bergkamp zit ik niet op te wachten....het is gewoon een nono....Sparkie de hond van mijn buren heeft dat meer dan die hele Bergkamp
Ik denk dat Bergkamp tijdens de revolutie genoeg heeft gedaan om te laten zien dat ie alles voor Ajax wil doen, bezieling zat dus.

En ik hoef geen assistent als grootbek. wat ik wil horen over een assistent is dat de spelers wat van die persoon leren en dat is achter de mensen staat. En dat is het geval toch..
remco k
 remco k - dinsdag 05 januari 2016 - 08:20   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat had van mij ook gemogen, zeker op dat moment.. Maar dat het ging gebeuren was een utopie, en we moeten ook gewoon door..
remco k
 remco k - dinsdag 05 januari 2016 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 januari 2016 - 22:02 schreef enough het volgende:

[..]

Cruijff heeft een eerlijke kans gehad, hij heeft de revolutie opgezet met de mensen die hij wou.

Dat die mensen uiteindelijk niet exact hebben gedaan wat Cruijff wou, is hun allemaal aan te rekenen, maar met name ook Cruijff zelf.
remco k
 remco k - dinsdag 05 januari 2016 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 januari 2016 - 02:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach, anders mogen ze mij er wel op uit sturen hoor. Wil best elke avond ergens een wedstrijdje bekijken om spelers te scouten. Lekker heel Europa door, maar ook Zuid-Amerika! Al zal ik wel het meest scouten in Griekenland! ;-)
Daar lopen ook pareltjes rond hoor.. Lekker scouten voor het vrouwenelftal...:-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Veldmate nieuwe hoofdscout Ajax

0.0119049